پليس يونان انتقال پناهجويان به اردوگاه جديد لسبوس را آغاز کرد

صادر شده در تاریخ: 17/09/2020 - 12:00 پليس يونان روز پنجشنبه، بيش از يک هفته پس از آن که آتش سوزی بزرگترين ار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 17/09/2020 - 12:00

پليس يونان روز پنجشنبه، بيش از يک هفته پس از آن که آتش سوزی بزرگترين اردوگاه مهاجران يونان را که در آن اقامت داشته اند، آغاز کرد.

تبلیغات
ادامه

این عملیات از جمله ۷۰ افسر زن برای حفاظت از سلامت عمومی در نظر گرفته شده بود. پليس يونان ميگويد تا کنون ۴۵۰ مهاجر وارد اردوگاه شده اند. از این تعداد، ۲۵۰ آزمایش سریع COVID-19 را با ۲۰۰ آزمایش دیگر در انتظار شرکت در آزمون پشت سر کرده بودند.

یک شاهد رویترز می گوید: «این عملیات با بسیاری از افسران با کت و شلوار بدن سفید آغاز شد، اوضاع آرام است و مهاجران به آرامی به اردوگاه جدید جریان دارند.»

آتش سوزی که هفته پیش تاسیسات موریا را به هم زد، بیش از ۱۲ هزار نفر را ترک کرد که بیشتر آن ها از افغانستان، سوریه و کشورهای مختلف آفریقایی پناهنده شده بودند، بدون سرپناه، بهداشت مناسب یا دسترسی به آب و غذا.

مقامات گفتند آتش سوزی توسط مهاجران آغاز شده است. کسی صدمه ندید.

اردوگاه چادر موقت جديد در کارا تپه، در نزديکی بندر ميتيلينه جزيره، آماده است دست کم پنج هزار نفر را در خود جای دهد، اما مقامات گفته اند برخی از مهاجران در حالی که اميدوار بودند جزيره را ترک کنند، تمایلی به نقل مکان به اردوگاه جديد ندارند.

یک مقام پلیس با کاهش نامش گفت: این عملیات تا زمانی ادامه خواهد داشت که همه کسانی که در خیابان ها هستند پناه گیرند.

اوایل روز چهارشنبه، تنها ۱۲۰۰ نفر داوطلبانه اما اواخر عصر حرکت کرده بودند، گروه های بزرگی از مهاجران حامل وسایل خود شروع به جریان در جریان کردند.

یک مقام دولتی می گوید تا اوایل روز پنجشنبه اردوگاه چادر کارا تپه که ۱۸۰۰ و ۵۶ مهاجر را در خود جا داده بود، COVID-19 مثبت پیدا شده بود.

وزيران دولت گفته اند مقامات برای متقاعد کردن مهاجران به ورود به اردوگاه جديد به "چند روز ديگست" ادامه خواهند داد و انتظار دارند انتقال آنها ظرف چند روز تکميل شود.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب