غول مدیر گیب Kapler زانو زده با بازیکنان در طول سرود ملی قبل از تابستان اردوگاه' بازی

San Francisco Giants' مدیر گیب Kapler زانو زده در طول سرود ملی قبل از نمایشگاه بازی بیس بال در ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399

San Francisco Giants مدیر گیب Kapler و یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان در زمان زانو طول سرود ملی قبل از تیم "اردوگاه تابستانی" نمایشگاه بازی مقابل اوکلند دو و میدانی دوشنبه شب.

Kapler, outfielders Jaylin Davis, Mike Yastrzesmki و آستین اسلاتر و همچنین اولین مربی پایه Antoan ریچاردسون شد غول که نمی ایستادن برای سرود. Shortstop Brandon, Crawford, ایستاده بود پشت دیویس و ریچاردسون در حالی که قرار دادن دست خود را بر روی شانه های خود را.

در ماه ژوئن دیویس نوشت: به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته پست وبلاگ و جزئیات برخی از تبعیض نژادی و او را رو در طول زندگی حرفه ای او. در آن او می نویسد: "مگر همه ما پیدا کردن یک راه به طور علنی بحث و واقعا گوش دادن به یکدیگر در مورد نژاد پرستی, ما هیچ امید ریشه کن شود."

سرود تظاهرات دوباره پس از مرگ جورج فلوید رشد بیشتر محبوب در زمان پس از آنها برای اولین بار معرفی شده توسط San Francisco 49ers کارفرمایی khezri در سال 2016. یاهو اخبار/نظرسنجی در بر داشت که 52 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر بر این باورند که "مناسب" برای ورزشکاران حرفه ای به زانو زدن در طول سرود ملی در مقایسه با 36 درصد است که پیدا کردن آن نامناسب و 12 درصد که مطمئن نیستید. در سال 2016 تنها 28 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که تصویب این تظاهرات با دیگر 72 درصد مخالف و یا مطمئن نیستید.

شنبه شب بازی بود که اولین بار دو نمایشگاه برای غول های قبل از پنج شنبه شب به طور منظم فصل بازکن مقابل لس آنجلس داجرز. هیچ کدام از بازیکنان که به زانو در طول سرود دوشنبه اعلام کرد هیچ برنامه ای برای تظاهرات در پیشبرد و معلوم نیست که اگر اعتراضات ادامه خواهد داد تا از طریق فصل.

اریک تینگ است SFGATE دیجیتال خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن