پیشرو سازمان های غیر دولتی انتقاد سازمان ملل متحد بیش از 'شرم آور' انفعال نسبت به Covid-19 بحران

صادر شده در: 20/05/2020 - 02:48بروز رسانی: 20/05/2020 - 02:48 پیشرو غیر دولتی سازمان در روز سه شنبه لعنتی شو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

پیشرو غیر دولتی سازمان در روز سه شنبه لعنتی شورای امنیت سازمان ملل را "شرم آور" انفعال نسبت به Covid-19 بحران به ویژه در طی یک تماس برای truces در برخی از مناطق جنگی در طول بیماری همه گیر.

تبلیغات

دبیرکل سازمان ملل متحده آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ به نام بس در جنگ در سراسر جهان دو ماه پیش.

اما شورای امنیت -- ناتوان توسط یک رویارویی بین چین و ایالات متحده-اتحاد موفق به توافق بر سر یک قطعنامه در حمایت از ابتکار عمل در این درگیری که سقوط خود را تحت قیمومیت سازمان های غیر دولتی در بیانیه ای گفت.

"فلج شورای امنیت در صورت Covid است شرم آور است. به میلیون ها نفر از مردم آن را نیز غیر قابل درک" به گفته دیوید میلیبند مدیر عامل شرکت بین المللی کمیته نجات.

برای غارت Malley, رئيس جمهور و مدیر عامل گروه بین المللی بحران, واشنگتن و پکن "درمان کرده اند این مذاکرات به عنوان فرصتی برای سرزنش-بازی بیش از ریشه های Covid-19 به جای باز کردن یک به یک ساده برای کاهش خشونت در طول بیماری همه گیر."

نه کشور "به نظر می رسد قادر و یا مایل به نشان می دهد رهبری در سازمان ملل متحد در طول یک بحران جهانی" Malley گفت.

Inger خاکستر مدیر عامل شرکت ذخیره سازی کودکان گفت: "شورای امنیت "یک فرصت تاریخی برای جلوگیری از جنگ در سطح جهانی و برای اطمینان از کمک کارگران باید دسترسی کامل به کسانی که بیشترین نیاز."

شورای امنیت مذاکرات شده اند و در بن بست پس از 8 مارس که واشنگتن را رد کرد و سازش متن پیشنهادی توسط فرانسه و تونس که خواستار توقف جنگ در کشورهایی مانند افغانستان و یمن.

ایالات متحده با رد هر گونه اشاره ای سازمان بهداشت جهانی در این قطعنامه در حالی که چین تهدید به وتوی هر گونه قطعنامه ای که نه مرجع ،

اشاره به این حادثه تلخ را گسترده تر تماس بگیرید دارای پشتیبانی از 200 سازمان های غیر دولتی و به صورت جداگانه برخی از 140 کشور از 193 اعضای سازمان ملل متحد.

بر خلاف شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب رسید دو بیماری همه گیر مربوط به قطعنامه های یکی در مارس 3 با هدف تقویت همکاری های بین المللی و دیگر در مارس 20 تا تماس برای دسترسی برابر به هر آینده واکسن.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب