Kurt توماس برای اولین بار به ما به نفع جهان, ژیمناستیک عنوان می میرد در 64

Kurt توماس برای اولین بار در ایالات متحده مرد ژیمناست به نفع خود در مسابقات قهرمانی جهان مدال طلا درگذشت د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 خرداد 1399

Kurt توماس برای اولین بار در ایالات متحده مرد ژیمناست به نفع خود در مسابقات قهرمانی جهان مدال طلا درگذشت در سن 64.

توماس' خانواده گفت: او درگذشت جمعه. او تا به حال سکته مغزی مارس 24 ناشی از پارگی basilar artery در ساقه مغز.

"دیروز من از دست من در جهان بهترین دوست من و من دلبر از 24 سال" همسر Beckie توماس گفت: International Gymnast Magazine.

پس از رقابت در 1976 مونترال المپیک توماس برنده ورزش های کف در سال 1978 مسابقات قهرمانی جهان در استراسبورگ, فرانسه, برای اولین بار در ایالات متحده مردان عنوان شده است.

توماس از دست یک فرصت برای طلای المپیک هنگامی که ایالات متحده تحریم بازی های المپیک 1980. او پس از آن تبدیل حرفه ای ستاره دار در سال 1985 در فیلم "Gymkata" و مشغول به کار به عنوان یک مفسر تلویزیون.

در جای دیگر

Elway می پیوندد تماس بگیرید

برای تغییر اجتماعی

Denver Broncos مدیر جان Elway می گوید او دیگر ماندن در حاشیه است و "پیوستن به بازیکنان و مربیان و سازمان ما در صحبت کردن در برابر نژادپرستی و خشونت پلیس و هر گونه بی عدالتی در برابر جامعه است."

چند Broncos بازیکنان و مربیان شد و انتظار می رود برای جمع آوری پنج شنبه برای راهپیمایی و سخنرانی در دولت و کنگره آمریکا در مرکز شهر دنور سایت روزانه تظاهرات پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس.

در شب جمعه Elway سابق دانشگاه استنفورد کارفرمایی که منجر Broncos به دو سوپر باول عناوین به عنوان یک بازیکن توییتی که او صرف مقدار از هفته گوش دادن به بازیکنان و مربیان و متوجه خود ديد او برگزار شد برای چندین دهه در اشتباه بودند.

ورزشی موتور: Los Gatos بومی A. J. Allmendinger برنده نسکار بیضی مسابقه برای اولین بار در زندگی حرفه ای طولانی.

بهره گیری از اشتباهات توسط سه تن از رهبران Allmendinger, 38, cruised به پیروزی نزدیک به 2 ثانیه بیش قطب-نگهدار نوح Gragson در Xfinity سری مسابقه در آتلانتا موتور جاده سریع السیر.

"اوه خدای من" گفت: Allmendinger که سه قبلی Xfinity برنده آمد در جاده و دوره. "من برنده در یک بیضی."

• هنگامی که از فصل قهرمان جوزف Newgarden عبور از شروع و پایان خط در تگزاس موتور جاده سریع السیر در فورت ورث به قطب برای تاخیر نجومی, درب بازکن, IndyCar شد و پس از سه ماه در انتظار به دلیل همه گیر. این مسابقه بود و بعد از آن شنبه شب پایان خیلی دیر شده برای این نسخه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن