هند موج سوم-بیشترین تعداد جهانی coronavirus موارد

صادر شده در: 06/07/2020 - 19:01اصلاح: 06/07/2020 - 19:02 هند این کشور با سومین coronavirus caseload در جهان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

هند این کشور با سومین coronavirus caseload در جهان روز دوشنبه با مقامات مجبور به تبدیل هتل ها و سالن های عروسی یک و معنوی مرکز و حتی راه آهن مربیان به ارائه مراقبت برای coronavirus بیماران.

تبلیغات

دولت هند به تدریج برداشته ویروس محدودیت برای کمک به اقتصاد کتک اما تعداد موارد همچنان به صعود با 24,000 گزارش در 24 ساعت به کل به حدود 700,000 در دوشنبه سبقت روسیه برای تبدیل شدن به سوم-سخت ترین ضربه ملت است.

هند شمارش نمی رود به اوج برای چندین هفته و کارشناسان پیش بینی یک میلیون رقم خواهد گذشت این ماه است. منتقدان ادعا هند در حال انجام بسیار کمی تست ترک مقیاس واقعی از این بیماری همه گیر ناشناخته است.

کشور به ثبت رسیده 19,963 مرگ و میر ناشی از این ویروس تعداد بسیار پایین تر از بسیاری دیگر از شدت ضربه کشورها است.

هند شهرهای بزرگ شده اند بدترین برخورد با این بیماری همه گیر. دهلی نو و بمبئی هر کدام حدود 100.000 موارد با 3000 تن در پایتخت و نزدیک به 5000 در بمبئی.

دهلی نو جدید باز کرده 10,000-تخت موقت ویروس بیمارستان در حالی که شهرهای دیگر در حال محکم کردن محدودیت در حرکت به سر کردن یک موج جدید در مورد.

کرالا دولت سرمایه تریواندروم تحمیل جدید مستند از شنبه با حمل و نقل عمومی تعطیل و فقط در داروخانه ها مجاز به باز کردن. این سرکوب پس از صدها مورد جدید گزارش شده در سراسر کشور بوده و در ستایش آن اقدام به محدود کردن این بیماری همه گیر.

یکی از مشخصات بالا قربانی جهانی shutdown – تاج محل – بسته باقی خواهد ماند آن اعلام شد یکشنبه.

کشورهای دیگر نیز مبارزه با احیای این ویروس از جمله آفریقای جنوبی که در آن ده ها تن از پزشکان ارتش مستقر در یکشنبه پس از یک افزایش عفونت در شرق کیپ استان است. آفریقای جنوبی تحمیل برخی از دقیقترین stay-at-home اقدامات در جهان در اواخر ماه مارس در تلاش برای محدود کردن گسترش Covid-19 اما تعدادی از عفونت در حال افزایش است و روزانه به عنوان مستند قوانین به تدریج کاسته.

ایران اعلام کرد 163 جدید مرگ و میر در این کشور بالاترین مقام رسمی یک روز تلفات پس از وقوع آغاز شد در حالی که مراکش کشف شیوع در یک ماهی کارخانه کنسرو با 300,000 نفر قرار داده شده تحت مستند.

و آمریکای لاتین ادامه داد: آن ترسناک نبرد با ویروس با شیلی عبور از 10 ، 000 مرگ و میر در روز یکشنبه در حالی که مکزیک تا به حال 30,000 مرگ و میر.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن