جوئل شوماخر کارگردان از فیلم های بتمن و "پسران گمشده', درگذشت 80

صادر شده در: 22/06/2020 - 22:09اصلاح: 22/06/2020 - 22:09 جوئل شوماخر به کارگر ماهر مدیر که لباس پوشیدن نیویو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

جوئل شوماخر به کارگر ماهر مدیر که لباس پوشیدن نیویورک فروشگاه ویندوز قبل از چوپانی بچه بداخلاق و لوس بسته به صفحه نمایش بزرگ در "St. elmo's Fire" و فرمان بتمن حق رای دادن به آن غریب ترین قلمرو در "بتمن برای همیشه" و "Batman & Robin درگذشت. او 80.

تبلیغات

یک نماینده برای شوماخر گفت: فیلمساز درگذشت دوشنبه در نیویورک پس از یک yearlong نبرد با سرطان است.

بومی نیویورکر شوماخر برای اولین بار احساس در دنیای مد پس از حضور در مدرسه طراحی پارسونز و تزئینات Henri Bendel ویندوز. به عنوان یک مدیر او خودش را به عنوان یک فیلمساز بزرگ شعله ور شدن اگر نه اغلب بررسی خوب در یک رشته از جریان اصلی فیلم در 80s و 90s.

موفقیت اولین فیلم "St. elmo's Fire" با راب لاو دمی مور, امیلیو استوز و Ally Sheedy نه تنها کمک به ایجاد یک نام برای بچه بداخلاق و لوس بسته شده اما شوماخر در تقاضا در هالیوود است. او به دنبال آن با 1987 خون آشام ترسناک کمدی "پسران گمشده."

بعد از فیلم از جمله "Flatliners" و "زمانی برای کشتن" شوماخر به ارث برده DC جهان از تیم برتون. خود شعله ور را در بتمن منجر به دو نفر از حق رای دادن را بیشتر کارتونی فیلم در سال 1995 به "بتمن برای همیشه" و در سال 1997 "Batman & Robin."

شوماخر نیز به کارگردانی پلیسی "Tigerland" و "باجه تلفن" و همچنین "شبح اپرا".

اخیرا او کارگردانی دو قسمت از Netflix بکشد "خانه از کارت" در سال 2013.

شوماخر مطرح شد در کوئینز توسط مادر خود پس از پدر او فوت کرد زمانی که او چهار سال. به عنوان یک نوجوان او به سرعت تبدیل شد ادغام در این شهر شب زنده داری.

"خیابان و پرورش" شوماخر گفته مجله نیویورک در اوایل این سال است. "شما می تواند سوار دوچرخه خود را بیش از 59 خیابان پل پس از آن. بنابراین من سوار دوچرخه من در همه جا. من در منهتن در همه زمان ها و همه بیش از کوئینز. اگر شما یک بچه در یک دوچرخه هر چیزی می تواند اتفاق می افتد و شکارچیان آمده از چوب my God. من نگاه کرد اما من نبود."

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب