در صورتی که شما تعجب که در آن همه اسلحه آمده از

دولت گزارش پلیس که چه آغاز شده به عنوان یک توقف ترافیک در خارج از رایهام متل عصر روز گذشته به پایان رسید و با

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

دولت گزارش پلیس که چه آغاز شده به عنوان یک توقف ترافیک در خارج از رایهام متل عصر روز گذشته به پایان رسید و با تشنج از هفت اسلحه بیش از اندازه کافی مهمات به پایان متعدد زندگی برخی از بیمه و دارو و خوب نمد صورتحساب.

اوه هر دو خارج از دولت مردان یکی از میشیگان دیگر از فلوریدا دستگیر شدند در انواع اتهامات که تنها پس از ضرب یکی از آنها اجازه گارد خود را جستجو کنید اتاق در مسافرخانه کیفیت:

پس از توصیه خود حقوق ASHCRAFT آزادانه راضی به اجازه می دهد سربازان به جستجوی خود را اجاره اتاق متل, اتاق 101. ASHCRAFT که در نام اتاق اجاره ای همچنین اذعان کرد که وجود دارد بیشتر سلاح گرم در اتاق که او و BAIER تا به حال حمل و نقل سلاح گرم به ماساچوست از فلوریدا به فروش آنها و این که هیچ کدام از آنها مجوز برای حمل و یا سلاح گرم کارت شناسایی در ماساچوست است.

پلیس ایالتی می گویند این اقدام آغاز شده و حدود 6:40 بعد از ظهر هنگامی که یک سپاهی متوجه دونالد Ashcraft, 37, از کلیو, MI, بر روی تلفن خود را در حالی که ماشین در حال حرکت بود و رفت و بیش به یک چت پس حداقل در ماساچوست که در حال حاضر غیر قانونی است. Ashcraft سپس اعتراف کرد او ندارد, مجوز, بنابراین او دستور داد از ماشین به بازداشت برای رانندگی بدون.

به عنوان سپاهی کلی بود اسکورت ASHCRAFT از اجاره 2020 هیوندای الانترا, سپاهی, Pacheco مشاهده یک دور از مهمات زیر که در آن راننده نشسته بود. پس از تحقیقات بیشتر این سربازان مشخص است که مسافر, CRAIG C. BAIER, 39, برادنتون فلوریدا., شد همچنین در اختیار داشتن مهمات. پس از آن در طول مکالمه با ASHCRAFT او بستری بود یک اسلحه گرم در glovebox. سربازان سپس جستجو glovebox و در واقع لود نیمه اتوماتیک برج ثور 9mm تفنگ دستی با 17-دور تغذیه دستگاه شامل 12 دور. سربازان واقع چندین اضافی 9mm دور در BAIER جیبی و در درب سمت راننده دو قرص اعتقاد به Adderall شش قرص اعتقاد بر این بود زاناکس و suboxone ،

پلیس ایالتی باند, واحد, وارد, و, دولت, پلیس می گویند Ashcraft توافق به آنها اجازه دهید خود را جستجو کنید که در آن آنها سپس شش اسلحه های مختلف با ظرفیت بالا تغذیه دستگاه های تعداد زیادی از گلوله و $4,167 در نقدی که دولت پلیس را تصرف کردند که ممکن است غیر قانونی سود حاصل از فروش غیر قانونی و قاچاق سلاح گرم است. پلیس ایالتی اسلحه و جرم و جنایت-صحنه واحد درخواست شد به امن ،

هر دو نفر گرفته شده به Middleboro بازداشتگاه که در آن هر دو متهم شدند به صورت غیر قانونی در اختیار داشتن اسلحه گرم چند فقره از در اختیار داشتن یک ظرفیت بزرگ تغذیه دستگاه و ذخیره سازی نادرست از اسلحه گرم. Ashcraft نیز به اتهام نقض ماساچوست دست آزاد قانون رانندگی بدون مجوز و اختیار از کلاس B و E و مواد مخدر.

هر دو برگزار شد در ازای $50,000 وثیقه در انتظار خود تفهیم اتهام امروز در تونتن دادگاه منطقه, پلیس می گویند.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب