جامایکا پلاین می شود جورج فلوید دیواری که بی عدالتی محله عصبانی screamy دوچرخه سوار و شاید Trumpie

توسط adamg در سه شنبه 06/16/2020 - 11:05pm Shamus Moynihan کشف این نقاشی دیواری توسط Alex Golob امروز در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 خرداد 1399

Shamus Moynihan کشف این نقاشی دیواری توسط Alex Golob امروز در مرکز خیابان در هاید مربع که در آن Bella Luna استفاده می شود.

حداکثر McCardle گزارش که به عنوان Golob بود نقاشی امروز برخی از مرد در دوچرخه سواری را متوقف و شروع به جیغ فحاشی او (اد توجه داشته باشید: یک مرد بر روی یک دوچرخه است که pandemically اطراف JP جیغ در افرادی که ماسک می پوشند).

الکساندر خود را نگه داشته خنک و نقاشی در. مرد آمد با برخی حتی شدیدتر اظهارات و سپس ترسو فرار بر روی دوچرخه خود را دوباره. که در آن نقطه من می دانستم که من تا به حال برای رفتن به عقب ، الکساندر, من می خواهم به تحسین شما را در ثبات. من می خواهم برای نشان دادن به عنوان بسیاری از مردم به عنوان من می توانم کار خود را. شما ایستاده بود در خارج وجود دارد, تمام روز نقاشی زیبا بیانیه. آن است که واقعا شگفت انگیز که شما با استفاده از استعدادهای خود را به قلم مو یک صدای معنا و زیبایی در سراسر این دوران تاریک. آن است که افرادی مانند شما که در حال کمک به تغییر و تبدیل. براوو.

در جامایکا پلاین گروه در Facebook, کسی ارسال شده یک گزارش از یک مرد تف کردن در نقاشی دیواری بارها و بارها قبل از آن زمان که قطراتش یک تهمت و برچسب بر روی آن. آن رفته بود قبل از پوستر می تواند وجود دارد, هر دو به آن را حذف کنید و برای قرار دادن برخی از گل در مقابل نقاشی دیواری.

محله:

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن