جورج فلوید کشتار: یک تبلیغ پیروزی برای امریکا دشمنان?

صادر شده در: 04/06/2020 - 19:17بروز رسانی: 04/06/2020 - 19:21 کشتن جورج فلوید یک غیر مسلح سیاه پوست به دست پ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

کشتن جورج فلوید یک غیر مسلح سیاه پوست به دست پلیس مینیاپولیس در 25 مه را برانگیخته جهانی انتقاد نه تنها از آمریکا و متحدان اما همچنین بسیاری از دشمنان سیاسی برای آنها پلیس آمریکا خشونت نژادی و بی عدالتی می تواند با ارزش ابزار تبلیغاتی.

تبلیغات

"آنها می خواهند به خفه ما به آنها خفه این جوان آفریقایی آمریکایی گفت:" نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا روز دوشنبه. "آنها می خواهند به خفه ما در اینجا در jugular," او اضافه شده در ملی تلویزیونی به آدرس وی با اشاره به گردن خود.

همان روز وزارت خارجه ایران, سخنگوی عباس موسوی پیوست کر محکومیت تیز خود سخنان در انگلیسی.

"به مردم آمریکا و جهان شنیده است اعتراض خود را بیش از این دولت ظلم و ستم جهان ایستاده است با شما. آمریکا رژیم به دنبال خشونت و قلدری در خانه و خارج از کشور," او گفت:.

هر دو کشور باید متمرد روابط با آمریکا و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به طور خاص در حالی که همچنین داشتن شده است این موضوع از آمریکا به دلیل انتقاد از خود حقوق بشر ثبت شده است.

"امریکا دشمنان با داشتن یک روز درست با تحولات در ایالات متحده است. من فکر می کنم آنها گرفته اند از این مزیت و برگ برنده دولت در معرض نقد" پیتر Trubowitz مدیر ایالات متحده مرکز در مدرسه اقتصاد لندن گفت: فرانسه 24.

"به وضوح تمرکز بر مخاطبان داخلی بلکه این یک فرصت برای امتیاز بین المللی به برجسته کردن آنچه آنها باور دارند که نفاق در آمریکا."

مغلوب ساختن پیشی جستن در واکنش به این تظاهرات که شامل بحث توییتهایی و تهدید به استقرار ارتش شده است تمرکز از خیلی از محکومیت بین المللی.

روز دوشنبه چین را مورد انتقاد قرار گرفته است توسط ما و دیگران بیش از این خشونت سرکوب معترضان طرفدار دموکراسی در هنگ کنگ متهم آمریکا و مغلوب ساختن پیشی جستن از استانداردهای دوگانه.

"چرا ما به تصویر می کشد به اصطلاح هنگ کنگ برای استقلال و خشونت به عنوان زیبا و قهرمانانه در حالی که تماس خود را با مردم که در اعتراض علیه تبعیض نژادی 'شورش'?" گفت: چین سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian.

"چرا ما ساخت پایه و اساس اتهامات علیه پلیس هنگ کنگ که تمرین خویشتن داری و متمدن اجرای قانون در حالی که تهدید به شلیک و حتی استفاده از گارد ملی علیه معترضان در ما ؟ این عمل توسط ما است که معمول ترین مثال از استانداردهای دوگانه."

اما چنین اظهارات صرفا سیاسی نقطه به ثمر رساند و یا می تواند آنها یک تاثیر واقعی در سیاست خارجی ایالات متحده اهداف در چین و جاهای دیگر?

"من فکر می کنم دولت در حال رفتن به پیدا کردن خود را در یک موقعیت بسیار دشوار. آن است که سالگرد کشتار در میدان تیان آن من و به طور معمول ما این است که در یک موقعیت واقعا... و من فکر می کنم از آن خواهد شد آن را به یاد مخاطبان بین المللی از آنچه پس از آن اتفاق افتاد به ویژه در نور از آنچه که در هنگ کنگ در حال حاضر گفت:" Trubowitz.

"اما مشکل این است که با توجه به تهمت را از زبان خود و پاسخ در صفحه اصلی در ایالات متحده آنها نمی حلقه درست است برای بسیاری از مردم آنها را نمی خواهد همان نوع از اعتبار.

"می تواند برگ برنده سرب در نوع خود از فرمانده راه در این مسائل ؟ اجازه دهید فقط آن را در این راه: او نمی تواند منجر به اجبار امروز به عنوان او می تواند می گویند شاید یک هفته پیش."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب