بیشتر ما Covid-19 مستندات مورد نیاز نیست می گوید: ما بیماری های عفونی متخصص Fauci

صادر شده در: 19/06/2020 - 01:43بروز رسانی: 19/06/2020 - 02:00 ایالات متحده نیازی نیست گسترده تر مستندات به آ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

ایالات متحده نیازی نیست گسترده تر مستندات به آن COVID-19 شیوع تحت کنترل با وجود این واقعیت است که بانک ملی روزانه عفونت رای است نه نشان دادن نشانه هایی از کاهش پیشرو دولت متخصص Anthony Fauci به خبرگزاری فرانسه گفت در یک مصاحبه پنج شنبه.

تبلیغات

"من فکر نمی کنم ما در حال رفتن به صحبت کردن در مورد رفتن به مستند" او گفت: وقتی پرسید که آیا مناطقی مانند کالیفرنیا و تگزاس است که شاهد افزایش در caseload باید چاپ مجدد stay-at-home سفارشات.

"من فکر می کنم ما در حال رفتن به صحبت کردن در مورد تلاش برای کنترل بهتر این مناطق از کشور است که به نظر می رسد داشتن یک افزایش موارد است."

این ما منجر جهان در تعداد تایید عفونت و مرگ و میر -- با مرگ و میر و تلفات نزدیک 120,000.

اما در حالی که سابق در فاصله نیویورک و نیوجرسی را موفق خود را کنترل شیوع این ویروس در حال حاضر از افزايش 20 متحده-ایجاد یک فلات در ملی مورد گراف.

Fauci تاکید کرد موضعی رویکرد مورد نیاز خواهد بود به عنوان کشور گام های بیشتر برای بازگشت به حالت عادی -- از جمله در این سوال بسیار مهم از زمانی که به بازگشایی مدارس.

"شهرستان که در آن وجود دارد قطعا هیچ موارد در همه وجود دارد هیچ مشکلی با مدارس باز است," او گفت:.

"دیگر وجود دارد بخش هایی که در آن وجود دارد مقدار متوسطی از عفونت (که در آن) شما ممکن است تاخیر مدرسه دهانه.

"وجود دارد و دیگر نقاط کشور وجود دارد که در آن حداقل, عفونت, که در آن شما می خواهید برای ایجاد برخی از اصلاح این روند یعنی: alternate روز صبح در مقابل بعد از ظهر صندلی افراد جدا از یکدیگر با پوشیدن ماسک."

Fauci که رهبری آمریکا در پاسخ به هر عمده شیوع بیماری در آنجا شیوع ایدز در سال 1980 گفت: یکی از چیزهایی است که او را م بود و عدم انطباق به مقامات توصیه در مورد پوشیدن ماسک.

"ما یک کشور که در آن حتی زمانی که توصیه به پوشیدن یک ماسک و یک توصیه که من درگیر در ساخت وجود دارد برخی از گروه ها که در واقع توصیه های بسیار به شدت و آنها به آن پایبند باشند.

"و سپس... شما ببینید تصاویری از مردم در میله های زندان و در جماعت بدون که. پس دوباره آن را در یک کیسه مخلوط. برخی از مردم در حال انجام آن خوب و برخی از آنها نیست."

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب