تیراندازی در شرق خیابان در درچستر در اطراف گوشه ای از آن دو نفر به ضرب گلوله کشته شدند در هفته گذشته

BPD عملیات در حال حاضر فرستادن افسران به BMC که در آن یکی دیگر از تیراندازی قربانی شد فقط کاهش یافته است. آنها

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 تیر 1399

BPD عملیات در حال حاضر فرستادن افسران به BMC که در آن یکی دیگر از تیراندازی قربانی شد فقط کاهش یافته است. آنها گمان می کنند این یکی از قربانیان از این صحنه.

با "موج" طولانی گذشت که مارتی والش تقاضا D. A. رولینز دشوار در جرم و جنایت خود را به عنوان (سیاه و سفید) کمیسر پلیس درخواست شده برای ماه ؟ هنگامی که والش تقاضای مجدد و حبس از کسانی که ذکر شده در شش صفحه از خشونت زندانیان آزاد شده به آزادی در حالی که بقیه از ما قفل شده بودند ، هنگامی که فرماندار بیکر تقاضا کامل بازگشایی دادگاه و علنا خود را بپرسید قضات برای برقراری نظم و حقیقت در صدور حکم?

افسران پلیس انسان هستند که به خوبی در یک شنبه. مانند دیگر انسان ها زمانی که همه از کار سخت خود را می رود برای هیچ و تضعیف است توسط مقامات منتخب و سیاسی منصوب قضات وجود دارد تمایل به رها کردن. مردم خوب Dorchester, Roxbury, JP و همه بوستون سزاوار بسیار بهتر است. اگر بیکر-رولینز-Walsh فکر می کنم این نرمی است که صدمه زدن به تهمت آن را به صدمه زدن به اکثریت قریب به اتفاق مطیع قانون ساکنان سیاه به مراتب بیشتر است. این شهر و این محله به سرعت در حال سقوط از هم جدا. آن را مدت زمان طولانی گذشته به صورت جدی عمل است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن