جان مک نامارا مدیر بد بخت '86 Red Sox که او نیز موفق به یک می میرد در 88

جان مک نامارا که موفق به Boston Red Sox به عرض یک اعتصاب یک سری پیروزی در سال 1986 قبل از یک سقوط بی سابقه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

جان مک نامارا که موفق به Boston Red Sox به عرض یک اعتصاب یک سری پیروزی در سال 1986 قبل از یک سقوط بی سابقه طولانی این تیم قهرمانی خشکسالی به هزاره جدید, درگذشت, شنبه در 88 در خانه اش در Brentwood, Tenn.

مک نامارا ساکرامنتو مادری که ستاره دار در شهرستان ساکرامنتو, کالج, اما هرگز آن را از گذشته سه گانه-A رفت و در را به نفع خود — و از دست دادن — بیش از 1000 بازی در حالی که مدیریت شش-تیم های لیگ.

اول او بود ، در سپتامبر. 18 سال 1969 صاحب چارلی فینلی اخراج مدیر هنک بائر و ترویج مک نامارا پس از آن 37 ساله مربی تا پایان فصل است. این یک به پایان رسید دوم در لیگ آمریکا و غرب در سال 1970 و سپس فینلی جایگزین او با دیک ویلیامز.

مک نامارا به سر برد بعد از سه فصل مربیگری برای غول های تحت چارلی فاکس و سپس موفق پادرس قرمز فرشتگان و سرخپوستان.

اما آن را با بوستون که در آن او به دست آورد ماندگار شهرت — و یا رسوایی بود. با 3-2 سرب در سال 1986 سری جهانی در مقابل متس نیویورک, the Red Sox رفتم جلو 5-3 در 10 دور بازی 6 در ورزشگاه درخت روغن قلم قبل از پر سر و صدا سری از اشتباهات مجاز NL قهرمانان به کراوات نمره و سپس پیروزی از آن زمانی که Mookie ویلسون grounder نورد از طریق اولین baseman لایحه Buckner ،

این متس برنده بازی 7 ترک بوستون بدون عنوان تا زمانی که برنده آن در سال 2004.

• مایک Gillespie که بازی و مربی College World Series عنوان تیم با USC درگذشت چهارشنبه در 80. گیلیسپی بود infielder/outfielder در USC است 1961 CWS قهرمانی تیم و 1960 نفر دوم تیم ملی. او USC مربی از 1987-2006 منجر تروجان ها به پنج Pac-10 عناوین چهار CWS اسکله و 1998 CWS تاج.

• لو Henson دشت-صحبت مربی که در زمان جدید دولت مکزیک و ایالت ایلینوی به چهار نهایی در طول 21 سال فعالیت حرفه ای است که شامل نزدیک به 800 پیروزی و دشمنی با شخص بزرگ ده مربی باب اسفنجی شوالیه, درگذشت, شنبه در 88 در خانه اش در Champaign, بیمار.

• ایرنه Pollin که شرکت متعلق به NBA واشنگتن ویزاردز و NHL پایتخت همراه با شوهر مرحوم آبه درگذشت, شنبه در 96 در امهرست جرم است.

در جای دیگر

نوتردام در ACC

نوتردام بازی خواهد کرد کنفرانس-فوتبال فقط در برنامه ACC در این فصل به طور خلاصه به آن گرامی استقلال در یک سال و وارونه با این بیماری همه گیر.

• اوکلاهما مربی لینکلن رایلی کسب خواهد شد به طور متوسط بیش از $7.5 میلیون سال تحت تمدید قرارداد از طریق 2025.

NFL: وایکینگها مینه سوتا قرار دادن سه بازیکن خود را در لیست ذخیره برای COVID-19: پایان دفاعی Ifeadi Odenigbo, linebacker Cameron Smith و مقابله با Oli denis salamanca.

WNBA: در برادنتون فلوریدا., Arike Ogunbowale نمره 20 امتیاز برای کمک به دالاس بال غلبه بر 33-نقطه انفجار از آزادی rookie سابرینا Ionescu, ضرب و شتم نیویورک 93-80.

در دیگر بازی تیفانی میچل 24 امتیاز led ایندیانا تب به یک 106-100 برنده بیش ققنوس جیوه. ... یک'ja ویلسون به ثمر رساند 21 امتیاز منجر به پنج مطلب در دو چهره و لاس وگاس ضرب و شتم آتلانتا رویای 100-70.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب