ساحل عاج را "شورشی شهرستان' از Bouaké به نظر می رسد به آینده

صادر شده در: 29/05/2020 - 17:51بروز رسانی: 29/05/2020 - 17:55 خبرنگاران ما به شهر بازگشت از Bouaké در ساحل ع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

خبرنگاران ما به شهر بازگشت از Bouaké در ساحل عاج برگزار شد برای 10 سال توسط شمال شورش در طول اولین جنگ داخلی ساحل عاج. این شهر واقع در مرکز کشور در حال حاضر می خواهد به حرکت از سال جنگ و خندق آن برچسب "شورشی شهر".

تبلیغات

در اوایل سال 2002 Bouaké دوم-بزرگترین شهر در ساحل عاج شد اشغال شده توسط شورشیان جنبش های مخالف رئیس جمهور Laurent Gbagbo که انتخاب شد در سال 2000. پشتیبانی شده توسط بورکینا فاسو این سربازان در زمان کنترل نیمه شمالی کشور و Bouaké سرمایه خود را برای بیش از 10 سال است.

در زمان حافظ صلح سازمان ملل متحد تحت نظارت خط تقسیم بین شمال و جنوب کشور. در 6 نوامبر سال 2004 بمباران نیروهای فرانسوی از عملیات Licorne توسط ساحل عاج دولتی نیروی هوایی مهر و موم شده Bouaké نام در تخیل جمعی به عنوان "شورش در شهر".

عمده آثار

بیست سال در این شهر تغییر کرده است. سال جنگ را ترک علامت خود و تاخیر در توسعه این کلانشهر است. "ده سال از بحران تحت فشار قرار دادند و ما را 30 سال" نیکولاس Djibo شهردار Bouaké ها, حسرت.

برای جبران زمان از دست رفته یک سری از آثار مهم راه اندازی شده است. همه ساکنان Bouaké در حال حاضر می خواهید به نوبه خود صفحه ای و آماده سازی شهر برای میزبانی جام ملت های آفریقا در سال 2023. سابق مبارزان به تدریج reintegrating و به زندگی عادی. پایتخت ساحل عاج را Baoulé منطقه به طور کامل در نظر دارد برای دوباره متولد می شود و تبدیل به Bouaké از سال گذشته دوباره — یک شهرستان که در آن زندگی خوب است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن