صدها نفر خارج از نوبت به صورت خشن و بی ادب شب زنده داری در Roslindale

مردم به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته و خود را به عنوان آنجا که ممکن است در داخل Adams پارک و همراه واشنگتن صنوبر و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 خرداد 1399

مردم به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته و خود را به عنوان آنجا که ممکن است در داخل Adams پارک و همراه واشنگتن صنوبر و جنوب خیابان در Roslindale مربع این بعد از ظهر برای یک محله افروزی برای جورج فلوید و Breonna تیلور و نشان می دهد که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

Sign: Don't hurt my friends

مترقی West Roxbury/Roslindale و Roslindale است برای هر کس که سازماندهی این رویداد به نام سکوت شب زنده داری. اما به عنوان یک ماشین یا کامیون و یا اتوبوس, در آمد از طریق مربع با راننده آن beeping او شاخ مردم کف زدند و تشویق می کردند. بسیاری از رانندگان beeped از جمله رانندگان تی و اتوبوس و یک یو پی اس کامیون و یک بوستون اورژانس ون بنابراین بسیاری از به طوری که برای نزدیک به یک ساعت مربع پر شده بود با صدای شاخ وافغان و مردم کف زدن و تشویق.

Sign: murder
Sign: Black lives matter
Crowd in Adams Park

کنتراست در حضور پلیس بین دوشنبه شب زنده داری در West Roxbury و یکی در Roslindale قابل توجه بود: هیچ بوستون پلیس ایستاده در خط در پشت موانع با پوشیدن کلاه های حفاظتی و برگزاری بزرگ باطوم آماده برای عمل هیچ اسکادران از حومه موتور سیکلت پلیس هیچ تیم SWAT هیچ حمل و نقل پلیس نظارت همراه برج. به جای یک رزمناو و یک زندانی واگن نشسته در تفت تپه و چند پلیس سرگردان مربع تقریبا بیشتر مانند حضور خود را برای Roslindale رژه روز از یک پتانسیل flashpoint.

همچنین در حال حاضر بر خلاف West Roxbury: یک مجموعه از محلی میانسال بچه ها سخت آماده به درخواست مشت خود را به هر Antifa که جرأت سعی کنید به سر و صدا.

هنوز اداره پست سوار شد و بسته شد.

Closed post office

همچنین سوار کردن: Unleashed by Petco بر خیابان جنوبی که در آن می توان غارتگران نمی خواهد که هر چیزی یافت به لوت از محل بسته در سال 2018 (همچنین بسته اما بدون سوار کردن: CVS و راه راه تا خیابان واشنگتن در نزدیکی West Roxbury پارک وی).

Closed Petco

شب زنده داری برنامه ریزی شده بود به پایان رسید در 6:15 p. m., اما بسیاری از مردم در آنجا ماند بعد.

Sign: BLM
Sign: BLM
Sign: RIP George Floyd
Sign: We all bleed red
Sign: BLM
Sign: Be Kind
Sign: Justice
Sign: I can't breathe
Sign: Justice for Breonna
Sign: Say their names

در انتهای شمالی پارک در نوبه خود از واشنگتن خیابان بر خیابان جنوبی Wendi خاکستری است که نقاشی بسیاری از Roslindale صحنه در ماه های اخیر صرف زمان نقاشی ویندوز ویستا از شب زنده داری.

Painter


tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن