ساحل عاج معاون رئیس جمهور دانکن استعفا داد روز بعد از مرگ

صادر شده در: 13/07/2020 - 14:42 ساحل عاج معاون رئیس جمهور دانیل Kablan دانکن استعفا کرده است در انتخابات ریا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 تیر 1399

صادر شده در:

ساحل عاج معاون رئیس جمهور دانیل Kablan دانکن استعفا کرده است در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بیشتر نگران کننده چشم انداز سیاسی روز پس از مرگ ناگهانی نخست وزیر Amadou Gon Coulibaly رئیس Alassane Ouattara ونزوئلا.

تبلیغات

مرگ آخرین هفته از Gon Coulibaly دست برداشت توسط Ouattara به اجرا در اکتبر انتخابات ریاست جمهوری را ترک کرده است حزب حاکم تقلا برای پیدا کردن یک جایگزین نامزد روند به احتمال زیاد به فاش کردن اختلافات داخلی تحلیلگران می گویند.

دانکن ترک برای "دلایل شخصی و راحتی" پاتریک Achi یک دستیار به Ouattara به خبرنگاران گفت:, و اضافه کرد که دانکن به حال اول اعزامی در ماه فوریه است.

"رئیس جمهور می خواهم به پرداخت ادای احترام به مقام بنده از دولت یک وظیفه و تعهد" Achi گفت.

او گفت: Ouattara بود در نهایت پذیرفته دانکن استعفای چهارشنبه گذشته همان روز Gon Coulibaly که دیرینه مشکلات قلبی درگذشت و پس از جلسه هیئت دولت است.

Ouattara برداشت Gon Coulibaly در ماه مارس به نمایندگی از RHDP در Oct. 31 نظر سنجی پس از اعلام او نمی خواهد تحمل یک سوم مدت است.

Ouattara: پیشنهاد برای دوره سوم?

Ouattara به قدرت رسید در سال 2011 پس از انتخابات سال گذشته که موجب مختصری جنگ داخلی زمانی که شکست مناظره Laurent Gbagbo حاضر به تن.

با وجود چندین سال از صلح نسبی و قومی و منطقه ای رقابت های معطل و در این سال انتخابات است و به عنوان دیده می شود آزمون ثبات برای ساحل عاج برتر جهان کاکائو تهیه کننده و یکی از غرب آفریقا بزرگترین اقتصاد.

پس Gon Coulibaly مرگ Ouattara را RHDP حزب گفت: هفته گذشته که آن را ممکن است درخواست رئیس جمهور برای تجدید نظر در تصمیم خود به دنبال واژه دیگری.

این می تواند کمک به متحد کردن حزب اما می رسم انتقاد شدید از Ouattara مخالفان که می گویند قانون اساسی اجازه نمی دهد که او را برای اجرای دوباره.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن