"او یک نابغه': همسالان ستایش Bielsa پس از "ال لوکو" راهنماهای فوتبال لیدز بازگشت به لیگ برتر

صادر شده در: 18/07/2020 - 12:24 برای یک مرد با نام مستعار "ال لوکو' (مرد دیوانه) و با کمی نقره در خود مدیریت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 تیر 1399

صادر شده در:

برای یک مرد با نام مستعار "ال لوکو' (مرد دیوانه) و با کمی نقره در خود مدیریتی حرفه ای Marcelo Bielsa یک قهرمان بعید است به نسل جوان از مربیان از جمله پپ گواردیولا و Mauricio کرد.

تبلیغات

با این حال انبوهی از لیدز طرفداران در حال حاضر او را درمان مشابه با احترام پس از او با هدایت یکی از فوتبال به زبان انگلیسی, خوابیده, غول بازگشت به لیگ برتر پس از 16 سال صبر کنید.

لیدز مجسمه نیم تنه است که به دنبال یک زمان رونق از هزینه های بزرگ و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نوبه خود از قرن به طول انجامید به مراتب طولانی تر از بسیاری از مردم پیش بینی شده است.

لیدز آخرین بازی در بالای صفحه فارسی-پرواز در مه 2004. بیشتر سقوط و سه سال در درجه سوم به دنبال قبل از یک دهه در گل و لای گیر از خسته کننده 46-بازی یک فصل قهرمانی.

وجود دارد مقدار زیادی از شکستگی در طول راه است اما شاید هیچ کدام بیشتر از در Bielsa را پر حادثه فصل اول در اللند جاده ها است.

پس از گرفتار شدن ارسال یک دربی آموزشی زمین در سال گذشته Bielsa نازل جامع سراغ او را از هر حریف او تا کنون با آن روبرو میان اتهامات فراروی تاکتیک.

"من فکر می کنم او بهترین است-آمادگی مدیر من تا کنون دیده ام در زندگی من گفت:" گواردیولا که رفت و به دیدار Bielsa در آرژانتین قبل از تنظیم به عنوان یک مربی در بارسلونا.

خواستار مربی

فیفا جایزه بازی جوانمردانه نیز آمد El Loco راه فصل گذشته برای اجازه دادن استون ویلا به تساوی پس از لیدز به حال به ثمر رساند با یک ویلا بازیکن پایین مجروح شدند.

اما این تنها جایزه لیدز به عنوان برنده در همراهی با Bielsa طرف از گذشته آنها شک و تردید عمل پایین صفحه اصلی مستقیما با اشاره به فیزیکی خواسته های او قرار می دهد بر روی بازیکنان خود را.

Bielsa ساخته شده نام خود را برنده سه لیگ عناوین در آرژانتین با Newell's Old Boys و ولز سرسفیلد که در آن فصل بود تقسیم به دو لیگ از 19 بازی.

"اگر آنها به حال شده است از 38 بازی فصل من نمی دانم اگر این بازیکنان از نظر جسمی و ذهنی می تواند ایستاده یکی دیگر از 19 بازی" ریکاردو Lunari یکی دیگر از سابق Bielsa بازیکن به بعد تبدیل به یک مربی گفت: آسمان ورزشی.

Bielsa طرف در بیلبائو با باشگاه ورزشی که در آن او به لیگ اروپا و کوپا دل ری فینال در 2011/12 و مارسی که در آن او به رهبری Ligue 1 در نیمه راه مرحله در فصل 2014/15 بودند نیز تحسین اما به پایان رسید تا دست خالی به عنوان انرژی خود را زد.

فصل گذشته دربی و مدیر فرانک لمپارد به حال آخر خنده, ضرب و شتم لیدز 4-3 در مجموع در بازی نیمه نهایی راه طولانی خود را دردناک صبر کنید برای بازگشت به لیگ برتر است.

بسیاری از انتظار می رود Bielsa به راه رفتن. اما در فصل دوم او موفق به ترک میراث شبیه به این است که او در سمت چپ در Newell را -- که در آن باشگاه ورزشگاه در حال حاضر خرس نام خود را -- و شیلی تیم ملی را بخواهد منجر به اولین جام جهانی در 12 سال.

Coronavirus ممکن است با تاخیر لیدز' title اما آن را نیز ممکن است بازی بخشی خود را در گرفتن آنها را بیش از خط.

سه ماه استراحت به معنای وجود نداشت فرسودگی شغلی پایین کشش این زمان به عنوان لیدز را از دست داده اند فقط یکی از هفت بازی پس از راه اندازی مجدد.

هنوز هم دوست داشتم در بیلبائو ... یک آیکون در شیلی'

متولد در یک خانواده بورژوا در آرژانتین وجود دارد چند پخش و زینت با Bielsa-به رغم گزارش 3 میلیون پوند در سال حقوق و دستمزد ($3.75 میلیون). او زندگی می کند در یک اتاق خواب تخت در بازار شهر Wetherby بنابراین او می تواند راه رفتن به باشگاه Thorpe قوس آموزش پایه و به طور منظم عکس با مردم محلی در کافی شاپ ها و سوپر مارکت ها.

"برای من او یک فرد من همیشه تحسین گفت:" سابق تاتنهام, رئیس, کرد, آنها Bielsa استخدام برای Newell را به عنوان یک 13 ساله. "او یک نابغه است. یک فرد با کاریزما و شخصیتی بسیار متفاوت از ما عادی مربیان و این چیزی است که باعث می شود او خاص است."

گواردیولا می توانید شانس خود را برای رفتن سر به سر با او تماس "بهترین مربی در جهان" در فصل آینده با وجود منچستر سیتی و رئیس بودن با یک آرایه خیره کننده از عنوان را به نام خود.

"به بزرگترین عنوان بزرگتر از لیگ قهرمانان و یا لیگ برتر یا هر چیز دیگری. به مهم ترین چیز است و من فکر می کنم Marcelo است که بیش از هر مدیر دیگر در جهان گفت:" گواردیولا.

"من می دانم که چگونه او هنوز هم دوست داشتم در بیلبائو من می دانم که او یک آیکون در شیلی."

در حال حاضر Bielsa نیز یک افسانه در لیدز.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن