لبنان به ارمغان می آورد به عقب مستند به مدت چهار روز به عنوان صندوق بین المللی پول متعهد 10 میلیارد دلار بسته کمک

صادر شده در: 14/05/2020 - 03:19Modified: 14/05/2020 - 03:19 لبنان را به دولت دستور داده است تا بیشتر از این

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

لبنان را به دولت دستور داده است تا بیشتر از این کشور را تعطیل و دوباره به مدت چهار روز شروع در شب چهارشنبه آن را به عنوان به دنبال وارد کردن یک coronavirus تجدید حیات پس از کاهش برخی از محدودیت.

تبلیغات

این کشور شده است تحت مستند از اواسط ماه مارس برای مهار شیوع است که آلوده 870 نفر کشته و 26. لبنان شروع به بلند کردن اجسام محدودیت در هفته گذشته به عنوان بخشی از یک دراز مدت طرح اجازه دادن به رستوران ها سالن مو سایت های ساخت و ساز و دیگران دوباره باز در ظرفیت پایین تر.

اما کابینه توافق در روز سه شنبه در "کامل بسته" به مدت چهار روز برای جلوگیری از افزایش عفونت های جدید در روز های اخیر پس از یک افت در مواردی که دولت تا به حال مورد ستایش قرار داد به عنوان یک موفقیت است.

"این دستاورد در خطر سقوط" از آنجا که برخی از مردم نمی مطابق با دستورالعمل نخست وزیر حسن دیاب بیان شد که در این جلسه.

وزیر اطلاعات منال Abdel صمد گفت: چهار روز بسته شدن آن است که مانع سوپر مارکت ها و داروخانه ها نیز اجازه می دهد تا تیم از وزارت بهداشت برای انجام تست های بیشتر.

او افزود که دولت را دوباره ارزیابی اصلی آن پنج مرحله طرح به تدریج بازگشایی اقتصاد است.

بیروت فرودگاه بسته شده برای نزدیک به دو ماه به جز پروازهای آوردن هزاران نفر از مهاجران صفحه اصلی اضافه کردن به افزایش عفونت.

این مستند در حال حاضر شامل یک شبه حکومت نظامی با نیروهای امنیتی و گشت زنی برخی از خیابان ها.

این بیماری همه گیر است مرکب گلایه در لبنان بود که در حال حاضر با یک بحران مالی است که کاهش بیش از نیمی از ارزش ارز خود را از اواخر سال گذشته است.

صندوق بین المللی پول بحث در مورد $10 میلیارد بسته کمک

صندوق بین المللی پول روز چهارشنبه گفت: از آن آغاز شده است از راه دور بحث این هفته با لبنان است که به دنبال برخی از 10 میلیارد دلار کمک برای کمک به آن را از بدترین بحران مالی در تاریخ آن است.

مذاکرات سخت پیش رو برای لبنان خواهد شد که انتظار می رود به تصویب اصلاحات اقتصادی خود را رهبران فرقه ای به مدت طولانی اجتناب شود اگر بیروت امید به امنیت بین المللی کمک تحلیلگران می گویند.

با لبنان در یک coronavirus مستند اولین دور از مذاکرات از طریق ویدئو کنفرانس آغاز شد.

"هدف این است که برای رسیدن به یک چارچوب جامع است که می تواند کمک به لبنان, آدرس فعلی چالش های اقتصادی و شرایط اجتماعی و بازگرداندن پایداری و رشد" یک سخنگوی صندوق بین المللی پول گفت: از مذاکرات آغاز شد که در روز دوشنبه.

او گفت که این بحث ادامه خواهد داد در روزهای آینده.

"ما راحت با فضای اولیه این بحث و ما انتظار داریم که در آینده بحث خواهد بود به همان اندازه سازنده لبنان" وزیر دارایی قاضی Wazni در بیانیه ای گفت.

بیروت رسما خواست صندوق بین المللی پول برای کمک در اوایل این ماه در چه نخست وزیر حسن دیاب به نام "لحظه تاریخی" برای یک کشور رو بزرگترین تهدید برای ثبات آن پس از 1975-90 جنگ داخلی.

این مذاکرات خواهد بود بر اساس یک دولت طرح نجات که نقشه کردن دهها میلیارد ضرر و زیان در سیستم مالی است.

یک حمایت بین المللی از جمله ایالات متحده و فرانسه در بیانیه ای گفت: این تصمیم به درخواست صندوق بین المللی پول برنامه "یک گام در مسیر درست".

داخلی حمایت سیاسی بود "لازم برای موفقیت در انجام و اتمام سریع مذاکرات با صندوق بین المللی پول", حمایت, گروه, اشاره, اشاره نیاز به اجماع در میان لبنان متمرد سیاستمداران است.

کمک کنندگان خارجی است که باید کمک کرد, لبنان در گذشته می گویند که آنها نمی خواهد فکر می کنم در مورد دادن هر تازه کمک های اولیه قبل از دولت enacts اصلاحات به آدرس فساد و ضایعات - علل ریشه ای از لبنان مشکلات اقتصادی.

"در حالی که وجود دارد هیچ سریع و آسان رفع اقتصادی آشتی با توجه به این که ناچار بود بازنده در یک احتمال مملو اصلاح روند بحران تبدیل شده است آنقدر پیچیده است که نیاز به جارو اقدام در حال حاضر گفت:" احسان Khoman رئیس منا تحقیقات و استراتژی در MUFG.

هیچ یک از لبنان, اصلی احزاب مخالف به رفتن به صندوق بین المللی پول به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان تنها راه برای این کشور به امن پشتیبانی می کند. با این حال برخی از گروه ها از جمله قدرتمند ایران مورد حمایت شیعیان, گروه حزب الله هشدار داده اند در برابر شرایط که نقض حاکمیت این کشور است.

لبنان فرود به بحران در اواخر سال گذشته به عنوان سرمایه های خشک و فوران اعتراضات علیه نخبگان حاکم بیش از چند دهه از حکومت بد و فساد است.

این بحران بیش از نصف ارزش پول محلی و سوخت ناآرامی به عنوان تورم و بیکاری و فقر افزایش می یابد.

بسته های پول در بانک ها را تا حد زیادی یخ زده سپرده گذاران از پس انداز خود را برای ماه به عنوان دلار رشد کرده اند تا کنون کمیاب تر.

پس از defaulting در آن اوراق بدهی در ماه مارس لبنان امیدوار است یک برنامه صندوق بین المللی پول کمک خواهد کرد که در مذاکرات با طلبکاران خود.

برخی از اقتصاددانان دیدن این طرح به عنوان اولین گام خوب باقی می ماند اما شک و تردید در مورد لبنان توانایی به تصویب اصلاحات به قطع بخش عمومی و هزینه های تعمیرات اساسی بخش بانکی پس از سالها کشیدن پای خود را سیاسی و کشمکش است.

"ما قطعا هیچ جا در نزدیکی از جنگل هنوز اما منسجم و معتبر و هماهنگ صندوق بین المللی پول بسته نجات را در طول زمان اطمینان سرمایه گذاران که لبنان در توسعه پایدار در جای پای" گفت: Khoman.

این طرح نیز مواجه قوی پوش بک از بانک ها که پیش بینی شده برای حفظ از ضرر و زیان حدود 83 میلیارد دلار است. بانک ها و وام دهندگان عمده به دولت برای چندین دهه در حال کار بر روی طرح خود را که به دنبال نگه داشتن برخی از سرمایه خود را.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب