فرانسوی, صفحه نمایش افسانه Michel Piccoli که ستاره دار در 'Belle de jour', درگذشت 94

صادر شده در: 18/05/2020 - 13:26Modified: 18/05/2020 - 13:27 Michel Piccoli, یکی از اصلی ترین و همه کاره فران

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

Michel Piccoli, یکی از اصلی ترین و همه کاره فرانسوی بازیگران از نیم قرن گذشته درگذشت در سن 94, خانواده اش روز دوشنبه گفت:.

تبلیغات

او "در آغوش همسرش Ludivine و فرزندان خود Inord و Missia پس از سکته مغزی" خانواده گفته است.

Piccoli ستاره دار در یک رشته از موسیقی کلاسیک است که تعریف جهان سینما از Luis Buñuel را "Belle de Jour" و "افسون با احتیاط از بورژوازی" به طور معمول به یاد ماندنی به نوبه خود مخالف بریژیت باردو در ژان-لوک گدار را "Le Mépris" ("تحقیر") در سال 1963.

استادانه مجری با wickedly مخرب, edge, او موفق به حک کردن یک بسیار پرکار حرفه ای به عنوان هر دو یک هنر خانه نماد و یک نوع از کری گرانت.

مانند کمک مالی و دیگر در هالیوود همه سرآمد جیمی استوارت و گری کوپر, Piccoli قادر به انطباق خود را به تقریبا هر نوع از مواد بدون تغییر را ضروری everyman صفحه نمایش شخصیت.

با طاس پیشانی وسیع ابرو و حیله گر پوزخند او پریدند به راحتی از گمراه کننده به پلیس به گانگستر به پاپ (2011 را "Habemus Papam" توسط نانی مورتی) با غلبه در 1970s و 1980s به صورت مبهم و بدبینانه نقش.

بازیگر و فعال

در عین حال با وجود او در همه جا حضوری با Buñuel تنهایی مصاحبه او را در شش از فیلم های خود Piccoli هرگز برنده یک اسکار – سزار – با وجود اینکه چهار بار نامزد دریافت جایزه از جمله برای Louis Malle را "Milou در مه" و Jacques Rivette را "La Belle Noiseuse" در سال 1991.

او, با این حال برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم کن در سال 1980 برای بازی شکنجه ایتالیایی قاضی در Marco Bellocchio را "یک جهش در تاریکی" و سال بعد به اشتراک گذاشته بهترین بازیگر نقش اول مرد در برلین برای "Une étrange امور".

Piccoli بود زندگی سمت چپ-هافبک کنار که شمارش فیلسوفان Simone de Beauvoir و ژان-پل سارتر در میان دوستان خود را که متوقف نمی شود او را خشمگین در برابر سرکوب در بلوک شرق و حمایت از لهستانی اتحادیه های کارگری همبستگی.

یکی از بهترین و شناخته شده سینما در خارج از فرانسه بود Marco Ferreri را 1973 "La Grande Bouffe" (Blow Out) که در آن یک گروه از دوستان مرد بسته خود را در خانه ای با روسپی و سعی کنید برای غذا خوردن خود را به مرگ.

"من قرار نیست در یک عمل... من لغزش دور پشت سر من حرف است. به یک بازیگر شما باید انعطاف پذیر" Piccoli گفت.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب