هنگ کنگ موافقت نامه های استرداد با فرانسه و آلمان را به حالت تعلیق در می آوریم

صادر شده در تاریخ: 12/08/2020 - 12:10 هنگ کنگ روز چهارشنبه گفت پس از آن که دو قدرت اروپایی در اعتراض به تهدید

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 مرداد 1399

صادر شده در تاریخ:

هنگ کنگ روز چهارشنبه گفت پس از آن که دو قدرت اروپایی در اعتراض به تهدید یآزادی های مطرح شده توسط قانون جدید امنیتی چین، همین حرکت را در اعتراض به تهدید به آزادی های مطرح شده توسط قانون جدید امنیتی چین انجام دادند، توافقنامه های استرداد خود با فرانسه و آلمان را به حال تعلیق درآورد.

تبلیغات

دولت این شهر در بیانیه ای اعلام کرد: «دو کشور همکاری های فقهی سیاسی کرده اند و در این راه به پایه همکاری های فقهی بین [هنگ کنگ] و آلمان و فرانسه آسیب می رساندند»

معرفی قانون امنیت تنش های جدیدی را بین چین و غرب ایجاد کرده است، و سویه های موجود را بر سر درمان اقلیت مسلمان اویغور و رفتار غول تلکام هوآچی ترکیب کرده است. منتقدان می گویند قانون جدید امنیتی حق اعتراض و آزادی بیان را کوتاه می کند.

همچنین یک دفتر امنیتی در هنگ کنگ با پرسنل خود تحت صلاحیت چین ایجاد می کند.

بریتانیا ماه گذشته در واکنش به قانون جدید در حالی که آلمان معاهده استرداد خود با هنگ کنگ را بر سر تصمیم به عقب زدن انتخابات محلی به مدت یک سال به حالت تعلیق در می اورد، معاهده استرداد خود را با هنگ کنگ «بلافاصله و نامحدود» به حالت تعلیق در می اورد. بریتانیا همچنین گفته است که یک مسیر سریع به شهروندی برای برخی از 3 میلیون نفر از ساکنان هنگ کنگ پس از ورود به زور از قانون جدید امنیتی ارائه می کند.

همچنین کانادا، استرالیا و نیوزیلند نیز از قبل معاهده های استرداد خود را با هنگ کنگ به حالت تعلیق درآمده اند.

اوايل اين ماه فرانسه گفت پس از آن که پکن قانون جنجال برانگيز امنيت جديد در مستعمره سابق بريتانيا را مطرح کرد، تصویب معاهده استرداد با هنگ کنگ را متوقف خواهد کرد.

در این زمان وزارت خارجه فرانسه در بیانیه ای اعلام کرد: «در توجه به آخرین تحولات، فرانسه به عنوان آن با تصویب قرارداد استرداد امضا شده در ۴ مه ۲۰۱۷ بین فرانسه و منطقه ویژه اداری هنگ کنگ، اقدام نمی کند»

(FRANCE 24 with Reuters, AFP and AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن