ژاپنی بیس بال فصل برای شروع در تاریخ 19 ژوئن بدون طرفداران

ژاپن حرفه ای بیس بال فصل باز خواهد شد در تاریخ 19 ژوئن تحت یک طرح است که شامل طرفداران. لیگ کمیسر Atsushi

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 خرداد 1399

ژاپن حرفه ای بیس بال فصل باز خواهد شد در تاریخ 19 ژوئن تحت یک طرح است که شامل طرفداران.

لیگ کمیسر Atsushi سایتو از اعلام روز دوشنبه پس از نشست آنلاین با نمایندگان لیگ 12 تیم.

وی به عنوان وضعیت اضطراری برداشته شد و در توکیو و در جزیره شمالی هوکایدو توسط نخست وزیر شینزو آبه. وضعیت اضطراری برداشته شد در اوایل این ماه برای سایر نقاط کشور است.

تیم می تواند در حال تمرین بازی در تاریخ 2 ژوئن.

"من امیدوارم که ما می توانیم ارائه برخی از راهنمایی برای ورزش های دیگر از حرفه ای بیس بال" سایتو گفت. "این مهم است که به کار با احتیاط با توجه به دستورالعمل های ما."

فصل را آغاز کرده اند در مارس 20, اما شروع به تعویق افتاد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. ژاپن گزارش شده حدود 850 مرگ و میر ناشی از COVID-19.

• بیس بال کره ای سازمان به حالت تعلیق سابق دزدان دریایی پیتسبورگ infielder یونگ هو کانگ برای یک سال و دستور داد او را به انجام 300 ساعت خدمات اجتماعی بیش از یک سری از رانندگی در حال مستی موارد است. او واصل شود دوباره از لیگ "به طور داوطلبانه بازنشسته" لیست.

در جای دیگر

موسسه خیریه گلف بازی

بیشتر تماشا

دو تا از بزرگترین نامها از PGA Tour و NFL ثابت می شود باید تلویزیون را ببینید.

ترنر ورزشی یکشنبه گفت که برنامه تلویزیونی از "مسابقه: لیگ قهرمانان برای خیریه" جذب به طور متوسط 5.8 میلیون بیننده در سراسر چهار نفر از آن شبکه. ترنر می گوید آن را پربیننده ترین گلف برنامه تلویزیونی در کابل TV تاریخچه.

آن گفت: رکورد قبلی بود 4.9 میلیون بیننده در ESPN در سال 2010 کارشناسی ارشد سال تایگر وودز بازگشت به گلف برای اولین بار پس از رسوایی در زندگی شخصی او.

جنگل و Peyton منینگ را به ثمر رساند 1-تا پیروزی بر فیل مایکلسون و تام بردی مدال در باشگاه گلف یک بازی است که شامل بالا و سرگرمی با عکس و با کلمات همراه با افزایش 20 میلیون دلار برای COVID-19 امداد بودجه.

این بازی نشان داده شد در TNT TBS truTV و HLN.

PGA Tour مجموعه به بازگشت در دو هفته در استعمار در فورت ورث تگزاس برای چارلز شواب به چالش بکشد.

Coronavirus: جورج تاون مربی بسکتبال و NBA Hall of Famer Patrick Ewing, 57, شده است منتشر شد, از یک بیمارستان است و دوره نقاهت بعد از COVID-19 در خانه پسر خود را گفت.

• اروپا لیگ برتر بسکتبال لغو شد بقیه فصل آن بیش از coronavirus همه گیر آیا به عنوان برترین تیم فوتبال زنان لیگ در انگلستان زنان سوپر لیگ.

• خبر کوتاه * مقامات یک درخواست رسمی برای به تعویق انداختن 2021 اسکی آلپاین قهرمانی جهان در Cortina D'ampezzo, تا مارس سال 2022 به دلیل بیماری همه گیر. این Cortina جهان در حال برنامه ریزی برای Feb. 7-21, 2021. آنها معمولا برگزار شد هر زمستان در سال عجیب و غریب.

اگهی: Oswaldo آلوارز که مربی برزیل در گذشته زنان در جام جهانی, از دست دادن در دور 16 هر زمان درگذشت در سائو پائولو بیمارستان. او 63. آلوارز گفته بود او بود که برای درمان سرطان کبد.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن