ژاپنی, کودک ورزشکاران به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم و آزار دیده بان حقوق بشر گزارش می یابد

صادر شده در: 20/07/2020 - 15:12 یک سازمان دیده بان حقوق بشر گزارش کرده فرزند ورزشکاران در ژاپن اغلب رنج می ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399

صادر شده در:

یک سازمان دیده بان حقوق بشر گزارش کرده فرزند ورزشکاران در ژاپن اغلب رنج می برند فیزیکی و لفظی و گاهی سوء استفاده جنسی هنگام آموزش ورزش پس از مستندسازی تجارب بیش از 800 ورزشکار در 50 رشته های ورزشی است.

تبلیغات

67-صفحه گزارش منتشر شده در روز دوشنبه با عنوان "من آمار در بسیاری از مواقع نمی توانم تعداد" به نظر می رسد در ژاپن تاریخچه از مجازات های بدنی در ورزش و شامل حساب دست اول از ورزشکاران در حال مشت لگد و شلاق.

این گزارش می آید در این هفته که مشخص شده شروع بازی های المپیک توکیو شده است جهانی coronavirus بیماری همه گیر. این بازی در حال حاضر شده است با تاخیر یک سال است.

"برای چند دهه, کودکان در ژاپن شده اند به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم و شفاهی مورد آزار قرار گرفته به نام برنده غنائم و مدال" Minky Worden, مدیر طرح جهانی دیده بان حقوق بشر (HRW) در بیانیه ای گفت:.

در سال 2013, ژاپنی, کمیته المپیک (JOC) وعده داده شده را به گام برای از بین بردن خشونت در میان کارکنان فدراسیون های ورزشی پس از یک داخلی نظرسنجی نشان داد که بیش از 10 درصد از آن ورزشکاران شده بود قربانیان قلدری و یا آزار و اذیت.

آنها همچنین کاهش بودجه به آن بتوان در هر زمان پس از مربیان بودند و به آزار جسمی ورزشکاران زن.

دیده بان حقوق بشر گفت که به اندازه کافی انجام شده بود پس از آن و به درخواست سازمان مانند ژاپن و ورزشی شورای اسلامی و JOC استفاده از بازی های المپیک در آینده به عنوان یک کاتالیزور برای تغییر.

این JOC بلافاصله پاسخ به ایسنا درخواست برای نظر.

این گزارش بر اساس مصاحبه با بیش از 50 فعلی و سابق ورزشکاران یک نظر سنجی آنلاین به خود جلب کرد که بیش از 757 پاسخ و جلسات با هشت ورزشی سازمان.

از 381 بررسی پاسخ دهندگان با سن 24 یا جوان 19 درصد نشان داد آنها شده بود, ضربه, پانچ سیلی لگد زدم به زمین و یا مورد ضرب و شتم با یک شی در حالی که شرکت در ورزش است. این تجربیات رخ داده در حداقل 22 مختلف ورزشی در این گزارش گفت:.

"مربی به من گفت که من به اندازه کافی جدی نیست و با در حال اجرا بنابراین همه ما به نام به مربی و من ضربه در صورت در مقابل همه. من خونریزی بود اما او متوقف نمی شود من ضربه" این گزارش به نقل از یک ورزشکار حرفه ای داده مستعار Daiki A. عنوان کرد و گفت.

هجده درصد گزارش تجربه سوء استفاده کلامی و پنج گزارش تجربه تجاوز جنسی یا آزار و اذیت در حالی که شرکت در ورزش به عنوان کودکان.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن