هنگ کنگ مارکس نخستین سالگرد به عنوان بحث برانگیز امنیت ملی قانون می آید را به زور

صادر شده در: 01/07/2020 - 03:45 هنگ کنگ مقامات انداخت پتو امنیت در سراسر شهر در اوایل روز چهارشنبه 23 سالگرد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 تیر 1399

صادر شده در:

هنگ کنگ مقامات انداخت پتو امنیت در سراسر شهر در اوایل روز چهارشنبه 23 سالگرد این مستعمره سابق بریتانیا را تحویل به قاعده ساعت پس از جدید امنیت ملی قانون در زمان اثر در مالی توپی.

تبلیغات

ستیز قانون مجازات جرایم از تجزیه طلبی براندازی تروریسم و تبانی با نیروهای خارجی به زندگی در زندان منادی بیشتر استبدادی دوران برای چین آزادترین شهر.

در میان جزئیات خاصی به unnerve دموکراسی و حقوق فعالان در این شهر ممنوعیت متخلفان از قانون ایستاده برای انتخابات و نظارت بیشتر غیر دولتی, سازمان ها و گروه های خبری.

صحبت در پرچم-بالا بردن مراسم به مناسبت سالگرد هنگ کنگ تحویل در سال 1997 این شهر بحرانزده رهبر کری لام گفت: این قانون مهم توسعه از شهرستان بازگشت به پکن.

"این یک تاریخی گام به کامل هنگ کنگ حفظ امنیت ملی و تمامیت ارضی و امنیت سیستم" لام گفت: در همان بندر-مقابل محل که در آن 23 سال پیش آخرین استعماری فرماندار Chris Patten یک منتقد سرسخت امنیتی قانون tearfully دست بازگشت هنگ کنگ به چین حکومت.

"آن نیز اجتناب ناپذیر و بی درنگ تصمیم به بازگرداندن ثبات در جامعه است."

حدود ده تظاهرکنندگان بسیج در اعتراض به قانون جدید که منتقدان ترس را سرکوب گسترده آزادی وعده داده شده به هنگ کنگ برای 50 سال که آن را بازگشت به پکن تحت "یک کشور دو سیستم" سبک حکومت.

مقامات منع سالانه در ماه مارس به دلیل برگزار می شود روز چهارشنبه با استناد به ممنوعیت تجمع بیش از 50 نفر در یک پیشنهاد برای جلوگیری از coronavirus اما بسیاری از فعالان متعهد به سرپیچی از نظم و مه بعد از آن در بعد از ظهر.

این تجمع سالانه است که به طور سنتی برگزار شد و به هوا نارضایتی بیش از همه چیز از آسمان بالا قیمت خانه را به بسیاری از آنچه را به عنوان پکن را افزایش تجاوز در شهر آزادی.

"ما در ماه مارس هر سال و هر ماه جولای 1, هر 1 اکتبر و ما را حفظ خواهد کرد در راهپیمایی گفت:" دموکراسی فعال Leung Kwok-آویزان.

در تاریخ 1 ژوئیه سال گذشته صدها نفر از معترضان با هجوم به شهر مقننه در اعتراض به یک شرکت-اوراق لایحه که اجازه داده اند به فرهنگ جامعه تبدیل سرزمین اصلی چین trashing ساختمان در یک چالش مستقیم به مقامات در پکن.

کسانی که تظاهرات تبدیل شده و خواهان دموکراسی فلج نقاط شهر و هموار کردن راه برای پکن به طور مستقیم اعمال امنیت ملی قانون در هنگ کنگ یک حرکت است که کشیده شده و محکومیت از برخی از دولت های غربی.

منتقدان ترس از قانون را سرکوب گسترده آزادی در هنگ کنگ را تکذیب کرد به مردم در سرزمین اصلی چین است که دیده می شود به عنوان کلید موفقیت آن به عنوان یک مرکز مالی جهانی.

مقامات در پکن و هنگ کنگ بارها و بارها گفت: این قانون با هدف در چند "مشکل" خواهد شد و نه بر حقوق و آزادی و نه سرمایه گذار ،

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن