ایتالیا Ennio Morricone, اسکار برنده جایزه آهنگساز برای فیلم می میرد 91

صادر شده در: 06/07/2020 - 09:23Modified: 06/07/2020 - 09:23 Ennio Morricone این آهنگساز ایتالیایی که فراموش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

Ennio Morricone این آهنگساز ایتالیایی که فراموش نشدنی نمرات به وسترن اسپاگتی مانند "یک مشت دلار" و "خوب, بد و زشت" کمک تعریف یک سینمایی عصر سالگی درگذشت. او 91.

تبلیغات

موریکونه نوشت نمرات برای برخی از 400 فیلم اما نام او در نزدیک ترین ارتباط با مدیر Sergio Leone, کسی که با او کار می کرد در حال حاضر کلاسیک وسترن اسپاگتی به عنوان به خوبی به عنوان "روزی روزگاری در امریکا".

بیانیه صادر شده توسط وکیل و خانواده دوست جورجو Assuma گفت Morricone "گذشت در ساعات اولیه جولای 6 با آسایش خود ایمان".

او باقی مانده است "به طور کامل شفاف و با عزت راست تا پایان" در بیانیه ای گفت:.

آهنگساز تا به حال خود را شکسته استخوان ران چند روز پیش گفت, ایتالیایی, خبرگزاری ANSA.

متولد در رم در سال 1928 Morricone کار کرده و تقریبا در تمام ژانرهای فیلم — از وحشت به کمدی — و برخی از ملودی است که شاید معروف تر از این فیلم نوشت و آنها را برای.

پس از چند دهه از بودن توبیخ در اسکار, او در نهایت موفق به کسب جایزه اسکار در سال 2016 خود را برای موسیقی متن فیلم کوئنتین تارانتینو را "هشت نفرت".

خجالت می کشم که چنین استعداد نشده بود به رسمیت شناخته شده هر چه زودتر این Academy of Motion Picture Arts and Sciences ارائه شده او را با جایزه یک عمر دستاورد در سال 2007.

موریکونه قبلی اسکار معرفی شد برای "روزهای بهشت" (1978) و "ماموریت" (1986) و "نجس" (1987), "Bugsy" (1991) و "مالنا" (2000).

اگر چه او است که نزدیک ترین ارتباط را در ذهن با لئون را وسترن با بازی کلینت ایستوود موریکونه را ترکیب برای Roland Joffe را یسوعیون درام "ماموریت" در نظر گرفته شده است توسط بسیاری از منتقدان به خود شاهکار سینمایی حماسی و التقاطی بازتاب آمریکای جنوبی موسیقی دیگ ذوب.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن