در پورتلند آمریکا افسران بینام وانت پاسخ به معترضان با گاز اشک آور

تبدیل شدن به یک ناظر تاکتیکی افسران از سراسر ایالات متحده شده اند در پورتلند, اورگان پس از 4 جولای برای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 تیر 1399

تاکتیکی افسران از سراسر ایالات متحده شده اند در پورتلند, اورگان پس از 4 جولای برای کنترل تظاهرات و حفاظت از اموال عمومی. پس از آنها وارد ویدئوها گردش آنلاین نشان داده اند که افسران گشت زنی در خیابان بینام و وانت و با استفاده از زور برای متفرق کردن معترضان در این شهر است. ناآرامی در پورتلند مداوم بوده است از اواخر ماه مه زمانی که خشم پس از مرگ جورج فلوید الهام گرفته از تظاهرات در سراسر ایالات متحده است. اخیر فدرال پاسخ نقد دریافت کرده است برای افزایش تنش است.

ایالات متحده وزارت امنیت داخلی فدرال فرستاده ماموران اجرای قانون از جمله کسانی که از تاکتیکی تیم به پورتلند زیر یک فرمان اجرایی امضا شده توسط رئیس جمهور تهمت با هدف حفاظت از بناهای عمومی از خرابکاری در حال انجام Black Lives Matter تظاهرات.

فیلم شما پخش شده در اینترنت نشان درگیری بین اجرای قانون و معترضان شامل فدرال افسران استقرار جمعیت-کنترل تاکتیک های مانند گاز اشک آور و flashbangs. ماموران که در حال لباس پوشیدن در تاکتیکی لباس نیز دیده می شود در داخل و خارج از بینام ماشین با اجسام حجم.

در روز پنج شنبه, اورگان, پخش عمومی گزارش داستان یک معترض شد و به بازداشت توسط ماموران فدرال در بینام و ون رانده شده به دادگاه را به یک همراه و پس از آن منتشر شد.

ویدیو زیر نشان می دهد که دو افسر در کلاه و تاکتیکی دنده بالا رفتن به یک معترض و آوردن آنها به بینام و ون. افسران نیست شناسایی خود را به عنوان اجرای قانون را از دلایل دستگیری و یا خواندن معترضان از حقوق خود. شاهد فیلمبرداری این ویدئو بارها و بارها می پرسد افسران آنچه انجام می دهند اما دریافت بدون پاسخ. در اورگان فدرال اجرای قانون مجاز به بازداشت اما افسر باید به اطلاع فرد از خود فدرال قدرت به دلیل دستگیری و فرد به یک اورگان اقتدار و بدون تاخیر غیر ضروری.

یکی دیگر از ویدئو نشان می دهد به طور مشابه, لباس افسران گرفتن یک ون در خیابان اصلی در مرکز شهر پورتلند و رانندگی است.

"وجود دارد مقدار زیادی از ترس. زمانی که افراد دستگیر شده توسط ماموران فدرال آنها برگزار می شود به روز و شاید هفته."

پادگان Davis شده است پس از اعتراض در پرتلند از آنها آغاز شد و در اواخر ماه مه. با توجه به آسوشیتد پرس فدرال و ماموران اجرای قانون از حداقل شش بخش های مختلف فرستاده شدند به سیاتل و پورتلند و واشنگتن برای محافظت از اموال عمومی در جریان تظاهرات در اوایل ماه جولای.

دیویس گفت که خشونت در جریان تظاهرات پس از تشدید شب از ماه جولای 11, زمانی که یک افسر فدرال به شدت زخمی شدند تظاهر کنندگان با استفاده از یک کمتر کشنده دستگاه کنترل جمعیت. ضربه ناشی از صورت و جمجمه شکستگی در این تجمع اعتراضی که مورد نیاز جراحی ترمیمی. این حادثه در حال حاضر تحت بررسی توسط مقامات فدرال.

11th است زمانی که ماموران فدرال در پاسخ آنها در ابتدا باید به اداره پلیس پورتلند با آنها. در آغاز شب آنها با گاز کشته پارک در مقابل دادگاه فدرال فقط برای روشن شدن آن را بیرون پارک بود و هنوز هم باز است. در این مرحله فدرال افسر به ضرب گلوله در سر. او خونریزی بیش از همه پیاده رو, او تا به حال برای رفتن به بیمارستان است. که آغاز شب است. آنها teargassed پارک سه بار جداگانه پس از آن. در نهایت در 2am که وقتی پورتلند اداره پلیس نشان داد و تصمیم گرفت به پارک. تا قبل از آن تنها فدرال افسران ایستاده وجود دارد با تفنگ و فقط پرتاب تن گاز در جمعیت و گرفتاری مردم است.

پس از آن ماموران فدرال را با استفاده از گاز اشک آور در پورتلند شبانه. پورتلند پلیس ممنوع از استفاده از گاز اشک آور به جز در شرایطی است که پلیس اعلام می شود یک شورش که در آن عمومی و پلیس امنیت تهدید شده است. فدرال افسران, اما, هستند و مجاز به استفاده از عامل شیمیایی و تاکتیک های دیگر برای کنترل جمعیت.

در جولای 15, شایعات از افسران بازداشت معترضان از بینام و وانت شروع به گردش در میان آن نشان دادن.

این ویدیو نشان می دهد که دو بینام وانت شبیه به کسانی که مورد استفاده توسط مقامات فدرال در فیلم های دیگر. وسایل نقلیه در حال ورود به ادیت سبز - وندل وایات ساختمان فدرال.
 
هیچ یک از این افسران تا کنون شناسایی خود را – تعداد بسیار کمی از شناسایی تکه. وجود دارد برخی از افرادی که هرگز واقعا خوب به آنها نگاه کنید ، ما فکر کردم چه اگر اینها در واقع افسران که شبه نظامیان ربایی مانند آنچه در میانه آخرین ماه؟' اما شما می توانید ببینید که تجهیزات خیلی خوب بود فقط یک شبه تصادفی. آنها تا به حال تمام زنگ ها و سوت. وجود دارد مقدار زیادی از ترس در مورد آنها ندارد و در واقع در حال اجرای قانون است.

وجود دارد بسیاری از ترس است. زمانی که افراد دستگیر شده توسط ماموران فدرال آنها برگزار می شود به روز و شاید هفته. معمولا هنگامی که از شما خواسته شده توسط پلیس در این اعتراضات شما را از صبح روز بعد. اتهامات بسیار بدتر زمانی که شما در حال بازداشت توسط فدرال فرد حتی اگر شما در حال انجام چیزی مشابه به همین جمله فقط ایستاده در خیابان. بنابراین ترس است مرتبط نمی دانستند که این مردم نمی دانستند چه چیزی برای شما اتفاق می افتد اگر شما دستگیر هنگامی که شما را مشاهده کنید دوستان خود را دوباره ؟

من فکر می کنم بسیاری از مردم واقعا آماده کنید که در واقع اتفاق می افتد در ایالات متحده در حال حاضر. مردم در اعتراض به دولت پس از آن فقط برداشت کردن خیابان.


اورگان سیاستمداران را متهم به ماموران فدرال از افزایش خشونت در جریان تظاهرات و پورتلند شهردار تد ویلر به نام تاکتیک های استفاده شده توسط فدرال "عوامل تهدید کننده زندگی" درخواست افسران به "ماندن در داخل ساختمان خود را و یا ترک پورتلند در دسترس نباشد".

وزارت امنیت داخلی نیست پاسخ به درخواست ما برای نظرات به این تاکتیک افسران خود را استفاده کرده اند در پورتلند و یا استفاده از بینام و وانت. اما آنها با انتشار بیانیه ای در تاریخ 16 ژوئیه در محکومیت اقدامات "خشونت آنارشیست" در پورتلند.

مقاله توسط Pariesa جوان



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن