در ایران اعدام مترجم سابق به اتهام جاسوسی برای سیا, موساد

صادر شده در: 20/07/2020 - 10:58 ایران روز دوشنبه اعدام یک مترجم سابق به جرم جاسوسی برای آمریکا و اسرائیل از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 تیر 1399

صادر شده در:

ایران روز دوشنبه اعدام یک مترجم سابق به جرم جاسوسی برای آمریکا و اسرائیل از جمله کمک به قرار دادن یک بالا ايراني, شهید بعد توسط آمریکایی ها, قوه قضائیه گفت.

تبلیغات

قتل سرلشگر قاسم سلیمانی در حمله پهپاد در نزدیکی فرودگاه بغداد در ماه ژانویه آورده نهم قوس دشمنان ایران و ایالات متحده را به آستانه جنگ است.

قضایی Mizan آنلاین سایت گفت: محمود موسوی مجد مرگ "حکم انجام شد در صبح روز دوشنبه بیش از اتهام جاسوسی به طوری که مورد خیانت او به کشور خود بسته خواهد شد برای همیشه".

سخنگوی خود گفت: در اوایل این ماه که مجد شده بود محکوم به اعدام برای جاسوسی بر روی "امنیتی مختلف زمینه به ویژه نیروهای مسلح و سپاه قدس و محل و حرکات شهید ژنرال قاسم سلیمانی".

مجد شده بود گناهکار دریافت مبالغ زیادی از پول را از سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و موساد اسرائیل گفته سخنگوی غلامحسین اسماعیلی.

سلیمانی به رهبری سپاه قدس در این عملیات خارجی بازو ایران سپاه.

ایران انتقام برای مرگ او را با شلیک رگبار موشک های بالستیک در نیروهای نظامی آمریکا مستقر در عراق اما ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم گرفتند در برابر پاسخ نظامی.

در حالی که این حمله در غرب عراق در پایگاه عین Al-Asad در سمت چپ هیچ ما سربازان مرده ده ها تن از آنها دچار ترومای مغزی.

مجد دستگیر شد و دو سال پیش بود و نه به طور مستقیم درگیر در قتل سلیمانی در بغداد بر اساس بیانیه قوه قضائیه صادر شده در ماه ژوئن.

مجد حال مهاجرت به سوریه در دهه 1970 با خانواده اش و مشغول به کار به عنوان یک زبان انگلیسی و زبان عربی مترجم در یک شرکت Mizan گفت.

زمانی که جنگ آغاز شد او تصمیم به ماندن در این کشور در حالی که خانواده اش را ترک.

"دانش خود را از زبان عربی و آشنایی با سوریه, جغرافیا او را نزدیک به ایران مشاوران نظامی و او در زمان مسئولیت در گروه های مستقر از ادلب به لاذقیه" در سایت اضافه شده است.

آمریکایی 'دلار'

مجد بود و نه یک عضو سپاه پاسداران "اما نفوذ بسیاری از مناطق حساس تحت پوشش بودن یک مترجم".

او در بر داشت شده اند پرداخت می شود "دلار آمریکا به فاش کردن اطلاعات در مشاور کاروان نظامی تجهیزات و سیستم های ارتباطی فرماندهان و حرکات آنها مهم جغرافیایی مناطق کدهای و رمزهای عبور" تا زمانی که او آمد و تحت نظارت و دسترسی او بود کاهش داد.

او دستگیر شد و در ماه اکتبر 2018, Mizan گفت.

ایران هفته گذشته گفت: آن را به حال اعدام یک مرد دیگر به جرم جاسوسی برای سازمان سیا با فروش اطلاعات در مورد موشکی ایران برنامه.

رضا عسگری به حال مشغول به کار در وزارت دفاع را هوافضا بخش برای سال اما بازنشسته چهار سال پیش پس از آن او به فروش می رسد "اطلاعات او در مورد ما موشک" به سازمان سیا در ازای مبالغ زیادی از پول است.

ایران در ماه فوریه دست به پایین شبیه حکم برای امیر Rahimpour, یکی دیگر از مرد به جرم جاسوسی برای آمریکا و اقدام به فروش اطلاعات هسته ای ایران.

تهران اعلام کرد در ماه دسامبر آن را به حال بازداشت هشت نفر "وابسته به سازمان سیا" و درگیر در سراسر کشور تظاهرات خیابانی که فوران ماه گذشته بیش از یک تعجب بنزین افزایش قیمت.

همچنین گفت: در ماه ژوئیه سال 2019 که آن را به حال برچیده یک حلقه جاسوسی سیا بازداشت 17 مظنون بین مارس مارس 2018 و 2019 و محکوم برخی از آنها به مرگ است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در آن زمان این ادعا را رد کرد که "کاملا نادرست".

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب