ایرلند برگزیدگان مایکل مارتین به عنوان نخست وزیر جدید

صادر شده در: 27/06/2020 - 15:36Modified: 27/06/2020 - 15:36 ایرلند مجلس برداشت جانباز رهبر مخالفان Micheál م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

ایرلند مجلس برداشت جانباز رهبر مخالفان Micheál مارتین به عنوان نخست وزیر در روز شنبه به سر تا کنون ائتلاف اتحاد دو حزب که به مبارزه با یکدیگر برای کسب قدرت پس از یک جنگ داخلی نزدیک به یک قرن پیش است.

تبلیغات

او متعهد به نجات ایرلند از "سریعترین حرکت رکود اقتصادی تا کنون به آمار" در آورده با coronavirus بحران است.

مارتین Fianna شکست حزب مجبور شد به پیوستن به نیروهای با دشمنان خود را خوب Gael پس از انتخابات پارلمانی افزایش برای چپ گرایان ایرلندی Sinn Fein چپ نه سنتی میانه احزاب با حمایت کافی برای حکومت خود را در آن. آنها و پیوست در ائتلاف با محیط زیست سبز.

تحت یک رمان توافق مارتین انتظار می رود که در کنار نیمی از راه را از طریق دوره پنج ساله به اجازه می دهد خوب گائل را در رهبری نخست وزیر لئو Varadkar به بازگشت به پست.

"تردیدی نیست آنچه ما ضروری ترین کار است. هیچ جامعه و هیچ بخشی از کشور ما که فرار کرده دست نخورده" توسط coronavirus) مارتین گفت: ویژه نشسته از نمایندگان مجلس برگزار شد در دوبلین بزرگ مرکز کنوانسیون به عنوان پارلمان هستند بیش از حد کوچک برای اجتماعی فاصله.

برای غلبه بر رکود اقتصادی "ما باید با فوریت و جاه طلبی" مارتین گفت: نزديک به اشک او به عنوان تشکر خانواده خود را که قادر به سفر از مادری اش چوب پنبه به علت coronavirus محدودیت با توجه به کاسته روز دوشنبه.

او انتخاب شد با 93 رای به 63 نیز پس از تامین امنیت پشتیبانی از برخی از مستقل اعضای پارلمان.

انتصاب نماینده چرخش برای Fianna شکست و مارتین که یک عضو از دولت که امضا به یک کشور اتحادیه اروپا/صندوق بین المللی پول کمک مالی یک دهه پیش و منجر به بی سابقه 2011 انتخاباتی سقوط فقط پس از او گرفت و به عنوان رهبر.

رو جدید بحران اقتصادی

59 ساله سابق معلم تاریخ که برگزار کرده است چندین ارشد وزارتخانه ها از جمله بهداشت و درمان, تجارت, امور خارجه و آموزش و پرورش, چهره یکی دیگر از بحران اقتصادی با 26% از کشور یا به طور موقت یا دائم بیکار.

نرخ بیکاری بود فقط 4.8 درصد زمانی که انتخابات مبارزه بود در شرایط بسیار مختلف در ماه فوریه است. مسئله اصلی پس از آن بر چگونگی تخصیص دادن غنایم از آنچه که در اروپا در حال رشد سریع اقتصاد.

به جای مارتین نظارت خواهد یک بسته محرک ماه آینده برای این بخش سخت ترین ضربه از coronavirus مستند.

ائتلاف جدید نیز تقسیم ایرلندی سیاست همراه صراحت بیشتری ایدئولوژیک خطوط نسبت به گذشته با Sinn Fein مصرف بیش به عنوان اپوزیسیون اصلی. هر چند Fianna موفق و خوب Gael آمده از طرف مقابل در جنگ های داخلی در دهه 1920 آنها عمدتا تحت فشار قرار دادند مشابه میانه برنامه برای چند دهه.

Sinn Fein سابق سیاسی ارتش جمهوریخواه ایرلند است که مبارزه یک شورش علیه حکومت بریتانیا ایرلند شمالی شوکه سیاسی در ماه فوریه با تامین بیشترین آرا را با یک تماس برای اطلاعات بیشتر سخاوتمندانه برنامه های اجتماعی. آن را دارای 37 کرسی در 160 صندلی مجلس به همان تعداد به عنوان Fianna شکست و دو بیش از خوب Gael.

"شما دیگر نمی توانید آن را تمام راه خود را" Sinn Fein رهبر مری لو مک دونالد گفت: دو طرف است.

(رویترز)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن