فرانسوی, معلمان, اضطراب, به عنوان مدارس به تدریج بازگشایی پس از Covid-19 مستند

صادر شده در: 12/05/2020 - 15:13بروز رسانی: 12/05/2020 - 15:13 هزاران نفر از مدارس شروع به بازگشایی در این هف

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

هزاران نفر از مدارس شروع به بازگشایی در این هفته به عنوان کشور پدید آمده از هشت هفته مستند شامل Covid-19. معلمان آماده برای دانش آموزان با توجه به پروتکل سخت – با ماسک های دست sanitiser و نشانه گذاری در روی زمین برای اجتماعی فاصله. اما برخی نگران است که این اقدامات ممکن است به اندازه کافی برای نگه داشتن کارکنان و کودکان امن است.

تبلیغات

در Hazay مدرسه ابتدایی در سرژی حومه شمال غربی پاریس کارکنان جلسه تا به حال به محل ، "کلاس های درس هستند که بیش از حد کوچک برای یک گروه از معلمان حتی یک کوچک گفت:" headteacher Olivier Flipo, که همچنین یک نماینده برای UNSA اتحادیه های کارگری. این یکی از راه های بسیاری که در آن "ما به اختراع دوباره مدرسه" او ادامه داد.

در مه 14, پنج معلمان مدرسه 13 دائمی اعضای هیات خوش آمدید 39 از 259 دانش آموزان به کلاس. که در حدود 15 درصد در خط با دولت دستورالعمل. کودکان انتخاب شدند در خانواده' درخواست و بر اساس سه معیار: پدر و مادر فراموش کار ضروری کودکان دارای نیازهای ویژه آموزشی و یا یک وضعیت خانواده نیاز کودک به مدرسه بازگشت. "پدر و مادر تنها که نیاز به بازگشت به کار به عنوان مثال" Flipo توضیح داد.

"این به طور بالقوه خطرناک" Flipo گفت. "به جز ما نمی مجموعه قوانین; دولت می گوید: "بچه ها در حال رفتن به مدرسه' و ما به دنبال دستورات آنها ،

هر مدرسه پیاده سازی این قوانین با توجه به معنی آن. "دستورات رفت و از طریق آموزش و پرورش محلی و سپس بازرسی و سپس بازرس محلی قبل از آن ارسال شد به headteachers – شما می توانید به عنوان بسیاری از بوروکراسی به عنوان شما می توانید مدارس" Flipo گفت.

'توهم' اقدامات بهداشتی

وجود دارد حتی سختتر وضعیت در Évangile مدرسه ابتدایی در پاریس شمالی 18th , arrondissement (منطقه): در صبح روز دوشنبه آن پدید آمده که headteacher خواهد بود قادر به رفتن به محل کار به دلیل سلامت همسرش بود در نظر گرفته می شود در خطر است.

"ما مشکوک به همان اندازه اما به این معنی است که یکی از معلمان دیگر را به دلیل وجود دارد بسیاری برای مدیریت با 30 دانش آموزان آینده را" یک معلم گفت.

به عنوان مدرسه بازگشایی آن روز نه نفر از معلمان (12) که رفت و برگشت به محل کار نیز آموخته است که وزارت آموزش و پرورش تا به حال نه در واقع ارائه ماسک صورت.

"ما مجبور به استفاده از ماسک های ارائه شده توسط شورای محلی گفت:" شارلوت یک معلم 7-8 ساله. بسته سرانجام رسید و در نهایت صبح – فقط با یک بطری از دست sanitiser برای پنج کلاس. مدرسه نیز فاقد مواد ضد عفونی کننده دستمال مرطوب و نوار برای طبقه نشانه گذاری به منظور تسهیل اجتماعی فاصله.

در این وضعیت کارکنان در Évangile ارسال یک درخواست به مقامات آموزش و پرورش محلی برای مدرسه بسته شود اگر منابع نمی رسند.

توصیف اقدامات بهداشتی به عنوان "توهم", Flipo گفت که این وضعیت قرار داده headteachers تحت "فشار زیادی". در وبلاگ او با استفاده از همراه با 49 دیگر مدرسه ابتدایی headteachers در سرژی او در بر داشت که تنش بود یک مشکل بزرگ برای همکاران خود.

"آن را مانند یک طوفان بازدید ما هر زمان که ما در مواجهه با مسئله" او گفت:. با وجود همه چیز او می گوید که برای ماندن آرام را و یا برخی از جادوها از بی خوابی که در طی آن او "فکر می کند بسیاری".

هر مسئله ای که پیش می آید باعث یک سری از جلسات با بازرسی و شهردار. Flipo است که در تماس مداوم با آنها و همچنین با پدر و مادر' انجمن.

این ایده از کودکان رفتن به مدرسه با اجتماعی فاصله اقدامات bemusing شارلوت گفت: "به ویژه هنگامی که شما لازم نیست که حق تجهیزات بهداشتی". او اشاره کرد که 30 دانش آموزان از بازگشت به Évangile را تشکیل می دهند فقط پنج نفر در هر کلاس – نیمی از سهم توصیه می شود توسط دولت است.

'اضطراب آور' محیط زیست

شارلوت خوشحال بود در چشم انداز از دیدن دانش آموزان او, اما کمتر در مورد آموزش آنها در زمینه coronavirus بحران است. وجود خواهد داشت هیچ امکان بازی در گروه, به عنوان مثال: "بلوک های ساختمان به پایان رسید در حال حاضر."

تجهیزات یکی دیگر از مشکلات بالقوه شارلوت ادامه داد. "من دانش آموزان را گاهی اوقات فراموش قلم خود" او اشاره کرد و اشاره کرد که او برنامه ای برای ساختن جعبه های کوچک حاوی منابع آنها. اما دیگر وجود دارد خطرات بیش از حد: "زمانی که شما 7 شما با قرار دادن قلم خود را در دهان خود و سپس رها کردن آن را بر روی زمین پس از آن صحبت به بچه نشسته در کنار شما."

این محیط جدید خواهد بود "بسیار اضطراب آور برای کودکان" شارلوت رفت. "وجود دارد هیچ چیز خوب در مورد آن است." اگر چه دولت رویکرد با هدف مبارزه با گریز او نشان می دهد که آن را نمی خواهد کمک کند: "ما در حال رفتن به یادگیری هر بیشتر تحت این شرایط ما لزوما باید چهره به چهره با دانش آموزان ما پس از آن را فقط یک ماده از تجدید نظر."

در ضمن وجود دارد و در صورت لمس حس ترس در میان معلمان است. Flipo – که خود قرارداد Covid-19 در شروع این بیماری همه گیر و شارلوت گفت: آنها نمی احساس می کنند. اما آن را شایع در میان کارکنان خود را Flipo گفت. "بسیاری از اضطراب در گودال از معده خود را."

یکی از اعضای هیات بنابراین مضطرب بود در مورد آوردن Covid-19 خانه که او تصمیم به ماندن وجود دارد – با بازرسی توافق – و آموزش از راه دور. "او تا به حال برای جلوگیری از انتقال اضطراب به او و همکاران و دانش آموزان و حتی والدین" Flipo گفت.

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن