هنگ کنگ تماس فعالان برای اعتراض پس از چین قول قوی تر امنیت اجرای

صادر شده در: 22/05/2020 - 04:38Modified: 22/05/2020 - 04:38 هنگ کنگ فعالان به نام برای یک راهپیمایی اعتراض ر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

هنگ کنگ فعالان به نام برای یک راهپیمایی اعتراض روز جمعه در برابر پکن برنامه ای برای اعمال امنیت ملی قانون در semiautonomous شهر افزایش نگرانی ها بیش از آن آزادی و آن را به عنوان یک مالی جهانی hub.

تبلیغات

این حرکت نیز به بازارهای مالی در هنگ کنگ سهام فروش به چین پارلمان نشست روز جمعه برای بحث در مورد قوانین جدید.

در حالی که معلوم بود که آیا غیر مجاز مارس, پیشنهاد برای شروع در ظهر در نزدیکی مرکزی منطقه مالی و در نهایت در چین دفتر ارتباطی خواهد شد و تحقق آن را نشانه آن است که هنگ کنگ به زودی می تواند به شیرجه رفتن به تمدید کردند.

این قانون می تواند یک تاریخی نقطه عطفی برای هنگ کنگ و افزایش تنش های سیاسی بین پکن و واشنگتن که رابطه در حال حاضر ضعف در تجارت اختلافات و اتهامات متقابل بیش از coronavirus بیماری همه گیر.

"این است که شروع به نگاه مانند ایالات متحده-چین تابستان نارضایتی در ساخت" گفت: Stephen Innes ارشد بازار جهانی استراتژیست در AxiCorp.

هنگ کنگ سهام کاهش یافت و 3.2% منجر می افتد در آسیا و هنگ کنگ دلار کاهش یافته است کمی در برابر دلار آمریکا.

فرانسه 24 در پکن: 'بیل در خط با چین را روایت در هنگ کنگ'

زبان در روز جمعه در گزارش سالیانه خود به پارلمان برتر لی کچیانگ گفت: چین به ایجاد یک "صدا" سیستم حقوقی و اجرای مکانیسم هایی را برای اطمینان از امنیت ملی در هنگ کنگ و ماکائو دیگر آن نیمه مستقل شهرستان.

قبلی تلاش برای اتخاذ قانون مشابه در سال 2003 بود ملاقات با اعتراض به خود جلب کرد که حدود نیم میلیون نفر به خیابان آمدند و در نهایت کنار گذاشته.

چین به عمل می آید پس از مقیاس بزرگ و اغلب خشونت آمیز دموکراسی تظاهرات در 2019 بزرگترین بحران این مستعمره سابق بریتانیا مواجه شده است و پس از آن بازگشت به قانون در سال 1997.

طرفدار دموکراسی فعالان و سیاستمداران باید برای سال مخالف این ایده از قوانین امنیت ملی استدلال آنها می تواند به تضعیف این شهر درجه بالایی از استقلال تضمین شده در زیر "یک کشور دو سیستم" تحویل توافقنامه که چین می گوید آن است که تضعیف داعش است.

محلی طرفدار دموکراسی قانونگذاران را محکوم کرد قصد دارد در روز پنج شنبه شب به عنوان "پایان هنگ کنگ".

"پکن در تلاش است تا به سکوت هنگ Kongers' صداهای منتقد را با زور و ترس" دموکراسی فعال جاشوا وانگ توییتی. "در اعماق معترضان می دانید ما نیست چون ما قوی هستند اما از آنجا که ما هیچ انتخاب دیگری."

مقدمه ای از هنگ کنگ قوانین امنیت در دستور کار پارلمان چین آغاز می شود که سالانه خود در جلسه روز جمعه پس از ماهها تاخیر با توجه به coronavirus به خود جلب کرد یک هشدار از رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که واشنگتن واکنش نشان می دهند "به شدت".

وزارت امور خارجه ایالات متحده نیز هشدار داد چین گفت: بالا درجه ای از استقلال و احترام به حقوق بشر شد کلید برای حفظ قلمرو ویژه وضعیت در ایالات متحده آمریکا قانون کمک کرده است که در آن حفظ موقعیت خود به عنوان یک مرکز مالی جهان.

تایوان به سرزمین اصلی امور شورا خواست پکن روز جمعه به رهبری هنگ کنگ به "بزرگتر آشفتگی" با توجه به سیاست های اشتباه تصمیم گیری.

سرمقاله در دولت مورد حمایت چین روزنامه اواخر روز پنج شنبه گفت: این قانون پیشنهادی را "بهتر حفاظت هنگ کنگ توسعه".

"واکنش افراطی از کسانی که تظاهر کنندگان و حامیان خارجی خود را که دیدن چنین قانون به عنوان یک خار در سمت خود تنها شهادت به pertinence از تصمیم و نیاز فوری به چنین قوانین" آن را گفت.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن