جهانی coronavirus موارد بیش از 5 میلیون, آمریکای جنوبی, گزارش, جدید ترین عفونت

صادر شده در: 21/05/2020 - 00:49اصلاح شده: 21/05/2020 - 00:49 جهانی coronavirus موارد پیشی 5 میلیون در روز چه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح شده:

جهانی coronavirus موارد پیشی 5 میلیون در روز چهارشنبه با امریکا سبقت ایالات متحده و اروپا در هفته گذشته به گزارش بزرگترین بخش جدید روزانه موارد در سطح جهان است.

تبلیغات

آن را نشان دهنده یک مرحله جدید از این ویروس در حال گسترش است که در ابتدا به اوج خود رسید و در چین در ماه فوریه قبل از مقیاس بزرگ به دنبال شیوع بیماری در اروپا و ایالات متحده است.

آمریکای لاتین اختصاص حدود یک سوم از 91,000 موارد گزارش شده در اوایل این هفته. اروپا و ایالات متحده هر یک از اختصاص بیش از 20 درصد است.

تعداد زیادی از کسانی که موارد جدید آمد از برزیل که به تازگی با پیشی گرفتن از آلمان و فرانسه و بریتانیا برای تبدیل شدن به سومین شیوع در جهان, پشت, ایالات متحده و روسیه است.

موارد در برزیل در حال حاضر در حال افزایش در سرعت روزانه دوم تنها به ایالات متحده است.

اولین 41 نفر از coronavirus تایید شد در ووهان چین در ژانویه. 10 و از آن زمان جهان تا آوریل 1 برای رسیدن به اولین میلیون نفر. از آن زمان به بعد حدود 1 میلیون مورد جدید گزارش شده هر دو هفته با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن.

در بیش از 5 میلیون نفر به ویروس آلوده شده است بیشتر افراد در کمتر از شش ماه از مجموع شدید آنفولانزا موارد که سازمان بهداشت جهانی تخمین زده است که حدود 3 میلیون به 5 میلیون نفر در سطح جهان است.

همه گیر و تاکنون بیش از 326,000 زندگی هر چند تعداد واقعی تصور می شود بیشتر به عنوان تست هنوز محدود است و بسیاری از کشورها را شامل نمی شود مرگ و میر در خارج از بیمارستان. بیش از نیمی از کل مرگ و میر ثبت شده در اروپا است.

با وجود افزایش مداوم در موارد بسیاری از کشورهای در حال باز شدن مدارس و محل های کار هفته بعد از مستند است که باید ریشه گسترش.

بازارهای مالی نیز افزایش کمی امیدوار کننده نتایج اولیه از ایالات متحده برای اولین بار آزمایش واکسن در انسان است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن