فرشتگان نگهبان: نیویورک شهروند جرم-مبارزان مقابله با Covid-19 بحران

صادر شده در: 11/05/2020 - 17:43بروز رسانی: 11/05/2020 - 17:43 فرشتگان نگهبان یک شهروند داوطلب مبارزه با جرم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

فرشتگان نگهبان یک شهروند داوطلب مبارزه با جرم و جنایت سازمان شده اند و گشت زنی در خیابان های شهر نیویورک برای چهار دهه است. اما با این شهر هنوز هم در حال ظهور از چنگ Covid-19 بحران آنها می گویند که شلوغ تر از همیشه در میان سنبله در منازل به قصد سرقت.

تبلیغات

نیویورک بوده است آمار Covid-19 همه گیر با حدود 20 ، 000 مرگ و میر. اگر چه به طور کلی جرم و جنایت کاهش یافته است در این شهر در هفته های اخیر منازل به قصد سرقت افزایش یافت 169 درصد در ماه آوریل با دزد را هدف قرار توقیف کسب و کار.

"خدمات ما هرگز بیشتر نیاز دارید و سپس در حال حاضر در این بیماری همه گیر از coronavirus چون بی قانونی شکستن به فروشگاه سرقت thuggery زندانیان در حال آزاد شدن از زندان به دلیل coronavirus. و وجود دارد نه فقط به اندازه کافی پلیس" کورتیس Sliwa بنیانگذار فرشتگان نگهبان که اعضای آن در حال آموزش دیده برای انجام شهروندان بازداشت در مشکوک به ستمكاران گفته.

اما آن است که نه تنها جرم و جنایت خشونت آمیز این گروه در حال مبارزه با. آن را نیز کمک به مطمئن شوید که این شهر را بیشتر آسیب پذیر هستند و نه فراموش شده در میان همه گیر.

"بی خانمانی و EDPs که در خارج وجود دارد, احساسی آشفته مردم که در حال حاضر گفت:" تمرکز داوطلب Arnaldo سالیناس.

"ما آنها را تغذیه. ما آنها را به شما می دانید بهداشتی دستمال مرطوب به طوری که آنها می توانید پاک کردن دست خود را. ما سعی می کنیم و زندگی خود را حداقل یک کمی راحت تر است."

فرشتگان نگهبان تاسیس شد در نیویورک در سال 1979 در زمانی که این شهر برای بدنام آن نرخ جرم و جنایت بالا و در ابتدا مخالف توسط مقامات که برچسب آنها را خطرناک اوباش.

اما در سال های اخیر به آنها داده شده است عمومی پشتوانه توسط NYC مقامات و گروه در حال حاضر 5,000 اعضای 130 نفر از شهرستانها در سراسر 13 کشور مختلف است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب