جورج فلوید تظاهرات بودند 'ربوده شده' توسط 'تظاهر و آنارشیست ها', Barr می گوید کنگره

دادستان کل آمریکا ویلیام Barr در روز سه شنبه به شدت دفاع ارسال فدرال مأموران اجرای قانون برای سرکوب تظاهرات د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

دادستان کل آمریکا ویلیام Barr در روز سه شنبه به شدت دفاع ارسال فدرال مأموران اجرای قانون برای سرکوب تظاهرات در پورتلند و رد اتهامات او در تلاش بود برای تقویت رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد چشم انداز.

تبلیغات

در آتشین جلسه کمیته قضایی مجلس بر رد دموکرات اتهامات که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز علیه نژادپرستی و خشونت پلیس گفت: تظاهرات در شهر اورگان شد "حمله به دولت ایالات متحده است."

او همچنین با رد اتهامات که او تبدیل شده بود وزارت دادگستری به یک ابزار سیاسی برای مغلوب ساختن پیشی جستن و گفت: به جای آن که ماموریت خود را به "اصلاح قانون" حتی زمانی که این بدان معنی است که به دنبال یک فندک حکم زندان برای مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور سیاسی راجر سنگ.

"در پی جورج فلوید مرگ خشونت بار تظاهر کنندگان و آنارشیست ها ربوده اند تظاهرات مشروع به انتقام بی معنی ویران کردن و تخریب در قربانیان بی گناه," Barr گفت: در شهادت خود را به کمیته قضایی مجلس.

"به تلویحا چشم پوشی تخریب و هرج و مرج است به کنار گذاشتن قانون اساسی از اصول قانون است که باید متحد ما حتی در یک سیاسی تفرقه زمان," او گفت:.

در این جلسه در علامت بار اول ظاهر قبل از کمیته قضایی مجلس پس از 18 ماه در دفتر آوردن او را چهره به چهره با یک پانل که رای دادند و در سال گذشته به نگه داشتن او را در تحقیر و برگزاری جلسات در چه دموکرات ها می گویند سیاسی وزارت دادگستری تحت تماشا کرد.

می آید در طول یک پر کشش که در آن بر گرفته شده اقدامات تشویق تهمت و حامیان او اما محکوم توسط دموکرات ها و دیگر منتقدان.

در میان آن دسته از اقداماتی است که وزارت دادگستری تصمیم به رها کردن دادستان سابق مغلوب ساختن پیشی جستن دولت, مشاور امنیت ملی, مایکل فلین و بر آن اصرار برای بیشتر ملایم جمله برای سنگ یک حرکت که باعث آزمایش کل تیم را به خروج. مغلوب ساختن پیشی جستن بعد از تبدیل حکم به طور کامل.

دادستان کل آمریکا ویلیام بر شهادت در خانه قضائیه شنوایی

'پیچ وزارت دادگستری'

باز این جلسه رئیس کمیته جری Nadler گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت "twisted وزارت دادگستری به سایه ای از گذشته خود" در خدمت قدرتمند قبل از متوسط آمریکایی است. او گفت: این کمیته مسئولیت برای محافظت از آمریکایی ها "از این نوع از فساد است."

Nadler گفت: بر حال "غارتی" مغلوب ساختن پیشی جستن بدترین انگیزه و excoriated او و وزارت دادگستری برای چشم پوشی اصلاحات لازم به ادارات پلیس برای رد سیاه زندگی ماده تظاهرات و جاری شدن سیل در خیابان ها با ماموران فدرال به توقف شد.

پورتلند اعتراض گروه شکایت ما بیش از گاز اشک آور, گلوله های لاستیکی

خواهان ضربه سخت در دفاع از بر و تهمت به دولت است. بالا خواه در پانل اوهایو در کنگره جیم اردن با استفاده از بیانیه افتتاحیه به نمایش هشت دقیقه که متصل به هم تصاویر از خشونت با معترضان در سراسر کشور, نمایشگاه مأموران اجرای قانون تحت حمله در شیکاگو پرتلند و نیویورک. تصاویر قطع شد از صدها ساعت نژادی و بی عدالتی در فیلم تا حد زیادی از تظاهرات مسالمت آمیز در سراسر کشور.

'روایت است که من به سادگی رئیس جمهور استخر'

تحت مبارز سوال بر acerbically در دفاع از خودش نشان داد کمی اطلاعات جدید در مورد انگیزه خود و یا وزارت دادگستری اقدامات اخیر در پلیس و یا در غیر این صورت. کالایی دموکرات ها اغلب استفاده می شود خود را پنج دقیقه به پخش کردن ناکامی های خود و قطع او را به عنوان او تلاش برای پاسخ به سوالات.

"بسیاری از دموکرات ها در این کمیته باید تلاش برای بی اعتبار کردن من توسط برآمده تا یک روایت است که من به سادگی رئیس جمهور factotum که disposes از پرونده های جنایی با توجه به دستورالعمل" Barr گفت: در را باز کرد. "قضاوت از نامه دعوت من به این جلسه که به نظر می رسد خود را به دستور کار امروز است."

در پلیس Barr شهادت تأکید وزارت دادگستری تلاش برای افتراق بین افزایش خشونت در برخی از شهرستانها و فلوید مرگ است که منجر به وزارت امور خارجه اتهامات علیه چهار نفر از افسران و تحت بررسی توسط مقامات فدرال. عظیم اما تظاهرات مسالمتآمیز به دنبال فلوید مرگ است.

دادستان کل سخنرانی خود به کنگره و مردم پرداخت جهات در کنگره به اواخر حقوق مدنی آیکون تشکر. John Lewis, اذعان کرد که فلوید مرگ زده وتر در جامعه به دلیل آن تقویت نگرانی مردم سیاه درمان متفاوت توسط پلیس. اما او محکوم آمریکایی که او می گوید باید در پاسخ نامناسب به Floyd مرگ از طریق آنچه او گفته بود شورش و هرج و مرج.

"به عنوان مقامات منتخب دولت فدرال هر عضو این کمیته — صرف نظر از دیدگاه های سیاسی و یا احساسات خود را در مورد تهمت و دولت باید در محکوم کردن خشونت علیه فدرال افسران و تخریب اموال فدرال," Barr گفت. "بنابراین باید دولت و رهبران محلی که باید مسئولیت خود را به نگه دارید جوامع امن است."

دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن 'کلیسا پیاده روی' سرکوب

ناآرامی های مدنی تشدید در پورتلند پس از ماموران فدرال متهم شدند از دستگاه های همزن مردم دور بینام اتومبیل بدون علت احتمالی; مردم بازداشت شدند و بعد از آن منتشر شد.

در پایتخت, Washington, DC, صلح آمیز معترضان با خشونت پاک از خیابان توسط ماموران فدرال با استفاده از بمب های دود و فلفل توپ ماه گذشته قبل از یک op عکس با مغلوب ساختن پیشی جستن در مقابل کلیسای جان که در آن بار تا به حال به او همراه است.

بر دفاع گسترده استفاده از اجرای قانون قدرت برای مقابله با این وضعیت اشاره کرد که معترضان قبلا آتش به کلیسا و "آن توافق کامل است که شما نمی تواند اجازه می دهد که به اتفاق می افتد خیلی نزدیک به کاخ سفید است."

بخش داخلی watchdog باز کرده است تحقیقات به استفاده از زور و تاکتیک های دیگر توسط نمایندگان واشنگتن و پورتلند.

Barr همچنین گفت: نیروی استفاده شد چرا که معترضان نخواهد پراکنده از منطقه در هنگام اجرای قانون مقامات در تلاش برای حرکت به عقب در محیط امنیتی یک تصمیم ساخته شده است شب قبل از. زمانی که فشار بر جزئیات وی با اشاره به تحقیقات.

استفاده از اسپری فلفل موجه است حتی اگر مسالمت آمیز معترضان نیز آسیب, او گفت:.

'تعهد من این است که باید منصفانه به فرد'

فراتر از فدرال در واکنش به تظاهرات بر فشرده شد در مورد جزئیات مداخله خود را در فلین و سنگ مواردی که هر دو برخاسته از مشاور ویژه رابرت مولر را در روسیه بررسی است. دموکرات ها او را مورد انتقاد قرار تا حدودی با توجه به سنگ بهداشت و درمان و سن 67 و گفت: کسانی که استاندارد نبوده و استفاده در موارد مشابه دیگر.

در حالی که سنگ درمانی یکی از عوامل در نظر گرفته شده توسط سطح مقامات ارشد در وزارت دادگستری نقطه از مشاجره در مورد صدور حکم توصیه شد که آیا خاص صدور حکم افزایش بیش شاهد دستکاری می کند. Barr گفت که افزایش است "به طور سنتی اعمال می شود به mafiosos" و او موافق نیست که آن را موجه در سنگ مورد.

Barr گفت: او گفت: اقدام ما وکیل است که "ما در حال رفتن به ترک آن را به قاضی" است و او دستور تجدید نظر توصیه واصل شود که خط دادستان فرستاده شده اولیه توصیه خواستار یک جمله از هفت تا نه سال.

"و حتی اگر من می دانستم که من می توانید تعداد زیادی از انتقاد برای انجام این کار است که من فکر می کنم در پایان روز من تعهد است که باید منصفانه به فرد" Barr گفت.

جمهوری خواهان و دموکرات ها نیز بارها و بارها بازبینی مولر را پروب با دموکرات استدلال او به عنوان گزارش به مردم قبل از آن منتشر شد و خواهان فشار دادن او را در ریشه از پروب. این گروه در حال بررسی بخش های تصمیم گیری آن را به عنوان شروع بررسی تهمت وابستگی خود به روسیه در طول دولت اوباما در سال 2016.

(FRANCE 24 با AFP آسوشیتدپرس و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن