ایتالیا تصویب مدتها در انتظار €55 میلیارد بسته کمک مالی پس از دو ماه مستند

صادر شده در: 14/05/2020 - 01:00بروز رسانی: 14/05/2020 - 01:00 دولت ایتالیا تایید کرده است یک تاخیر 55 میلیار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

دولت ایتالیا تایید کرده است یک تاخیر 55 میلیارد یورو معادل 59.6 میلیارد دلار) بسته محرک با هدف کمک به ایتالیا را ضرب و شتم, کسب و کار و تلاش خانواده ها برای زنده ماندن coronavirus بحران است.

تبلیغات

نخست وزیر جوزپه کونته وعده داده بود به معرفی اقدامات ماه گذشته اما تکرار ردیف در درون خود به طور فزاینده ای لرزان ائتلاف بیش از جنبه های مختلف این حکم اجرا می شود که تقریبا به 500 صفحات منجر به تکرار holdups.

"ما کار کرده اند در این حکم آگاه است که این کشور در دشواری بزرگ" کونته گفت: روز چهارشنبه پس از جلسه هیئت دولت. فرمان طول می کشد اثر فوری.

رم پیش بینی شده است که اقتصاد را قرارداد حداقل 8 درصد در این سال به عنوان یک نتیجه از COVID-19 اپیدمی که تا کنون به کشته شدن 31,106 مردم در ایتالیا - سوم-بالاترین مرگ و میر در جهان پس از ایالات متحده و بریتانیا.

پس از دو ماه از مستند, تنگ محدودیت در کسب و کار و جنبش هستند که به تدریج نورد.

"این فرمان را فراهم می کند پیش نیازها به طوری که این مرحله از بازگشایی بلافاصله می توانید ارائه چشم انداز اقتصادی و اجتماعی بهبود" کونته به خبرنگاران گفت:.

بسته محرک اقتصادی که به شرح زیر اولیه 25 میلیارد یورو بسته های معرفی شده در مارس شامل ترکیبی از کمک های مالی و معافیت های مالیاتی برای کمک به شرکت های سوار کردن رکود. این نیز ارائه می دهد کمک به خانواده ها از جمله یارانه برای مهد کودک و مشوق برای افزایش ویران بخش گردشگری.

خزانه پیش بینی کرده است که هزینه های اضافی همراه با سقوط درآمدهای مالیاتی را فشار کسری بودجه را به 10.4 درصد از تولید ناخالص داخلی در این سال در حالی که بدهی عمومی دیده می شد موجی از 20 درصد به 155.7 ٪ از تولید ناخالص داخلی.

کمک برای بانک ها

کونته گفت: این حکم را کنار بگذارند 25.6 میلیارد یورو برای کمک به کارکنان و خود اشتغالی از جمله بودجه اضافی به صورت موقت اخراج طرح قادر می سازد که شرکت کردند به جای ریختن کارکنان.

این اقدامات جدید همچنین شامل یک هنجار به اجازه نامنظم مهاجران به دست آوردن کار موقت مقالات به فعال کردن آنها را به استخدام به عنوان مزرعه کارگران و یا مراقبین. حکم 5 ستاره جنبش در ابتدا جنگیدند ابتکار اما در نهایت راه داد و نه از خطر دیدن دولت سقوط از هم جدا در طول این مسئله است.

این لایحه فراهم می کند برای پرداخت بین 400 تا 800 یورو در ماه و حداکثر دو ماه برای کمک به کسانی که با درآمد است که از مطالعه حذف از زمان رفاه خالص ایمنی.

در میان قایق از دیگر اقدامات کونته گفت: منطقه ای مالیات با توجه به توان پرداخت شده توسط کسب و کار در ماه ژوئن خواهد بود اوراق در هزینه 4 میلیارد یورو رسید.

نیز وجود دارد یک ارائه برای ایجاد یک صندوق سهام دولت برای وام دهنده Cassa Depositi e Prestiti (CDP) به سرمایه گذاری در شرکت های غیر مالی تلقی استراتژیک مهم است.

در تلاش برای حفظ ثبات مالی در این حکم گفت: وزارت خزانه داری آماده ارائه تضمین دولت تا 15 میلیارد یورو از اوراق قرضه جدید به حمایت از بانک ها.

مقررات اضافی هستند با هدف تشویق سالم دهندگان به بیش کوچک بانک ها شکست.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب