سرخپوستان' Carlos Carrasco برنده اول شروع به پس از تشخیص سرطان خون

Carlos Carrasco نگاه نسبت به صفحه خانه و چنگ زدن به توپ در دست راست خود را پنج شنبه قبل از شلیک 95 مایل در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 مرداد 1399

Carlos Carrasco نگاه نسبت به صفحه خانه و چنگ زدن به توپ در دست راست خود را پنج شنبه قبل از شلیک 95 مایل در ساعت fastball در بازی اول بشه.

این یک آغاز و یک پایان.

کراسکو باز گشت از سرطان کامل است.

شروع برای اولین بار پس او مبتلا به سرطان خون در مارس 2019, Carrasco زده از 10 در شش پلاس نوبت و خوزه رامیرز homered دو بار به عنوان میزبان کلیولند روت Kansas City Royals 9-2 به برنده دو از سه در این فصل باز سری.

کراسکو سفر انجام او را از طریق انرژی-کاهش و درمان شک و تردید او را زمین دوباره.

اما او موفق به بازگشت به کلیولند را اغل گاو یا حشم در ماه سپتامبر و دوباره در چرخش این سال است.

خوش برخورد 33 ساله گفت: طرز فکر مثبت کمک او به عقب بر گردیم به انجام آنچه او را دوست دارد.

"من را از طریق رفت زیادی," او گفت:. "اما من هرگز چيزي را واقعا بد در ذهن من است. همیشه چیزی خوب است. و این چیزی است که من از روز 1 تا به حال."

دایاموند 4, Padres 3: Ketel Marte آمار متهور قربانی پرواز کردن کربی یاتس و بازدید از آریزونا بسیج برای چهار اجرا می شود سن دیگو vaunted اغل گاو یا حشم پس از دایاموند' Torey Briana شد اولین مدیر به خارج در COVID-19 عصر.

بریوز 14, متس 1: بازدید از آتلانتا آمار چهار خانه اجرا می شود در یک 17-آمار رگبار و Dansby سوانسون تا به حال پنج RBIs. سوانسون Ozzie Albies و rookie ویلیام Contreras برادر از توله Willson, تا به حال سه بازدید هر کدام.

توله 9 تخمیر 1: Tyler Chatwood تن به تن سه ضربه توپ بیش از شش نوبت Willson Contreras homered و میزبان شیکاگو در زمان دو از سه در افتتاح آن مجموعه است.

یانکی ها 3, اتباع 2: Gleyber تورس homered برای کمک به بازدید از نیویورک تجمع برای پیروزی. تورس و لوقا Voit متصل در هفتم بستن آن در 2. تورس پس از آن به طور خاص در Aaron هیکس در هشتم علیه شان Doolittle (0-1).

Marlins 11, فیلیز 6: بازدید از میامی آمار چهار homers از جمله دو-اجرای عکس از برایان اندرسون و میگوئل Rojas.

ببر 3 قرمز 2: C. J. Cron ضربه زدن کراوات-شکستن دو-اجرای هومر در ninth inning به عنوان دیترویت رو به میزبان سین سیناتی اغل گاو یا حشم برای دومین مستقیم بعد.

اشعه 6 جیز آبی 5: Kevin Kiermaier اولین آمار فصل دو-اجرای سه گانه در 10 دور به میزبان خلیج تمپا پیروزی.

Orioles 7, Red Sox 4: ریو رویز و آنتونی سانتاندر هر ضربه دو اجرای هومر تأمین بالتیمور به پیروزی در Fenway پارک. خوزه ایگلسیاس اضافه شده چهار بازدید به صورت آرام که این دو بازی آخر فصل باز سری.

دوقلوها 14, White Sox 2: Nelson Cruz homered دو بار با هفت RBIs و Kenta Maeda برنده اولین بازی خود را برای بازدید از مینه سوتا است.

Mariners 7 Astros 6: Kyle لوئیس که homered در دو بازی اول از سری ضربه زدن کراوات-شکستن دو اجرای تک در هشتم ورود به آسانسور بازدید از سیاتل بیش از هوستون و پایان 15 بازی از دست دادن رگه در AL غرب رقابت.

دزدان دریایی 5 کاردینالز 1: مدیر Derek شلتون صحنه بیس بال برای اولین بار عمده اجتماعی فاصله داوری استدلال و سپس خود و پیروزی برای اولین بار به عنوان یک بزرگ-لیگ مدیر با مراجعه به پیتسبورگ. کالین مورن و خوزه اسونا homered برای دزدان و میچ کلر (1-0) سخت تن به تن جامد پنج نوبت.

رشته کوه های راکی 5 رنجرز 2: Trevor داستان homered دو بار برای کلرادو پس از کوری Kluber چپ اولین بازی خود را برای میزبان تگزاس با شانه تنگی.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن