پادشاهان' هریسون بارنز می گوید که او coronavirus امید به دوباره پیوستن به تیم اورلاندو

هریسون بارنز از ساکرامنتو کینگز شد آخرین بازیکن NBA به نشان می دهد که او coronavirus ساخت اعلام سهشنبه و گ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 تیر 1399

هریسون بارنز از ساکرامنتو کینگز شد آخرین بازیکن NBA به نشان می دهد که او coronavirus ساخت اعلام سهشنبه و گفت او امیدوار است برای پیوستن به تیم خود را برای لیگ را راه اندازی مجدد این ماه است.

بارنز یک عضو از رزمندگان' 2015 قهرمانی تیم تنها بازیکنی است که آغاز شده و تمام 64 پادشاهان' بازی های این فصل است. به گسترش است که خط او شما نیاز به پاک شود و وارد در والت دیزنی جهانی قبل از ساکرامنتو فصل رزومه با اول آن هشت بذر بازی ها, جولای 31 برابر سن آنتونیو.

"قبل از این تیم می روم هفته گذشته من تست مثبت برای Covid-19" بارنز نوشت: در رسانه های اجتماعی. "من در درجه اول بدون علامت هستم و به خوبی انجام می دهند. من قرنطینه هستم و مطیع ایمنی پروتکل تا من پاک برای عمل است. من امیدوارم که برای پیوستن به تیم من در اورلاندو که آن را بی خطر است برای انجام این کار! ایمن ماندن در خارج وجود دارد."

بارنز است که به طور متوسط 14.7 امتیاز در این فصل برای پادشاهان.

لیگ روز دوشنبه گفت که 19 بازیکن آزمایش مثبت در بازار تست پس از ژوئیه 1, این آزمون در حال انجام است تیم قبل از شروع به ورود در دیزنی در جولای 7. بر اساس جدول زمانی بارنز استفاده در پیام خود به, این احتمال وجود دارد که او یکی از کسانی 19 بازیکن در NBA آخرین شمارش.

پادشاهان بدست دوستان Hield و جباری پارکر پس از هر آزمون مثبت. الکس لن, اما, باقی می ماند پس از او تست مثبت و در حال حاضر بارنز است که در این وضعیت به عنوان به خوبی.

در جای دیگر

ستاد جونز توافق برای 4 سال تمدید

The Kansas City Chiefs و نرم افزار کاسه دفاعی مقابله با کریس جونز گزارش توافق برای قرارداد چهار ساله که می تواند به ارزش تا $85 میلیون دلار در هزینه های ولگردی و قانونی شکنی توسط سوپر جام قهرمانان به عنوان آنها همچنان به ثبت نام خود هسته بازیکنان به عنوان اردوگاه آموزشی روش.

معامله برای جونز که می آید بر روی پاشنه از یک سابقه و رکورد 10 ساله تمدید کارفرمایی پاتریک Mahomes شامل 60 میلیون دلار در تضمین می کند.

• کلیولند براونز بنا به گزارش ها در حال بسته شدن در تمدید قرارداد با پایان دفاعی Myles گرت شماره 1 به طور کلی در سال 2017 انتخاب و یکی از NFL لبه بالا rushers.

NFL شبکه گزارش داد این فرمت می تواند برای پنج سال و 125 میلیون دلار را گرت لیگ بالاترین پرداخت بازیکن دفاعی و می تواند در آینده یا دو روز.

فوتبال: Rookie Mauricio Pineda به ثمر رساند در دقیقه 84 به Chicago Fire 2-1 پیروزی بر Seattle Sounders در MLS برگشت مسابقات در دریاچه Buena Vista, Fla.

WNBA: واشنگتن عرفا' النا Delle Donne, یک twotime MVP لیگ گفت: درخواست خود را به پزشکی معاف از بازی به دلیل بیماری لایم رد شد.

NHL: The New York Islanders امضا goaltender آینده ایلیا سوروکین به 2 میلیون دلار قرارداد برای فصل آینده است.

• جناح راست Troy تری موافقت کرده است به مدت سه سال تمدید قرارداد از طریق 2022-23 فصل با Anaheim Ducks.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب