آلمانی دادگاه محکومین 93 سال سابق کار اجباری نازی ها اردوگاه گارد

صادر شده در: 23/07/2020 - 12:08 یک دادگاه محکوم 93-سال-پیر مرد آلمانی کمک به قتل 5,232 زندانیان بسیاری از یه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 مرداد 1399

صادر شده در:

یک دادگاه محکوم 93-سال-پیر مرد آلمانی کمک به قتل 5,232 زندانیان بسیاری از یهودیان در اردوگاه های کار اجباری نازی ها در جنگ جهانی دوم و دست او را به حالت تعلیق دو سال حبس در یکی از آخرین موارد در برابر نازی ها-عصر جنایات.

تبلیغات

برونو D. دادند و اس اس گارد در اشتوتهاف شدند اردوگاه در نزدیکی گدانسک در آنچه که امروز لهستان بود گناه از درگیر بودن در قتل بین سالهای 1944 تا آوریل 1945 هامبورگ دادگاه گفت: در روز پنج شنبه.

او اذعان کرد حضور او در اردوگاه اما استدلال کرد که نه به مقدار گناه.

در مورد 65,000 مردم از جمله بسیاری از یهودیان کشته شدند و یا فوت در اشتوتهاف شدند با توجه به این موزه ، دادستان استدلال کرده اند که بسیاری از آنها در پشت سر و یا با گاز کشته کشنده تزیکلون ب گاز.

به عنوان او تنها 17 یا 18 سال در زمان جنایات او موضوع را به جوانان از صدور دستورالعمل. دادستان به نام بود برای سه سال حکم زندان.

در آخر او شهادت به دادگاه در اوایل این هفته, Bruno D. عذر خواهی کرد برای درد و رنج قربانیان از طریق رفت اما متوقف کوتاه از گرفتن مسئولیت رسانه های آلمان گزارش شده است.

"من می خواهم به عذر خواهی به تمام افرادی که رفته اند از طریق این جهنم از جنون و برای بستگان و بازماندگان," او گفت: دادگاه این هفته پخش NDR و بسیاری دیگر از رسانه ها گزارش شده است.

متهم ضعیف بهداشت و درمان موجب شده است که جلسات دادگاه محدود بود به دو تا سه ساعت در روز است.

اگر چه تعدادی از افراد مظنون رو به کاهش است با توجه به سن دادستان هنوز در تلاش برای آوردن افراد به عدالت است. نقطه عطفی محکومیت در سال 2011 افتتاح راه به تعقیب آن را به عنوان اولین باری است که مشغول به کار در یک اردوگاه کافی بود تا زمینه را برای رفتار با هیچ مدرک مشخصی از جرم و جنایت.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن