ضربه سخت شهر نیویورک آغاز می شود Covid-19 باز گشت به عنوان عفونت نرخ کاهش مییابد

صادر شده در: 09/06/2020 - 01:19 دقیقا 100 سال پس از اولین coronavirus مورد تائید شد و در شهر نیویورک برخی از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 خرداد 1399

صادر شده در:

دقیقا 100 سال پس از اولین coronavirus مورد تائید شد و در شهر نیویورک برخی از کارگران شروع به بازگشت به شغل روز دوشنبه در آغاز بازگشایی از سراسر شهر بود خاموش شدن به نبرد با این بیماری همه گیر که به کشته شدن نزدیک به 22,000 از ساکنان آن است.

تبلیغات

مردم که ماندن در خانه برای ماه سوار مترو و اتوبوس به عنوان پرجمعیت ترین شهر آمریکا آغاز شد و فاز اول آن امیدوار سفر به سوی بهبود اقتصادی.

"این است که به وضوح سخت ترین محل در امریکا برای رسیدن به این لحظه چون ما مرکز," شهردار, بیل د Blasio, یک کنفرانس خبری گفت در بروکلین نیروی دریایی حیاط.

نیویورک تا کنون سخت ترین ضربه شهر آمریکا روز دوشنبه گزارش داد که رای از مردم تست مثبت برای coronavirus کاهش یافت و به پایین ترین سطح از 3 درصد و زیر آن آستانه بازگشایی 15% de Blasio گفت.

به عنوان برخی از 400,000 کارگران سر به 32,000 سایت های ساخت و ساز عمده فروشی و تولیدی و مراکز خرده فروشی برخی از سایت ها در سراسر شهر, de Blasio خواست آنها را به پوشیدن ماسک و اجتماعی استفاده از فاصله برای حفظ COVID-19 موارد در یک روند رو به پایین - به خصوص کسانی که با استفاده از توده های حمل و نقل برای رسیدن به محل کار.

حمل و نقل متروپولیتن کارمند Projjal Dutta توزیع رایگان دست sanitiser و فولاد ماسک به مترو سواران در هارلم. او گفت که او گرچه خود را ادامه داد MTA دفتر کار عملا از این نیز در روز اول خود را از لحاظ جسمی در کار است.

مترو سوار جیم دوک که رفت و آمد از نیویورک حومه Putnam County گفت: به طور معمول بسته بندی قطار تا به حال چند به اندازه کافی سواران به جای اجتماعی فاصله از دیگر مسافران.

"وجود دارد نه بسیاری از مردم وجود دارد به طوری که آن را نسبتا آسان است. تا کنون گفت:" دوک پوشیدن یک ماسک صورت.

فرماندار نیویورک اندرو کومو اشاره کرد که بقیه دولت در حال حاضر وارد همان بازگشایی فاز بدون پرش در عفونت تا حد زیادی به دلیل محدودیت های که محدود کردن رستوران ها به خدمت مهمانان تنها در خارج از منزل و خرده فروشان به ساخت تنها منظقه فروش.

"اگر ما به دنبال این دستورالعمل ها در شهر نیویورک وجود دارد باید سنبله درست مثل وجود ندارد سنبله در سراسر بقیه دولت" کومو گفت.

د Blasio گفت: این شهرستان افتتاح 20 مایل (32 کیلومتر) از مسیرهای جدید اتوبوس و اتوبوس جدید به خطوط از ژوئن تا اکتبر به افزایش فاصله بین توده های حمل و نقل مسافر.

شهردار گفت که او با احتیاط نظارت ویروس' پس از هزاران نفر از معترضان - بسیاری از بدون ماسک - swarmed نیویورک خیابان ها به صورت روزانه راهپیمایی علیه نژادپرستی زیر مارس 25 مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس بازداشت پلیس به مطمئن شوید که بازگشایی می توانید در ادامه و در نهایت مشتریان را به سالن های رستوران ها و کسب و کارهای دیگر.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب