تیراندازی در Roxbury به دنبال تعقیب سقوط و دستگیری در ماموریت هیل پلیس می گویند

بوستون گزارش پلیس دستگیری یک جامایکا پلاین مرد پس از تیراندازی در مارتین لوتر کینگ بلوار نزدیکی Malcolm X پارک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 مرداد 1399

بوستون گزارش پلیس دستگیری یک جامایکا پلاین مرد پس از تیراندازی در مارتین لوتر کینگ بلوار نزدیکی Malcolm X پارک و یک سری از تعقیب که به پایان رسید زمانی که او سقوط کرد ماشین خود را در ماموریت تپه - و پس از آن موفق به پیشی جستن افسران زمانی که او سعی به فرار با پای پیاده.

پلیس می گویند افسران در پاسخ به یک تیراندازی گزارش در 165 MLK بلوار. حدود 2 بامداد بود که آنها یک گزارش از یک خودرو مطابق با شرح از آن صحنه رفتن پایین خیابان واشنگتن و بر روی مارسلا خیابان:

خودرو پس از تبدیل بر روی Thornton St در حالی که سفر راه را اشتباه نسبت به سنت ولنتاین خودرو ادامه داد: بر روی فولدا سنت و در زمان مناسب بر روی کوهستانی St قبل از کشیدن بیش از نرخ بالای سرعت در کوهستانی و مارسلا سنت دو افسر در یک نامربوط رادیو تماس با نزدیک شدن به خودرو در تلاش برای انجام یک آستانه استعلام اما مظنون سعی کردم به جلو و دور تقریبا قابل توجه یکی از افسران با موتور خودرو و در نهایت باعث یکی دیگر از بخش موتور خودرو را به تماس با عقب مشکوک و خودرو.

مظنون سپس سوار کردن در سرعت بالا از سرعت تقریبا قابل توجه یک کارآگاه است که عبور از خیابان بر روی مرکز سنت نسبت Cedar St و Columbus Avenue. افسران پخش یک شرح خودرو به عنوان آن را بر روی خیابان کلمبوس در آن زمان یک افسر مشخص بوستون پلیس رزمناو خود را فعال چراغ ها و آژیر و به دنبال وسیله نقلیه از Cedar St به تراس سنت مظنون موتور خودرو پس از آن رخ داد یک حصار جدید هیت سنت و تراس سنت افسر خارج شد رزمناو خود را به عنوان مظنون فرار از خودرو و شروع به پریدن کرد بیش از یک حصار. افسر به دنبال در حالی که خواستار مظنون به توقف.

Hassaun روزانه 28 بود که در ابتدا با اتهام عدم توقف برای یک افسر پلیس ترک صحنه تصادف را عدم اطاعت از سیگنال های ترافیک و سرعت پلیس می گویند. پس از افسران یافت "لود نقره و اسلحه گرم و, کریو CW40"> در تورنتون خیابان که در آن روزانه را پرتاب آن از طرف راننده یک ماشین رفتن پایین خیابان راه اشتباه پلیس می گویند روزانه شد متهم با در اختیار داشتن غیرقانونی اسلحه گرم در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح و مهمات و حمل لود اسلحه گرم و همچنین در اختیار داشتن غیرقانونی اسلحه گرم پس از آن جرم و یک سطح 1 مسلح حرفه ای جنایی است که می تواند به معنای یک جمله دیگر اگر او را به اعدام محکوم شده در اتهامات دیگر.

روزانه نیست ناآشنا به پلیس محلی. او دستگیر شد و در تاریخ 13 مارس 2019 در تفنگ اتهامات و در Nov. 24, 2019 به اتهام او تلاش برای نگه داشتن افسران از دستگیری یک مرد دیگر در تفنگ اتهامات تف و تلاش برای خفه کردن یکی از آنها است.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن