ایرانی مسافران خطوط هوایی کشته خلبان منحرف برای جلوگیری از نظامی آمریکا F-15, جنگنده, جت

صادر شده در: 24/07/2020 - 06:16 چندین مسافر یک ایرانی هواپیمایی مجروح شدند در روز پنج شنبه بیش از سوریه پس ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

صادر شده در:

چندین مسافر یک ایرانی هواپیمایی مجروح شدند در روز پنج شنبه بیش از سوریه پس از, خلبان تغییر ارتفاع برای جلوگیری از برخورد با آمریکا جنگنده جت, با توجه به رسانه های ایرانی, اما ارتش آمریکا گفت: آن F-15 بود در یک فاصله امن.

تبلیغات

ایران هواپیما متعلق به ماهان ایر بود از رفتن از تهران به بیروت زمانی که خلبان به صحنه مانور ایمنی در یک حادثه که ایران وزارت امور خارجه گفت: می توان مورد بررسی قرار گرفت.

تنش باید مشخصی بین تهران و واشنگتن پس از سال 2018 زمانی که رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خارج شد ایران 2015 هسته ای با شش قدرت و reimposed تحریم است که باید کتک اقتصاد ايران است.

ایران رسمی صدا و سیما به نقل از خبرگزاری مسافر توصیف چگونه سر او برخورد کرده بود روی سقف هواپیما در طول تغییر در ارتفاع و تصویری نشان داد سالمندان مسافر در سامانه طبقه.

همه مسافران به سمت چپ هواپیما با جراحات جزئی از فرودگاه بیروت به رویترز گفت.

هواپیما وارد تهران در ساعات اولیه جمعه به خبرگزاری فارس گزارش شده است.

ارتش ایالات متحده را فرماندهی مرکزی است که نظارت نیروهای نظامی آمریکا در منطقه گفت: F-15 هواپیما در حال انجام یک بازرسی از هواپیمای ایرانی که آن را تصویب نزدیکی Tanf پادگان در سوریه که در آن نیروهای ایالات متحده در حال حاضر.

کاپیتان لایحه شهری ارشد فرماندهی مرکزی گفت F-15 "انجام یک استاندارد بازرسی بصری از یک Mahan Air هواپیمای مسافربری در یک فاصله امن از حدود 1000 متر (3,280 فوت) از هواپیمای این شب است."

"بصری بازرسی رخ داده است برای اطمینان از ایمنی پرسنل ائتلاف در Tanf پادگان" شهری گفت. "هنگامی که F-15 خلبان شناسایی این هواپیما به عنوان یک Mahan Air, مسافر, هواپیما, F-15 با خیال راحت باز فاصله از هواپیما."

وی افزود رهگیری انجام شد مطابق با استانداردهای بین المللی.

خلبان این هواپیمای مسافربری تماس خلبانان جت برای هشدار دادن به آنها را به نگه داشتن یک فاصله امن و آنها شناسایی خود را به عنوان آمریکایی صدا و سیما گزارش شده است.

وزارت خارجه ایران سخنگوی عباس موسوی گفت: لازم حقوقی و سیاسی اعمال می شود, با توجه به وب سایت وزارت.

اسرائیل و ایالات متحده به مدت طولانی متهم Mahan Air از گذر گاه سلاح برای ایران در ارتباط چریک در سوریه و جاهای دیگر.

ایالات متحده تحریم هایی را علیه شرکت هواپیمائی ماهان در سال 2011 گفت: ارائه حمایت های مالی و دیگر به ایران نخبگان پاسداران.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن