فرانسوی معلمان تقلا برای انطباق پس از پاکسازی اعلام تعجب از راه اندازی مجدد کلاس های

صادر شده در: 15/06/2020 - 12:46بروز رسانی: 15/06/2020 - 12:46 فرانسه مهد کودک, مدارس ابتدایی و, مدارس را باز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

فرانسه مهد کودک, مدارس ابتدایی و, مدارس را بازگشایی دوشنبه آینده با "حضور اجباری" برای تمام کشور را دانش آموزان جمهور امانوئل پاکسازی اعلام کرد در یک شوک حرکت در یکشنبه معنی معلمان کشور باید فقط یک هفته برای آماده سازی خود را برای "بازگشت به مدرسه" کلاس.

تبلیغات

در یک سخنرانی تلویزیونی آدرس به ملت در یکشنبه شب پاکسازی اعلام کرد که در این سال مدرسه تابستانی تعطیلات خواهد شد به تعویق افتاد تا ژوئیه 4 و کودکان این کشور خواهد شد انتظار می رود به بازگشت به خود را به کودکان مدارس ابتدايی و راهنمايی به مدت دو هفته در حال حاضر در 22 ژوئن. حضور خواهد بود "اجباری" او گفت:.

"دو هفته تعداد دو هفته نیست, هیچ چیز, آیا آن را از یک جنبه آموزشی یا روانی جنبه" وزیر آموزش و پرورش Jean-Michel Blanquer گفت: زیر پاکسازی آدرس. "مدرسه باید در نظر گرفته شود به عنوان یک مرکز مراقبت روزانه از انواع."

اخبار ارسال امواج شوک از طریق آموزش جامعه ای که اعضای آن در حال حاضر تنها یک هفته برای آماده سازی دوره های آموزشی و سازماندهی کلاس درس خود شدند. پس مارس 11, زمانی که فرانسه وارد اولین مرحله از آن کاسته مستند اقدامات فرانسه در دانش آموزان شده اند قادر به بازگشت به مدرسه به صورت داوطلبانه است. با توجه به دولت تنها 1.8 میلیون نفر از این کشور به 6.7 میلیون پیش و اولیه دانش آموزان باید پس رفته پشت به کلاس و فقط 600,000 این کشور 3.3 میلیون میانه دانش آموزان.

"هستند بسیاری از سوالات است که هنوز بدون جواب باقی می ماند: آیا ما را با قبلی دستورالعمل های بهداشتی یا نه افرادی که در معرض خطر هستند باید دوباره یا نه ؟ یک بار دیگر ناگهانی طبیعت اطلاعیه ها [مثل این] به سختی اجازه می دهد برای آموزش ما تیم برای آماده شدن برای از سرگیری کلاس در بهترین شرایط ، " Sud-آموزش و پرورش معلمان اتحادیه در بیانیه ای گفت.

معلم گروه حمایت Des Stylos Rouges (قرمز قلم) نیز واکنش نشان داد و در مورد فقدان اطلاعات در مورد چگونه معلمان انتظار می رود رسیدگی به قریب الوقوع سرگیری کلاس. "همه بازگشت به مدرسه در 22 ژوئن! برای 10 روز از کلاس ؟ آنچه در مورد سلامت رهنمودها? و افرادی که در خطر است ؟ ما هیچ اطلاعات. نه یک کلمه در مورد #Profbashing (معلم ضربه) یا #MerciLesProfs (با تشکر از شما معلمان)" آن گفت: در توییتر.

اگر چه Snes-FSU معلمان اتحادیه رخ داد یک تن سبکتر و گفت: این استقبال از سرگیری کلاس به منظور بالقوه استعفا در مسیر بازگشت از آن گفت که این امر می تواند به چالش کشیدن این کشور را معلمان و مدارس را به طور کامل سازماندهی در فقط یک هفته.

"این یک خبر خوب از آنجا که ما نمی تواند درک چگونه مدرسه تبدیل شده بود اختیاری برای برخی از" ملی خود دبیر و سخنگوی Frédérique Rolet گفت: ایستگاه های رادیویی Franceinfo. "ما باید به ... گرفتن استعفا," او گفت:. "این چند روز ممکن است اجازه می دهد تا برای برخی از معلمان برای ایجاد آنچه که دانش آموزان و یا انجام داده اند [در نظر مدرسه] در طول مستند."

اما او افزود: "ما باید به سازماندهی مجدد. ما در حال حاضر کشیده شده جدید برنامه زمانی و کلاس های درس شدند. و بنابراین ما باید با هم کار کنند و آنها را ازنو" او گفت:. "هستند بسیاری وجود دارد, بسیاری از سوالات."

دستورالعمل های جدید

پس مارس 11, فرانسوی, کلاس های درس شده اند محدود اجازه می دهد تا حداکثر 15 دانش آموزان در یک زمان اما این تنظیم را تغییر دهید به عنوان دولت رونمایی جزئیات جدید دستورالعمل های بهداشتی برای مدارس در روز سه شنبه.

"فیزیکی فاصله را در حال حاضر کمتر محدود" Blanquer گفت: ملی پخش اروپا 1 گفت که نیاز اجتماعی فاصله می تواند از کاهش قبلی چهار متر مربع به متر مربع, به این معنی که هر کلاس درس در حال حاضر قادر به گرفتن بیشتر دانش آموزان است.

یک فرمان دولت منتشر شده در روز دوشنبه گفت که: "در مدارس ابتدایی و, مدارس, اندازه گیری حداقل یک متر اجتماعی فاصله تنها توان در کلاس های درس و در فضای بسته بین معلمان و دانش آموزان و بین دانش آموزان است."

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن