ایتالیا مجوز مهاجران روی اقیانوس وایکینگ نجات کشتی به پیاده روز دوشنبه

صادر شده در: 05/07/2020 - 10:07اصلاح: 05/07/2020 - 10:16 ایتالیا مجاز خیریه کشتی اقیانوس وایکینگ به پیاده 18

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

ایتالیا مجاز خیریه کشتی اقیانوس وایکینگ به پیاده 180 موج مهاجران در مدیترانه در سیسیل کشتی اپراتور SOS Mediterranee گفت: در روز یکشنبه.

تبلیغات

"ما دریافت دستورالعمل از ایتالیایی دریایی مقامات به پیاده کسانی که در هیئت مدیره در پورتو امپدکل" یک سخنگوی این موسسه خیریه گفته است که یک خبرنگار در هیئت مدیره.

اقیانوس وایکینگ که در حال حاضر به سمت بندر که در آن انتظار می رسند در روز دوشنبه.

ایتالیا انجام شد آزمون در مهاجران با توجه به انتقال آنها را به یک قرنطینه رگ های وزارت کشور منبع گفت شنبه.

مهاجران شده اند در اقیانوس کشتی وایکینگ ها توسط SOS Mediterranee برای بیش از یک هفته با دعوا و خودکشی در هیئت مدیره باعث خیریه اعلام وضعیت اضطراری در روز جمعه.

یک تیم پزشکی فرستاده شده توسط مقامات در Pozzallo, سیسیل "مسلم شرایطی خاص مشکلات سلامتی و همچنین گزارش داد که برخی از تنش هایی است که تا به حال ثبت شده در کشتی در حال غلبه بر" وزارت منبع گفت.

تیم پزشکی بود تست مهاجران برای Covid-19 ویروس. قرنطینه کشتی که در آن آنها منتقل خواهد شد در حال حاضر در پورتو امپدکل که آن هم در سیسیل.

"وضعیت با دقت نظارت در نظر حمل مهاجران, برنامه ریزی برای جمعه 6 جولای در Moby زازا کشتی" وزارت گفت.

اقیانوس وایکینگ است که در برزخ در دریای مدیترانه در جنوب سیسیل تا به حال شده است در انتظار کسب اجازه از ایتالیا و مالت به offload مهاجران در امن پورت.

ایتالیا می تواند در انتقال مهاجران از اقیانوس وایکینگ کشتی نجات در روز دوشنبه

تنش ها افزایش یافته است در هفته گذشته شاهد به خبرگزاری فرانسه خبرنگار سرنشین این قایق به عنوان مهاجران تبدیل شده اند به طور فزاینده ای از جان گذشته برای رسیدن به زمین است. دیگران تبدیل شده اند پریشان قادر به تلفن خانواده خود را به اجازه دهید آنها را می دانم که آنها امن است.

SOS Mediteranee گفت: در بیانیه ای در روز شنبه که "تنها پیشنهاد کمک شده است بازدید توسط یک پزشک و یک فرهنگی میانجی صحبت کرد که به بازماندگان اما نه در یک موقعیت برای ارائه یک راه حل برای تخلیه".

این مهاجران که شامل پاکستانی شمال آفریقا Eritreans, نیجریه و دیگران برداشت شد و پس از فرار از لیبی در چهار جداگانه نجات اقیانوس وایکینگ ها در ژوئن 25 و 30.

مهاجران شامل 25 افراد زیر سن قانونی بسیاری از آنها بدون همراه توسط بزرگسالان و دو زن که یکی از آنها باردار است.

بیش از 100 ، 000 مهاجران تلاش برای عبور از دریای مدیترانه در سال گذشته با بیش از 1 ، 200 مرگ در تلاش به گفته سازمان بین المللی مهاجرت ،

رسیدن تابستان و بیشتر شرایط مطلوب در دریا ممکن است منجر به افزایش تلاش برای عبور از دریای مدیترانه با امید ورود در اروپا است.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن