اسرائیل نخست وزیر نتانیاهو 'ایستاده بلند' در شروع فساد محاکمه

صادر شده در: 24/05/2020 - 07:11Modified: 24/05/2020 - 07:13 بنیامین نتانیاهو استادانی بی گناهی خود را در آغا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

بنیامین نتانیاهو استادانی بی گناهی خود را در آغاز از فساد محاکمه روز یکشنبه گفت که او بود که قاب اما "ایستاده بلند" در اولین پیگرد قانونی از خدمت نخست وزیر اسرائیل.

تبلیغات

Flanked توسط یک کلاچ از وزرای کابینه خود را از جناح راست حزب لیکود و زبان زور و اجبار نتانیاهو به دادگاه تجدید نظر به افکار عمومی به عنوان او خطاب دوربین های تلویزیونی در دادگاه راهرو قبل از ظاهر شدن در مقابل یک قاضی پنل.

"این تحقیقات آلوده شد و دوخته شده تا از اولین لحظه" نتانیاهو گفت: در مورد اتهام رشوه, نقض اعتماد و تقلب در این مرکز از سه پيوند موارد در برابر او.

او لقب دادستان و پلیس "نه فقط بی بی باند" مرجع خود را با استفاده از نام مستعار به آنچه که او به نام جادوگر-شکار یاری توسط "جناح چپ رسانه های" سیاسی و مخالفان برای پایان دادن به رکورد او زمان تصدی به عنوان نخست وزیر.

"من ظاهر می شود در اینجا امروز خود را به عنوان نخست وزیر ایستاده بلند و با سر بالا" نتانیاهو به خبرنگاران گفت: تعهد به ضرب و شتم از اتهامات عنوان شده و در ادامه منجر به اسرائیل در زمان فرث مدت است.

نتانیاهو 70 بود لازم به نظر می رسد برای این جلسه در اورشلیم دادگاه منطقه یک هفته پس از دولت وحدت ملی گرفت. افتتاح آن به پایان رسید بیش از یک سال از بن بست سیاسی در پی سه مجمل انتخابات است.

او تحت تعقیب در ماه نوامبر در موارد مربوط به هدیه از میلیونر دوستان است و گفته می شود به دنبال نظارتی سوغات برای غولهای رسانه ای در بازگشت به صورت مطلوب پوشش.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب