زن فرانسوی عفو برای قتل شوهر پس از سال ها از خشونت خانگی می میرد در 72

صادر شده در: 29/07/2020 - 22:07 A Frenchwoman شد که باعث célèbre برای کسانی که مبارزه با خشونت خانگی درگذشت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

صادر شده در:

A Frenchwoman شد که باعث célèbre برای کسانی که مبارزه با خشونت خانگی درگذشت در سن 72. ژاکلین Sauvage محکوم شد در سال 2012 برای قتل شوهرش پس از او و خانواده اش را تحمل دهه از سوء استفاده شد اما پس از آن عفو توسط رئیس جمهور فرانسوا اولاند.

تبلیغات

Sauvage شد و محکوم به 10 سال زندان برای قتل در سال 2012 پس از اینکه به جرم شلیک سه گلوله به شوهرش نوربرت Marot را پس از یک روز پسر خود را, خود را به دار آویخته.

Sauvage شهادت در دادگاه که او و خانواده اش تا به حال تحمل 47 سال از خشونت فیزیکی از جمله تجاوز جنسی در شوهر خود را از دست.

سه دختر او نیز شهادت در برابر پدر خود را گفت: آنها بیش از حد مورد ضرب و شتم و تجاوز.

Sauvage مورد به زودی یک صف آرایی علت فمینیست و فعالان مبارزه با خشونت خانگی. فمینیستی گروه مشاهیر و سیاستمداران بسیج پشت Sauvage و درخواست تماس برای انتشار فوری به دست آورد صدها نفر از هزاران نفر از امضا.

او قتل محکومیت در دادگاه تجدید نظر تایید شد در 2015. اما او آزاد شد در ماه دسامبر سال 2016 زیر بسیار غیر معمول عفو از رئیس جمهور فرانسوا اولاند, که گفت که او بر این باور است که "Sauvage را [حق] جایی است که نه در زندان بلکه با خانواده" با توجه به بیانیه ای از دفتر خود را در زمان.

این حرکت باعث جنجال در میان برخی در حرفه قانونی که می ترسید رئیس جمهور تا به حال تجاوز از قدرت خود و تضعیف استقلال از فرانسه قضائیه.

'او درگذشت یک رایگان زن'

Sauvage مرگ تایید شد توسط یکی از دختران او را که گفته است که مراسم تشییع جنازه برگزار شد در روز سه شنبه.

هر دو در حال حاضر رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و اولاند افتخار خود را در توییتر.

"مرگ ژاکلین Sauvage دردناک است یادآور زناشویی فاجعه ای است که افکار عمومی را تکان داد" نوشت: اولاند اضافه کرد: "بسیاری از ضرب و شتم زنان به رسمیت شناخته شده خود را در او.

"ژاکلین Sauvage درگذشت یک رایگان زن" پاکسازی توییتی. "او تبدیل به یک نماد مبارزه با خشونت وارده بر زنان."

"ژاکلین Sauvage از طریق داستان او و در مورد کمک به بالا بردن آگاهی از وجود زنان بودند که کتک سال در پشت درهای بسته در درون خانواده در میان سکوت جامعه" گفت: Nathalie Tomasini, Sauvage وکیل.

با توجه به محلی روزانه La République du Centre که اولین شکست, اخبار او درگذشت در 23 ژوئیه در خانه اش در La Selle-sur-le-Bied در Loiret بخش جنوب پاریس.

بازیگر فرانسوی Muriel Robin که بازی Sauvage در یک بسیار موفق فیلم تلویزیونی در سال 2018 اظهار نظر پس از مرگ او که در فرانسه انجام نمی به اندازه کافی به ضرب و شتم زنان است.

"ما به میلیاردها دلار برای نجات اقتصاد کشور ما اما چگونه می تواند ما را پیدا کند یک میلیارد دلار برای مبارزه با خشونت خانگی?" او گفت: اروپا 1 Radio.

یک زن کشته شده است در فرانسه هر سه روز خود را, شریک زندگی یا شریک زندگی سابق در حالی که زناشويی خشونت بر 220,000 Frenchwomen هر سال با توجه به آمار دولت منتشر شده در سال 2019.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن