Juneteenth در حال حاضر رسمی ماساچوست تعطیلات

Juneteenth یک بزرگداشت ایالات متحده پایان دادن به سیاه, قربانی chattel برده داری. سیاه, زندگی به مدت طولانی اس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 مرداد 1399

Juneteenth یک بزرگداشت ایالات متحده پایان دادن به سیاه, قربانی chattel برده داری.

سیاه, زندگی به مدت طولانی است که قربانی توسط آمریکا و برای امریکا. ناشناختنی میلیون آفریقایی را به بردگی کشانده و به بردگی کشانده فرزندان آفریقایی بودند شکنجه به مرگ و قتل اعدام شد یا درگذشت "علل طبیعی" در خاک آمریکا در حالی که خود را به بردگی ساخته شده است, ایالات متحده است. در مقایسه کمتر از 700,000 آمریکایی خدمات اعضای قربانی زندگی خود را در مبارزه با.

که قربانی به بردگی گرفته شده توسط مردم بود غیر ارادی باعث می شود آن را کمتر شریف. اما, آن است که فرومایه که ما اصلا افتخار و احترام کلیت سیاه قربانی به آمریکا تجربه همان راه ما احترام خدمت سربازی در روز یادبود, روز استقلال و روز جانبازان.

این احمقانه است برای برابر تجربه اسارت با تجربه خدمات نظامی. دو تجربه هستند که موضوع مشترک در اینجا; این قربانی است که موضوع مشترک و تجلیل قربانی بردگی مردم را کاهش نمی هر کسی نظامی قربانی یا قهرمانی. سنتی روز از ستایش در حال جایگزین; خدمات نظامی است اما یک راه برای فداکاری برای کشور شما و ما ادامه خواهد داد برای به رسمیت شناختن آن است.

آن است که مدت زمان طولانی گذشته برای پاک بی صدا و بی نام برده آفریقایی را به بردگی کشانده فرزندان مجاز به ایستادن شانه به شانه با هر و همه آمریکایی ها که ریختن خون یا زندگی برای کشور ما است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن