گردهمایی بیش از شش ممنوع در انگلستان به عنوان Covid-19 resurges

صادر شده در تاریخ: 09/09/2020 - 07:29 دولت بریتانیا تجمعات بیش از شش نفر در انگلستان را ممنوع می کند، چرا که

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 09/09/2020 - 07:29

دولت بریتانیا تجمعات بیش از شش نفر در انگلستان را ممنوع می کند، چرا که مقامات تلاش می کنند پس از یک سنبله تیز در سراسر بریتانیا که تا حد زیادی جوانان حزب دار را بی اعتنایی به قوانین دوری اجتماعی سرزنش می کنند، درب عفونت های جدید کروناویروس روزانه را نگه دارند.

تبلیغات
ادامه

داونینگ استریت گفت پس از آن که تعداد موارد مثبت تایید شده روزانه آزمایشگاه در روز یکشنبه به نزدیک به سه هزار مورد رسید، به اقدام فوری نیاز است. این رقم روز سه شنبه به ۲۴۶۰ نفر کاهش یافت.

مقامات گفتند از آغاز روز دوشنبه، حد قانونی تمام گردهمائی های اجتماعی در انگلستان از ۳۰ نفر کنونی به شش نفر کاهش خواهد يافت. قانون جدید هم در داخل خانه و هم در فضای باز از جمله خانه های خصوصی، رستوران ها و پارک ها اعمال می شود. عدم رعایت می تواند منجر به جریمه ۱۰۰ پوندی (۱۳۰ دلار) شود.

عروسی ها، مدرسه، مراسم تشییع جنازه و ورزش های تیمی سازمان یافته معاف هستند و در صورتی که خانوار یا «حباب حمایتی» بزرگتر از شش باشد، تجمعات بزرگتری نیز مجاز خواهد بود.

وزيران و دانشمندان دولت به راه های هوايي رفتند تا از بريتانيائی ها بخواهند گارد خود را نااميد نکنند.

"ما توانسته ایم در طول تابستان کمی استراحت کنیم ... اما این آخرین آمار واقعا به ما نشان می دهد که تا آنجا که مردم ممکن است دوست دارند بگویند 'آه خوب، آن را از بین رفته است' -- این از بین نرفته است، گفت: دکتر جاناتان ون تام، معاون مدیر ارشد پزشکی دولت است.

او گفت در حالی که افزایش عفونت ها در میان افراد بین ۱۷ تا ۲۱ سال «بسیار مشخص تر» است، نگران «روند جغرافیایی عمومی تر و خزنده تر» در سراسر بریتانیا بود.

وی گفت: مردم بیش از حد آرام شده اند. "اکنون زمان آن رسیده است که ما دوباره درگیر شویم و بفهمیم که این یک تهدید مداوم است."

بریتانیا بدترین شمار کشته شدگان اروپا را از این ویروس دارد که نزدیک به ۴۱۶۰۰ کشته در عرض ۲۸ روز آزمایش مثبت دارد. اعتقاد بر این است که تلفات واقعی به مراتب بالاتر به عنوان دولت tally شامل کسانی که بدون آزمایش جان خود را از دست داده اند را شامل نمی شود.

سنبله در موارد بریتانیا به دنبال افزایش پرونده های بزرگ روزانه در اسپانیا و فرانسه است که هر دو شاهد افزایش تعداد بیماران COVID-19 در بیمارستان بوده اند. اسپانیا در طول تعطیلات آخر هفته به طور متوسط ۸۸۰۰ مورد جدید در روز را دید و فرانسه بیش از ۵۰۰۰ مورد در روز ضبط کرده است.

نگرانی این است که بریتانیا نیز شروع به دیدن افزایش بیماران ویروسی در حال بستری شدن و مرگ خواهد کرد.

مت هنکاک، وزیر بهداشت به قانونگزاران گفت: «در حالی که احتمال مرگ جوانان بر اثر این بیماری کمتر است، بدون شک هنوز در معرض خطر هستند.» مت هنکاک، وزیر بهداشت به قانونگزاران گفت: شش ماه پس از آلوده شدن، برخی از افراد که قبلا مناسب بودند، هنوز با خستگی مزمن، درد عضلانی و مشکلات تنفسی کم گذاشته می شوند.

دولت محافظه کار بوریس جانسون نخست وزیر این کشور از اواخر بهار با انتقادهای شدیدی برای پیام های مختلط خود مواجه شده است. بخش عمده ای از تابستان را صرف تشویق مردم به غذا خوردن برای کمک به بخش مهمان نوازی سخت فشرده کرد و اکنون از کارگران می خواهد که برای کمک به کسب و کارهای سخت ضربه در مراکز شهر به دفاتر خود بازگردند.

جان ادموندز، اپیدمیولوژیست دانشکده بهداشت و طب گرمسیری لندن، گفت موارد در حال افزایش است، هر چند "نه دیدنی"، اما او نگران این است که پس از بازگشایی مدارس و دانشگاه ها چه اتفاقی خواهد افتاد.

او به اسکای نیوز گفت: حرکت های بزرگی در کشور وجود دارد و این ها به ناچار انتقال را تسریع خواهند کرد. "من مطمئن نیستم که ما مجبور به بازگشت به سر کار زمانی که ما می توانیم از خانه کار می کنند."

دولت همچنین به دلیل آزمایش مشکلات مورد انتقاد قرار گرفته است و باعث عذرخواهی سارا-جین مارش، مدیر برنامه تست و ردیابی سرویس ملی بهداشت شده است.

"همه سایت های تست ما ظرفیت دارند، به همین دلیل است که آنها بیش از حد شلوغ به نظر نمی رسد. این پردازش آزمایشگاهی ماست که نقطه بحرانی پینچ است.» "ما هر کاری از دستمون بر میاد انجام می دهیم تا به سرعت گسترش پیدا کنیم."

او می گوید: «تیم آزمایش در این ۱۸ ساعت در روز، هفت روز در هفته کار می کند.»

با این حال، بریتانیا در حال آزمایش ده ها هزار نفر بیشتر از آن در ماه های اولیه همه گیر است. روز دوشنبه حدود ۱۷۵ هزار آزمایش را پردازش کرد.

در همين حال يک قفل محلی روز سه شنبه در منطقه ولزی کيرافیلی به اجرا درآمد. بر اساس محدودیت های جدید، افراد آنجا بدون بهانه معقول اجازه ورود یا خروج از منطقه را ن خواهند داشت، هر بیش از ۱۱ سال باید در مغازه ها ماسک بپوشد و جلسات سرپوشیده بین خانوارهای مختلف ممنوع است.

هنکاک همچنین محدودیت های جدید قفل شدن را برای بولتون، شهری در شمال غربی انگلستان اعلام کرد که بیشترین تعداد موارد سرانه کروناویروس را در بریتانیا دارد. بیشتر موارد جدید وجود دارد شامل افراد بین 18 تا 49. در میان محدودیت ها ، هنکاک گفت : رستوران ها ، کافه ها و میخانه ها در بولتون در حال حاضر تنها می تواند خدمات takeaway ارائه دهد.

(AP)

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب