جهانی دانگ پیشگیری تلاش های خفه از coronavirus همه گیر

در حالی که 2019 بدترین سال در رکورد جهانی موارد تب دانگ, کارشناسان ترس حتی بزرگتر افزایش ممکن است به دلیل بیم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 تیر 1399

در حالی که 2019 بدترین سال در رکورد جهانی موارد تب دانگ, کارشناسان ترس حتی بزرگتر افزایش ممکن است به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

تبلیغات

به سرعت گسترش coronavirus دولت صادر شده مستندات به نگه داشتن مردم در خانه. آنها محدود فعالیت هایی که تحت تاثیر خدمات مانند زباله ، آنها سعی کردند به سپر بیمارستان ها از افزایش بیماران.

اما آبشاری اثر این محدودیت نیز مانع تلاش ها برای مقابله با شیوع فصلی دانگ علاج پشه بیماری های منتقله است که همچنین به عنوان شناخته شده "breakbone fever" برای آن به شدت علائم دردناک است.

کشورهای جنوب شرق آسیا مانند سنگاپور و اندونزی پرداخته اند همزمان با شیوع تب دانگ و coronavirus این سال است. در برزیل که در آن وجود دارد بیش از 1.6 میلیون COVID-19 عفونت حداقل 1.1 میلیون موارد تب دانگ, گزارش شده اند, با حدود 400 مرگ و میر با توجه به سازمان بهداشت پان آمریکا.

موارد تب دانگ هستند به احتمال زیاد به افزایش است به زودی با شروع باران های فصلی در کشورهای آمریکای لاتین مانند کوبا و شیلی و کاستاریکا و همچنین کشورهای جنوب آسیا از هند و پاکستان است.

دانگ به طور معمول کشنده نیست اما در موارد شدید ممکن است نیاز به بستری شدن در بیمارستان. پیشگیری تلاش های هدفمند در از بین بردن پشه-سایت های پرورش مانند از بین بردن زباله و یا لاستیک های قدیمی و اشیاء دیگر حاوی آب ایستاده هنوز هم بهترین راه برای جلوگیری از گسترش این بیماری است. اما coronavirus دوران مستندات و محدودیت های دیگر باید بدان معنی است که این تلاش ها شده اند کاهش می یابد یا متوقف در دسترس نباشد در بسیاری از کشورها است.

در شمال غربی پاکستان قصد دارد برای ضد عفونی کردن تایر مغازه ها و بازار که تا به حال شیوع بیماری تب دانگ در سال 2019 کنار گذاشته بودند با توجه به بودجه استفاده می شود برای کروناویروس گفت: دکتر رضوان Kundi های جوان, دکتر, انجمن.

سلامت کارگران که از بین بردن پشه-سایت های پرورش در هند پایتخت آن دهلی نو نیز غربالگری افراد برای ویروس.

دانگ نظارت پایین به علت ویروس

نیاز به شناسایی هزاران نفر از ویروس موارد موجب شده است که دانگ نظارت رنج می برد در بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین افزود: دکتر ماریا فرانکا Tallarico سر سلامت برای آمریکا دفتر منطقه ای فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر.

کارشناسان می گویند که اخلال در چنین پيشگيري شوم است برای نبرد جهانی علیه دانگ.

سازمان بهداشت جهانی می گوید 2019 بدترین سال در تاریخ ثبت شده برای موارد تب دانگ با هر منطقه آسیب دیده و برخی از کشورها آمار برای اولین بار.

از راه های aedes aegypti پشه است که اسپرد دانگ, شایع ترین است در شهرستانها و کارشناسان هشدار می دهند که افزایش شهرنشینی و درجه حرارت گرم به علت تغییر آب و هوا به این معنی است که محدوده آن را حفظ خواهد کرد در حال افزایش است.

کارشناسان می گویند که در حالی که سفر کاهش معنی فرصت کمتری برای پشه ها به گاز گرفتن مردم با تب دانگ برای تبدیل شدن به حامل خود coronavirus همه گیر را معرفی کرده است دیگر متغیر است.

ماندن در منزل - یکی از راه های به سرعت شیوع COVID-19 به خصوص در شهرستانها به شمار خطرات بیشتری برای گسترش دانگ گفت: سنگاپور آژانس محیط زیست ملی (NEA). دلیلش این است که از راه های aedes گزش پشه در طول روز و با مردم بیشتر ماندن در خانه که در آن پشه جمعیت بالا هستند بیشتر احتمال دارد آنها را گاز گرفته.

سنگاپور به نظر می رسد مجموعه ای برای ضبط شیوع

این تاثیر در حال حاضر قابل مشاهده است. سنگاپور ثبت شده پنج برابر افزایش در لارو پشه شناسایی شده در خانه و مشترک دالان مناطق مسکونی در طول دو ماه coronavirus مستند دوره در مقایسه با گذشته دو ماه. در ژوئیه 6, از مجموع موارد تب دانگ در سنگاپور بیش از 15,500. NEA می گوید: تعدادی از موارد این سال است انتظار می رود به بیش از 22,170 موارد گزارش شده در سال 2013 که در آن زمان بزرگترین شیوع تب دانگ در سنگاپور ،

الیور بردی استادیار در دانشکده بهداشت لندن و پزشکی گرمسیری گفت: امریکا مرکزی و کارائیب بودند در معرض خطر بالاتر به دلیل تداخل شیوع است.

همکاری با جوامع در امریکا برای متوقف کردن پشه ها از پرورش بوده است موفق ترین ضد دانگ استراتژی در سال های اخیر Tallarico گفت. اما با محدودیت های سفت و سخت در جنبش او گفت: آنها نمی دانند که آیا این اقدامات هنوز هم اتفاق می افتد و "این نگرانی بزرگ برای ما است."

کمبود تجهیزات حفاظتی نیز به معنی محدود کردن تعدادی از اولین پاسخ دهندگان که می توانید در افراد مبتلا به تب یا سرفه, او گفت:.

"نگرانی من این است که شما باید (بسیاری از) بیشتر موارد دانگ ... اما ظرفیت این سیستم را به اطلاع (و) آزمون محدود است," او گفت:.

دانگ بیماران نیاز به مراقبت حاد و این می تواند منجر به یک "double whammy" که تحت الشعاع سیستم مراقبت های بهداشتی گفت: Scott اونیل بنیانگذار و مدیر جهان پشه برنامه.

"سیستم مراقبت های بهداشتی در حال حاضر در حال فرو ریختن. من مطمئن هستم که چگونه (هند) موجود در سیستم مراقبت های بهداشتی را قادر به تحمل این بار" دکتر گفت: S. P Kalantri یک متخصص بهداشت.

تحقیقات جهانی به تب دانگ نیز تحت تاثیر قرار خواهد شد coronavirus همه گیر بردی گفت.

در WMP Tahija بنیاد تحقیقات آزمایشگاهی در یوگیاکارتا اندونزی که در حال مطالعه دانگ برای سال "آن را بیش از حد دشوار است برای ثبت نام بیماران مبتلا اجتماعی-فاصله اقدامات" اونیل گفت. این مرکز در حال حاضر استفاده می شود به عنوان یک COVID-19 تست سایت.

به طور مشابه, موسسه ملی تحقیقات مالاریا در دهلی جدید را متوقف کرده است و همه زمینه های کاری و پس از آن تبدیل به یک مرکز برای اعتبار COVID-19 تست کیت گفت: Dr. R. C Dhiman که مطالعات پشه و تغییر آب و هوا.

در بنگلادش که در آن دانگ فصل این است که فقط شروع راه اندازی یک برنامه تلفن همراه برای کمک به مردم گزارش خود را در مورد به تعویق افتاد, با این بیماری همه گیر گفت: Afsana Alamgir خان که مسئول نظارت بر این کشور دانگ برنامه.

کارشناسان می گویند این اختلال توسط coronavirus را تنها به افزایش خطرات ناشی از عفونت دانگ.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب