اسکات بزرگ صاحبخانه هدر هیچ زمان و تلاش به اجاره فضا به یک رستوران و یا بازار

اگر شما پول بیشتری از شما می دانید چه باید بکنید با در وسط یک بیماری همه گیر و شما لذت بردن از ایده صدها نفر ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 اردیبهشت 1399

اگر شما پول بیشتری از شما می دانید چه باید بکنید با در وسط یک بیماری همه گیر و شما لذت بردن از ایده صدها نفر از مردم متنفر از شما برای کمک به پایان دادن به یک گرامی Allston موسسه شما, هم, می توانید اجاره فضا در کشورهای مشترک المنافع و دانشگاه هاروارد راه های که در آن اسکات بزرگ استفاده می شود - فقط شاید نه برای یک باشگاه سنگ:

سابق نوار و باشگاه سنگ برای اجاره. مالک ترجیح یک رستوران و یا یک بازار است. 1 طبقه و زیرزمین گنجانده شده است. از دست ندهید این فرصت را به بیش از یک بوستون نقطه عطفی. این گوشه ای است که یکی از شلوغ ترین تقاطع در همه ماساچوست است. ب-خط T stop مناسب است در سراسر خیابان. همه چیز گنجانده شده است - گرما و آب و زباله و مالیات.

یک زن و شوهر از مسائل وجود دارد. این نقطه را نقطه عطفی وضعیت رفت وقتی اسکات لگد کردم و همه چیز گنجانده شده است: علاوه بر $20,000 یک ماه صاحبخانه اووک هیل خواص می خواهد شما هم می خواهم که به سرفه تا 400.000 دلار یا بیشتر برای یک مشروب مجوز زیرا یکی که بزرگ اسکات بود که به نام اسکات بزرگ صاحب فرانک Strenk نه اووک هیل.

که ممکن است یک موضوع را برای یک بازار که صاحب آینده احتمالا هنوز هم می خواهید به نگاه به همین دلیل است که منطقه مرگ است به بازار (دیدن Bfresh و زانو زنبور عسل) اما آن می تواند یک نگرانی برای یک اپراتور رستوران.

از طریق ویکتوریا. H/t ایان.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن