قیمت انواع استخر پیش ساخته

در در ساخت استخرهای پیش ساخته از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. اگر شما قصد راه اندازی کسب و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در در ساخت استخرهای پیش ساخته از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. اگر شما قصد راه اندازی کسب و کاری مانند پرورش ماهی دارید که نیاز به محفضه آبی مانند استخر یا حوضچه دارد، به فکر خرید این مدل استخرهای آماده باشید. این موارد باعث شده اند تا خرید از فروشگاه های اینترنتی به مسئله ای مهم و کلیدی تبدیل شود. از مزیت ها و خصوصیت های این مدل استخر پیش ساخته اینتکس پرتابل میتوان به قیمت پایین و بسیار ارزان , جا به جایی راحت , استفاده و کارایی های مختلف , جنس بدنه برزنتی مقاوم , نصب سریع و آسان , قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه با قدرت تصفیه بالا و کم , بدون نیاز به لوله کشی , بدون نیاز به کندن زمین و احداث دیواره بتنی , استفاده برای بیمارانی که از درد مفاصل رنج میبرند , قابلیت تعمیرات و ترمیم بدنه به وسیله برچسب تعمیر و چسب قطره ای با وصله مخصوص پنچرگیری اینتکس را دارد . این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند اتصالات این محصول نیز نسبت به تولیدات سال های قبل اینتکس بسیار در راه اندازی سهل تر و کاربردیتر می باشد .

این محصول استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس می باشد. سازگار و دوستدار محیط زیست، برخورداری از سطح صاف و نرم، انعطاف پذیری بسیار بالا، مقاومت مطلوب در برابر جلبک ها، هزینه اجرایی کم و پایین، نظافت آسان و مقاومت در برابر فشار، از دیگر مزیت های استخر پیش ساخته تلقی می گردد. گروه مهندسین مدرن استخر، علاوه بر تولید، در زمینه نصب و راه اندازی این استخرها نیز تجربه و دانش فراوانی دارد و پروژه های متعدد اجرا شده در نقاط مختلف ایران از جمله نصب استخر پیش ساخته در شیراز، دزفول، نصب استخر پیش ساخته در مازندران، نوشهر، نور، رویان، سلمان شهر، کلار آباد، چمستان، چالوس و حتی خارج از کشور، توسط ما گویای این مدعاست. آب بندی تخصصی استخر با سایر مواد نیازمند تجربه کافی در این امر است ولی با توجه به راحتی کار با پلیمر در حال حاضر پرمصرفترین مواد آب بندی استخر قابل عرضه است . کم بودن وزن این نوع استخر یکی از مزایای قابل توجه برای پرورش ماهی است.استخر های پیش ساخته پرورش ماهی را در هر تایمی که دیگر به آن احتیاج نداشتید، می توانید به طور کامل جمع کنید. مزایای این نوع استخرها نسبت به استخرهای سنتی، انواع و اشکال متنوع آنها نیز از جمله ویژگیهای ترغیب کننده برای خرید هستند.

با خرید استخر پیش ساخته دیگر لازم نیست از استخرهای بتنی استفاده کنید. در سوی مقابل، استخرهای وینیلی و به ویژه بتنی، با سیستم تصفیه نمک سازگار نیستند. برای تصفیه آب استخر و جکوزی، کنترل استانداردهای فیزیکی، شیمیایی و میکروبی آب دارای اهمیت فراوانی است. استفاده از متریال باکیفیت و مرغوب در ساختار این مدل، دوام و استحکام استخر را در برابر عوامل محیطی، فرآیندهای شیمیایی و نوسانات جوی و دمایی رقم زده است. این امر صرفه جویی در هزینه های مصرفی و اقتصادی مصرف کننده را در بر دارد. هستند و فقط در 7 روز تولید و نصب می شوند. استخر اینتکس یکی از محبوب ترین انواع استخر می باشد ، این برند تولید کننده استخر پیش ساخته و استخر بادی در دنیا نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد و به همین خاطر محصولاتی که تولید می کند بسیار پر فروش می باشند . این ویژگی در استخرهای فایبرگلاس می تواند برای بسیاری از افراد به چشم نیاید اما مصرف کمتر انرژی می تواند هزینه های شما را واقعا کاهش دهد. به طور کلی استفاده از استخرهای پیش ساخته به مقاصد تفریحی در باغها، ویلاها و خانهها رایج هستند. ​This a​rt​icle has be​en g᠎en᠎er ated  wi th G SA Con᠎te᠎nt  Ge᠎ne ra​tor DE​MO .

این نوع استخرها به دلیل مزایای زیادی مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی، حرارت، شکستگی و نشت آب، سبک وزنی و امکان تولید به شکلهای مختلف، در طراحی و ساخت استخرهای شنا، استخرهای خانگی و حتی در برخی مواقع برای استخرهای عمومی ورزشی استفاده میشوند. کمپانیهای تولید کننده استخر پیش ساخته از مواد متفاوتی برای ساخت آنها استفاده میکنند. به همین خاطر در ادامه با همدیگر انواع مواردی که از این نوع استخرها میشود استفاده کرد را مرور میکنیم. با گذر از تپهها در سمت شرق دروازههای سنگی و قطعات فراوانی از ستونهای شکسته و سرستونها دیده میشود. برای اجرای هر استخر آماده باید زمین مسطح و بدون سنگ و کلوخ و یا بر آمدگی را انتخاب کنیم یا زمین را با بتون صاف و سیقلی کنید , بر روی زمین از انواع فوم تاتامی نرم و یا زیر انداز با قطر زیاد استفاده کنید و زیر اندازی که در داخل بسته بندی استخر وجود دارد را بر روی فوم تاتامی پهن کنید و استخر را روی آن قرار دهید با پهن کردن زیر انداز فوم و زیر انداز از جنس گونی صدمه دیدن استخر کاهش پیدا میکند طول عمر استخر را چند برابر کنید , سی دی و کاتالوگ نصب استخر را به خوبی مطالعه کرده و به صورت دقیق استخر با قدم به قدم نصب کنید و دوباره برای اطمینان آن را چک کنید , لوازم جانبی مانند نردبان , پمپ تصفیه آب , را راه اندازی کرده و به داخل استخر بروید و تمامی چروک های استخر را باز کنید و بعد آب گیری نمایید , پس از ریختن آب در داخل استخر بگذارید که تا 10 سانتیمتر آب بالا بیاید و بعد دور تا دور استخر بچرخید و پایه ها را به سمت بیرون بکشید تا صاف و یک دست شود و هیچ گونه چروکی در داخل استخر نباشد که در این حالت میتوانید آب استخر را پر کنید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402