یوونتوس ادعا نهم متوالی سری A title پس از ضرب و شتم سامپدوریا

صادر شده در: 27/07/2020 - 03:14 Maurizio Sarri سرپیچی کرده است را شکاکان توسط برنده اول لیگ عنوان از 30 سال

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 مرداد 1399

صادر شده در:

Maurizio Sarri سرپیچی کرده است را شکاکان توسط برنده اول لیگ عنوان از 30 سال مربیگری حرفه ای به عنوان یوونتوس تمدید رکورد خود را اجرا کنید از سری عنوان برنده تا نه در یک ردیف.

تبلیغات

یک پیروزی 2-0 در خانه برابر سامپدوریا در یکشنبه, مهر و موم یک 36th Scudetto برای این غول ایتالیایی با دو بازی به فراغت.

اگر چه Sarri اول فصل در تورین خواهد بود قضاوت در لیگ برتر -- یوونتوس دنباله لیون 1-0 هنوز هم-به-اتمام آخرین-16 کراوات -- آن را یک عاطفی برای دستیابی به 61 سال است که رهبری چلسی به لیگ اروپا جام در فصل گذشته.

زمانی که Sarri جابجا لندن برای شمال ایتالیا به جای ماسیمیلیانو یوونتوس در ژوئن 2019 او اعلام کرد: "من می رسند با شک و تردید."

وی افزود: "من می دانم که تنها یک راه برای تغییر -- است که به نفع خود و متقاعد کند در حالی که سرگرم کننده و نتیجه گرفتن."

اما "Sarrism" یا "Sarriball" که سریع ء چشم نواز سبک فوتبال است که با او ساخته شده نام خود را در ناپولی و که یوونتوس کارفرمایان گاهی در تورین تنها دیده شد در چشمک می زند در این فصل است.

یوونتوس بودند به ندرت درخشان و اغلب ناامید کننده دست در دو فینال های جام حذفی و سوپر جام.

اگر چه Sarri به تیم سفارشات او به اقتباس Juve و پنج بار Ballon d'or برنده کریستیانو رونالدو که به ثمر رساند تا 31 اهداف او اهداف این عنوان از سری بهترین گلزن.

"من باید برای انطباق با فنی بازیکنان شما نمی توانید بپرسید برای 25 خرید. در غیر این صورت من نیز ممکن است فقط خودم آموزش" گفت: Sarri.

"شکی نیست که آن را Juve که تغییر Sarri و نه راه دیگری در اطراف" گفت: سابق یوونتوس و انگلستان مربی تیم فابیو کاپلو.

"یوونتوس آسان نیست ماشین را به درایو وجود دارد که بازیکنان با شخصیت و شما باید ثابت کند که شما بیش از حد.

"او را می خواستم بازیکنان مناسب برای فوتبال خود را و او آنها را پیدا کند."

عجیب و غریب های نجومی'

یوونتوس فقط یک نقطه پیش از دوم قرار لاتزیو زمانی که فوتبال از سر گرفته و در تاریخ 20 ژوئن پس از سه ماه coronavirus مستند.

اما با وجود فقط دو برد در شش بازی ها Sarri طرف در حال احرام از مزایای رقبای خود را' کمبود.

زنجیره ای-سیگار مربی کرد و آن را به حال شده است "عجیب و غریب فصل" شروع با اولین هفته از مبارزات انتخاباتی است که او از دست رفته به دلیل کشمکش های ذات الریه.

کاپیتان Giorgio Chiellini بیشتر بود غایب با رباط صلیبی آسیب وجود دارد و طولانی ماه از عدم قطعیت به عنوان ویروس ویران ایتالیا.

"در طول این مستند شما نمی تواند بقیه با شنیدن صدای آژیر" گفت: Sarri.

اما با وجود استثنایی فصل آن را یک بار دیگر یوونتوس که غالب به به "بانوی پیر" به عنوان بسیاری از عناوین خود را به عنوان نزدیکترین رقبای اینتر میلان و آث میلان ترکیب شده است.

آن شده است یک راه طولانی به Scudetto برای Sarri که اولین کار مربیگری در Stia یک تیم در هشتمین بخش در سال 1990.

خانواده اش شد و کارگران -- پدرش کارگر ساختمانی بود -- اما او یک بین المللی بانکدار.

برای سال های بسیاری از او مخلوط به کار Banca Monte dei Paschi di Siena که درگیر او که بر اساس در چندین کشور مختلف با کار برای پایین لیگ و غیر لیگ باشگاه های.

"من متوقف به انجام کار دیگری به خاطر من خسته شده بود گفت:" Sarri.

"من زمانی بیشتر از اولیه من قصد بود که به زندگی چیزی است که من در مورد پرشور است."

لیگ قهرمانان اروپا رویای

"من اذیت زمانی که آنها می گویند" در ایتالیا او برنده هیچ چیز " گفت:" مربی از ناپولی.

"من به دست آورده هشت تبلیغات از یک بخش به دیگری و من دست همه آنها را بر روی زمین.

"شاید که کوچک نسبت به لیگ قهرمانان و Scudetto, اما آن را آسان نیست."

در طول سه فصل با ناپولی او تبدیل آنها را به عنوان رقیب اما آنها به پایان رسید و دوم دو بار و سومین بار پشت سر یوونتوس قبل از او برای انگلستان در سال 2018 است.

چلسی تنها زمان Sarri مربی است در خارج از ایتالیا اما اگر چه او برنده 2019 لیگ اروپا او موفق به برنده شدن بیش از باشگاه طرفداران خود را در طول تنها فصل در شارژ.

و حتی در حال حاضر با وجود در نهایت کیسه اولین عنوان در ایتالیا, او در فصل در یوونتوس در نظر گرفته خواهد شد در ماه آینده زمانی که خود طرف باید از پشت به ضرب و شتم لیون برای رسیدن به فینال هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون. اگر آنها آن را به پرتغال آنها unenviable وظیفه رو یا منچستر سیتی یا رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی.

"پس از بسیار عجیب و غریب قهرمانی من انتظار دارم که به مرحله نهایی لیگ قهرمانان نیز بسیار عجیب و غریب بیش از حد" پیش بینی Sarri.

یوونتوس طرفداران انتظار می رود چیزی کمتر از یک سوم اروپایی تاج پس از به پایان رسید نایب کمتر از پنج بار پس از آخرین پیروزی در سال 1996.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن