صاحبخانه شکایت برای جلوگیری از Covid-19 ممنوعیت اخراج

دو صاحبخانه یک بازنشسته مالک یک ساختمان کوچک در Allston را ثبت اضطراری درخواست با دادگاه عالی قضایی به دنبال س

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 خرداد 1399

دو صاحبخانه یک بازنشسته مالک یک ساختمان کوچک در Allston را ثبت اضطراری درخواست با دادگاه عالی قضایی به دنبال سرنگونی یک قانون تصویب و امضا شده در ماه گذشته است که بارها اخراج بسیاری از مستاجران در طول زمان وضعیت اضطراری.

قانون تصویب برای محافظت از مستاجران که خود را به طور ناگهانی بیکاری است که در نوبه خود screwing صاحبخانه به خصوص آنهایی که کوچک است که ممکن است شمارش را بر روی دستگاه خود به عنوان منبع اصلی درآمد با توجه به شکایت ثبت شده توسط دو املاک و مستغلات وکیل به نمایندگی از میچل Matorin که صاحب دو واحد ساختمان در ورکستر و که مستاجر متوقف پرداخت اجاره بها در ماه فوریه مدتها قبل از اعلام وضعیت اضطراری و لیندا اسمیت که صاحب یک محل سکونت در دانشگاه هاروارد تراس در Allston, و که مستاجر متوقف پرداخت اجاره بها در ماه آوریل به دلیل گفته "فرماندار گفت: من لازم نیست که."

Matorin در حال حاضر $4,800 از جمله اجاره به علت قبل از تصویب قانون - دولت مسکن دادگاه به حالت تعلیق خود را اخراج روند با توجه به وضعیت اضطراری - در حالی که اسمیت در حال حاضر $6,720 از محل سکونت است که گذشته از "کوچک تامین اجتماعی دستمزد" بوده و او تنها منبع درآمد این شکایت می گوید.

اما در جذاب قانون وکلای مدافع ریچارد Vetstein از فرامینگهام و Jordana Roubicek از Watertown نیست به سادگی جذاب به پتانسیل همدردی دولت بالاترین دادگاه. در شکایت خود را از آنها ادعا می کنند این قانون را نقض دولت فدرال و قانون اساسی اکثر بلافاصله تفکیک قوا میان قوای مقننه و سیستم دادگاه - در یک دولت است که یکی از چند به صراحت بگویید مقننه و قضایی و اجرایی به اقامت در خارج از یکدیگر و کسب و کار.

قانون نقض این با گفتن سیستم دادگاه چگونه برای نظارت بر اخراج, از طریق مجموعه ای دقیق از قوانین به صورت خلاصه روند.

این قانون در عمل به عنوان یک لحاظ تاریخی بی سابقه دخالت قوه مقننه و مجریه در توابع هسته و قدرت ذاتی از دادگاه توانایی به نظر و تصمیم گیری خلاصه روند موارد است. مشترک المنافع جان سالم به در جنگ داخلی دو جنگ جهانی رکود بزرگ در سال 1918 اسپانیایی پاندمی آنفلوانزا و متعدد رکود اقتصادی و در عین حال تا به حال مقننه گرفته هرگز چنین یک مرحله شدید به عنوان نزدیک درب دادگاه به یکی از طرفین دعوا در یک نوع خاص از اقدام مدنی.

شکایت ادامه می دهد:

برای هر صاحب ملک به دنبال یک فایل غیر ضروری اخراج اخراج توقف ممنوعیت صدور اعلامیه به ترک کار می بندد منشی تعطیل دادگاه و پس از آن به عنوان یک جدید قضایی ایستاده منظور گفتن محاکمه قضات دادگاه دقیقا چگونه به دسته (یا دقیق تر رسیدگی نمی کند) خود را در انتظار caseload. گذشته از منع تشکیل پرونده از هر گونه جدید "غیر ضروری" اخراج عمل می رود تا آنجا که به یک محاکمه قاضی دادگاه او حتی نمی تواند برنامه "دادگاه رویداد است." این امر امکان پذیر پوشش معمولی هر رویداد در یک خلاصه فرایند مورد, مانند هر حرکت شنوایی یک حرکت برای اجاره سپردن وضعیت کنفرانس, کنفرانس مدیریت پرونده پیش از محاکمه کنفرانس یک حرکت به تنظیم درخواست در اوراق قرضه حرکت به مسئله اعدام و البته یک نیمکت یا محاکمه با حضور هیئت منصفه. شده است وجود دارد هرگز چنین آشکار نقض قوانین در قوه قضائیه نقش به رسیدگی خود آن موارد است.

شکایت می کند که در حالی که دادگاه سیستم خود را از طریق سفارشات صادره توسط رئیس قضات از دادگاه های مختلف دستور داده است تا یک توقف برای همه محاکمات تا از سقوط و حتی بسته دسترسی عمومی به courthouses از طریق حداقل ژوئن آن را نیز به سرعت توسعه یافته سیستم برای انجام غیر آزمایشی کسب و کار - مانند جلسات و اقدامات دیگر - به صورت الکترونیکی و یا از طریق تلفن

اضطراری نیز شنیده بودن در زندگی فرد در برخی از موارد است. عمل, اما, usurps خود دادگاه سفارشات ایستاده و اقدامات نوآورانه برای مقابله با COVID-19 بحران به صورت خلاصه روند موارد که اجازه می دهد برای اخراج موارد شنیده می شود به زودی. ماده 30 را ممنوع کرده و آن را قطعا مجموعه نگران کننده سابقه برای آینده قانونگذاری دخالت دادگاه ،

این قانون همچنین محدود شاکی از حقوق دولت قانون "به دسترسی به دادگاه ها آزادانه و بدون تاخیر" آگهی تحت متمم اول قانون اساسی فدرال راست به درخواست دولت و متمم اول قانون اساسی حق می گویند آنچه آنها می خواهند که نیاز به صاحبخانه که می خواهم بگویم که مستاجران آنها نیاز به پرداخت اجاره خود را برای اضافه کردن زبان دولت در مورد اخراج ممنوعیت شکایت همچنان ادامه دارد.

آنچه که ما باید قبل از این دادگاه است کامل و خاموش کردن و نامحدود ممنوعیت تقریبا هر اخراج مورد در حال خاموش کردن دادگاه های ما به هر کسی به سادگی نقض ماده 11 [که کمک های مالی حق به دادگاه دسترسی] و اصول که در آن کشورهای مشترک المنافع و ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. این COVID-19 بحران نمی کند و نمی تواند تعلیق اساسی این حق در قانون اساسی.

آنها همچنان این اقدام نیز غیر قانونی از اموال و علاوه بر این فقط بد سیاست های عمومی چون صاحبخانه نیست همیشه رفتن به جرم اخراج مستاجر بدون آقا:

مهلت شدید بیش از حد واکنش برای یک مشکل که ممکن است به خوبی وجود ندارد. است که قانون در نظر گرفته شده بود برای جلوگیری از سیل اخراج به دلیل عدم پرداخت هزینه اما این بعید است که اتفاق می افتد. صاحبان املاک اجاره خیلی ترجیح می دهند به کار با مستاجران نسبت به تلاش برای پیدا کردن مستاجر. همچنین با به تعویق انداختن توانایی اخراج در مواردی که مستاجر باید اخراج شود این عمل تضمین سیل اخراج لحظه ای توقف منقضی می شود. ایجاد خواهد شد ماه و ماه از انباشت پرونده ها در حال حاضر ما بیش از حد بر دوش مسکن و دادگاه بخش و در حال حاضر مدت اخراج روند حتی دیگر که در طی آن مستاجران ممکن است همچنان برای جلوگیری از پرداخت اجاره و اجاره ملک صاحبان خود ادامه خواهد داد و نیاز به تحمل بار خود. در حالی که به خوبی در نظر گرفته شده عمل نمی شد به درستی بررسی برای قانون اساسی رعایت و با عجله به قانون در وحشت در جهانی همه گیر بدون خیلی فکر کردم که چگونه آن را به شدت تحت تاثیر کل اجاره بازار مسکن در کشورهای مشترک المنافع. باید آن را زده.

Vetstein را توضیح از تشکیل پرونده و یک کپی از درخواست.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب