شورای علوم فرانسه می گوید دولت باید 'تصمیمات سخت' را به عنوان Covid-19 موارد افزایش

صادر شده در تاریخ: 09/09/2020 - 17:13 شورای علمی این کشور روز چهارشنبه هشدار داد که دولت فرانسه ممکن است مجبو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 09/09/2020 - 17:13

شورای علمی این کشور روز چهارشنبه هشدار داد که دولت فرانسه ممکن است مجبور باشد ظرف چند روز تصمیم های نامحبوب متعددی را برای مقابله با نرخ عفونت مداوم بالای Covid-19 اتخاذ کند.

تبلیغات
ادامه

ترس از موج دوم اپیدمی در فرانسه در حال افزایش است، با افزایش تعداد موارد جدید حتی اگر نرخ مرگ و میر در مقایسه با ارتفاع بهار پایین باقی می ماند.

ژان فرانسوا دلفرايسی رئيس شورا به خبرنگاران گفت که در حال حاضر نرخ عفونت "نگران کننده" است.

روز سه شنبه مقامات از ۶۵۴۴ عفونت جديد خبر دادند.

به گفته این شورا که به دولت در مورد سیاست کوید توصیه می کند، افراد در معرض خطر بالا به دلیل که پیری یا مشکلات بهداشتی از جمله دیابت، چاقی و مسائل تنفسی ممکن است نیاز به یک «حباب» حفاظتی در اطراف خود داشته باشند.

وی گفت: دولت همچنین ممکن است مجبور شود در برخی زمینه ها در مورد تحمیل اقدامات حبس برای افراد آلوده و کسانی که با آنها در ارتباط بوده اند، زور بیشتری پیدا کند، هر چند که این در حال حاضر توصیه رسمی نبود.

این هشدار یک روز پس از آن صورت می گیرد که ژان کاست نخست وزیر وارد یک دوره هفت روزه انزوای خود شد و بخشی از تعطیلات آخر هفته را با رئیس تور دو فرانس گذرانده بود که آزمایش مثبتی برای کاوید-۱۹ انجام داد.

دلفرایسی گفت: این واقعیت که موارد جدید هنوز سیستم سلامت را باتلاق نکرده بودند، ممکن بود «احساس امنیت کاذب» ایجاد کرده باشد.

به گفته او خطر «افزایش بسیار سریع و نمایی» در برخی جاها وجود داشت و منطقه ریویرا و پرووانس فرانسه را می نامید.

به گفته وی، احتمالا ظرف 10 روز، دولت ممکن است مجبور به گرفتن «تعداد مشخصی تصمیمات سخت» شود.

دلفرایسی در این جلسه توجیهی خبری که به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: «فرانسه هم اکنون در سطح نگران کننده ای قرار دارد که فاصله چندانی از اسپانیا ندارد، با تاخیری شاید دو هفته ای و بسیار شدیدتر از ایتالیا.»

وی گفت برخی از مناطق فرانسه می توانستند در صورت انجام هیچ اقدام تازه ای، خدمات اضطراری را در هفته های آینده غرق ببینند و هر گونه گام جدیدی را که دو هفته نیاز به تاثیر داشته باشد، اضافه کنند.

در همین حال دلفرایس علیه بسته شدن میله ها و ممنوعیت جمعیت صحبت کرد و گفت «این قرار نیست مشکل را حل کند».

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب